Replica Skrevet 12. februar 2006 #1 Del Skrevet 12. februar 2006 Noen som vet ? Jeg har kontanter i DKK som jeg skulle vekslet til NOK... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #2 Del Skrevet 12. februar 2006 Tror ikke det er vekslingsgebyr, men det er en forskjell på kjøps- og salgskurs. Denne differansen kan du kanskje si at er det det koster. (Du skal se på kjøps-kursen, siden banken skal kjøpe DKK av deg) Du får ikke vekslet mynter, bare sedler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Replica Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg har 1000 DKK i sedler, så det er OK sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobeline Skrevet 14. februar 2006 #4 Del Skrevet 14. februar 2006 Banker tar vanligvis ikke vekslingsgebyr fra egne kunder, eller de har ett lavere gebyr for egne kunder. Alle som ikke har kundeforhold til banken må vanligvis betale vekslingsgebyr, eller blir avvist. Alt avhenger av rutinene til banken. Gebyret er vanligvis fra 50 kroner og oppover for kunder uten fast bankkundeforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå