Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Når jeg ble forelder tenkte jeg at en av mine viktigste oppgaver var å bygge god selvfølelse hos barna mine. Har tenkt at så lenge den var god, skal de klare å stå i mye. Jeg aner ikke hvordan man får til dette, men jeg er redd jeg ikke har gjort en veldig god jobb. Jenten min er relativt utadvendt (bortsett fra når hun blir veldig opptatt av at hun skal være sjenert), er trygg på mange rundt seg, men opplever henne likevel som noe usikker. I det siste har det kommet en del kommentarer som "jeg skulle ønske jeg var henne" (hvis vi feks ser på Elsa i Frost), "jeg skulle ønske jeg var deg, mamma" og "jeg skulle ønske jeg hadde like klær som Johanne i barnehagen". 

Er dette normalt eller noe jeg bør bekymre meg for eller ta tak i?

Anonymkode: 831ae...721

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utrede henne for asperger, kanskje?

Anonymkode: e6663...1a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei! Når jeg ble forelder tenkte jeg at en av mine viktigste oppgaver var å bygge god selvfølelse hos barna mine. Har tenkt at så lenge den var god, skal de klare å stå i mye. Jeg aner ikke hvordan man får til dette, men jeg er redd jeg ikke har gjort en veldig god jobb. Jenten min er relativt utadvendt (bortsett fra når hun blir veldig opptatt av at hun skal være sjenert), er trygg på mange rundt seg, men opplever henne likevel som noe usikker. I det siste har det kommet en del kommentarer som "jeg skulle ønske jeg var henne" (hvis vi feks ser på Elsa i Frost), "jeg skulle ønske jeg var deg, mamma" og "jeg skulle ønske jeg hadde like klær som Johanne i barnehagen". 

Høres helt normalt ut. 

Hvem vil ikke ha snø-superkrefter som Elsa eller ønsker en fin genser som noen andre har? 

Anonymkode: a6d1c...c2c

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men i alle dager

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

HERREGUD!!!!!!

Uansett:
Ts, hvordan er din selvfølelse?
Og hva er galt i at hun ønsker seg noe annet?

Anonymkode: 5a327...9b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du mener at du ønsker hun var sterk og individualistisk. Det er snakk om en 4-åring som fantaserer og drømmer om å være som noen andre, det er heeeeeeelt vanlig.

Anonymkode: 5a327...9b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...