Gå til innhold

Er det vanlig at folk filmer på ditt treningssenter? Influencere og sånn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjer det ofte?

Anonymkode: 35819...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, men ikke noe feil om de gjør det, men da skal man få varsel om man blir med i bakgrunn så samt man er til å kjenne. 

Anonymkode: 1a29b...1f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da hadde jeg ikke orket å vært på det treningsstudioet mer..

Anonymkode: 2c3c9...b49

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var ei som var veldig opptatt av å filme rumpe eller kløft og slikt, det viste seg at hun hadde en OF. Ikke sett henne på en stund nå...

Anonymkode: 8cf25...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg filmer på treningssenter. Har en remote fysioterapist til rehabilitering av skade, så jeg må inn i mellom filme øvelsene for å få input på om jeg gjør det riktig. Jeg er umulig for meg å få filmet dette hjemme da jeg hverken har kabeltrekk eller tunge nok vekter hjemme. 

Møkklei av at alle tror at man filmer for å legge ut på sosiale medier.

Anonymkode: bde8f...31b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja er en del der jeg trener. Mest irriterende med det er at man ikke helt bare kan gå forbi når de filmer.  

Ikke alle er type influencere da - noen har coacher etc på nett som de sender videoer til.  

Anonymkode: e1bb7...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det var en periode hvor det var mye sånn, men etter at en kar som filmet noe tull for Tiktok fikk skikkelig juling så har det gitt seg helt.

Anonymkode: 2f38c...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei har ikke opplevd det noen gang faktisk 

Anonymkode: fb11f...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er veldig vanlig og helt uproblematisk. Ingen "profesjonelle" influensere, men mange filmer fordi de har en online coach, de skal sjekke egen teknikk og en del legges ut på egne sosiale medier. Alle tar hensyn og filmer på en slik måte at det skal mye til å bli med på videoen, med mindre man ønsker det selv. Og skulle man  befinne seg i bakgrunnen så blir ingenting lagt ut uten at man samtykker eller man får en diger smiley over ansiktet. 

Anonymkode: 19966...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det har jeg aldri opplevd. Har filma meg selv utelukkende pga. teknikk, men passer på å være diskret og ikke få med meg noen andre i videoen. 

Anonymkode: e50c0...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har jeg heldigvis aldri opplevd. Men følger en konto på insta (joeyswoll), og det er helt sykt hvordan enkelte holder på. 

Anonymkode: 3af3e...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filming av teknikk, maksløft, dokumentasjon til trenere eller egne sosiale medier ja, ingen problemer med det. Ikke opplevd influencere eller noen som opptar masse plass med filming eller er ufine om man går i veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, og det er heller ikke lov. 

Anonymkode: 7113f...a4d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det var et problem tidligere, men personale satte fokus på det etter klager, så det opphørte. Kun sett et tilfelle siste seks mnd, og det var en fyr som filmet unge jenter ikke seg selv. Han ble kastet ut

Anonymkode: bcf0f...852

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri sett at noen har gjort det.

Anonymkode: a16a9...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På mitt senter er det kun yngre menn jeg har sett gjøre det, skikkelig guttastemning. Da er det bare å skygge banen. 

Anonymkode: fcd36...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nei,  eller,  har sett at det er blitt gjort men tilhører sjeldenhetene.. har selv gjort det to ganger,  en gang ved maksløft i mark og en gang når jeg ville se om jeg gjorde øvelsen rett (er ikke speil i området). Ville aldri i verden gjort det hvis det var mennesker tilstede,  det synes jeg er kjempe flaut.. 

Anonymkode: 767ea...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...