AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 Er den det? Har ikke telefon som kontakt så usikker🫤 Blir veldig takknemlig om noen hjelper:) https://www.youth.no/ Anonymkode: 3610e...035
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er den det? Har ikke telefon som kontakt så usikker🫤 Blir veldig takknemlig om noen hjelper:) https://www.youth.no/ Anonymkode: 3610e...035 Det er et norsk firma i Tønsberg, ser helt decent ut på nettsiden, men jeg hsr ingen erfaringer. Sjekk TrustPilot? Anonymkode: 3c0ce...91c 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 ikke noe orgnr. ville ikke handlet her! Anonymkode: b4038...dab 6 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Skrevet 29. mai 2024 Toycentral er også registrert i Bergen, men det er egentlig indisk, hvordan er dette lov? Anonymkode: b0d91...76d 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #5 Skrevet 29. mai 2024 Ikke org.nr, ikke telefonnummer. Ville ikke handlet der. Av prinsipp om ikke annet. Anonymkode: a2101...db4 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #6 Skrevet 29. mai 2024 Dessverre er det altfor lite informasjon på nettsiden til at jeg selv hadde handlet der. Ikke noe særlig treffende informasjon på: Om oss, ikke noe org.nr synlig, ikke noe info om hvilken transportør de bruker; post i butikk? Ja, posten? PostNord? Det kan godt hende det faktisk er tønsbergs butikken sin nettbutikk, men nettbutikken blir for useriøs i mine øyne. Anonymkode: 9dd2a...f66 6 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #7 Skrevet 29. mai 2024 Ville ikke handlet her, de skriver norske adresser for at det skal se ut som det er en norsk nettbutikk. Om du får lest deg ordentlig opp å finner du ut hvilket land den egentlig er i… rart det er lov! handlet på en lignende nettbutikk en gang, fikk en vare men den lignet langt ifra på den på bilde! Om jeg skulle sende den i retur måtte jeg betale 750,- for retur også😂 Anonymkode: cea23...2cf 2 1
Mardina Skrevet 29. mai 2024 #8 Skrevet 29. mai 2024 Jeg kikket på nettsiden og ble skeptisk med en gang 🤔 Som andre påpeker; ingen kontaktinformasjon og ingen organisasjonsnummer. Fant de heller ikke på Trustpilot 🤔 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #9 Skrevet 29. mai 2024 Muligens nettbutikk til en frisørsalong eller noe? Under personvernerklæring står det nederst at behandlingsansvarlig er Henning Hansen fra Hair Collection AS. https://www.youth.no/policies/privacy-policy Hair Collection AS holder til i Tønsberg og er et norsk firma. https://www.proff.no/selskap/hair-collection-as/tønsberg/kosmetikk-parfyme-og-friserartikler/IFNZADY0ZCC De burde dog ha hatt mer utfyllende info på nettsiden, som org.nr. og mer kontaktinfo enn bare mailadresse. Anonymkode: 61cb1...23a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #10 Skrevet 29. mai 2024 Ingen anmeldelser på Prisjakt heller, men der står det oppgitt org.nr. til Hair Collection AS, så det stemmer nok at det er gutta bak den bedriften som har startet opp nettbutikk under navnet Youth.no. Anonymkode: 61cb1...23a 2
Million Skrevet 29. mai 2024 #11 Skrevet 29. mai 2024 (endret) Det står under deres FAQ at de har lager i Kilengt.1, 3117 Tønsberg, og at man kan hente varebestillingen sin der mellom kl 08-16. Men søker man på den adressen på GuleSider.no, kommer det ikke opp noe som helst. Som om det er en tom adresse, altså et sted uten bygninger med noe folk i. Det er jo litt rart at det ikke dukker opp et eneste firma eller personer på en adresse der et firma hevder å holde til? Nettbutikken var så dårlig og mangelfull at jeg av prinsipp ikke ville handlet der. Å kun kunne sende en epost og så måtte vente på et svar som kanskje aldri kommer, som eneste mulige kontaktmulighet? Nei takk. Det skal være org.nr., fysisk adresse, telefonnummer og utfyllende info om bedriften. Det skal la seg spore. Jeg søkte på Whois og Youth.no, og ingen eier av domenet dukket opp, bare masse tall og kaotiske bokstaver. Eneste forståelige var navnet på et firma som driver et domeneregister (Norid AS). Endret 29. mai 2024 av Million 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #12 Skrevet 29. mai 2024 Million skrev (7 minutter siden): Det står under deres FAQ at de har lager i Kilengt.1, 3117 Tønsberg, og at man kan hente varebestillingen sin der mellom kl 08-16. Men søker man på den adressen på GuleSider.no, kommer det ikke opp noe som helst. Som om det er en tom adresse, altså et sted uten bygninger med noe folk i. Det er jo litt rart at det ikke dukker opp et eneste firma eller personer på en adresse der et firma hevder å holde til? Nettbutikken var så dårlig og mangelfull at jeg av prinsipp ikke ville handlet der. Å kun kunne sende en epost og så måtte vente på et svar som kanskje aldri kommer, som eneste mulige kontaktmulighet? Nei takk. Det skal være org.nr., fysisk adresse, telefonnummer og utfyllende info om bedriften. Det skal la seg spore. Jeg søkte på Whois og Youth.no, og ingen eier av domenet dukket opp, bare masse tall og kaotiske bokstaver. Eneste forståelige var navnet på et firma som driver et domeneregister (Norid AS). Kilengaten 1 er samme adresse som Hair Collection AS, og man får det opp sammen med mange andre bedrifter på adressen hvis man går inn på 1881.no. https://kart.1881.no/toensberg/3117-toensberg/kilengaten-1 Man får opp flere personer og bedrifter på adressen på gulesider.no også: https://kart.gulesider.no/s/Kilengaten, 1, TØNSBERG Så det er nok ikke en tom bygning. Jeg tror dette er noen folk bak Hair Collection AS som importerer varer som de selger til frisørsalonger rundt i Norge, og så har de startet nettbutikken Youth.no og vært slurvete med å oppgi hvem som står bak nettbutikken. De er altså norske, men hvor seriøse de er, er en annen sak. De burde i det minste prøve å fremstå som litt mer seriøse ved å oppgi mer info til potensielle kunder. Anonymkode: 61cb1...23a 1 4
Million Skrevet 29. mai 2024 #13 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kilengaten 1 er samme adresse som Hair Collection AS, og man får det opp sammen med mange andre bedrifter på adressen hvis man går inn på 1881.no. https://kart.1881.no/toensberg/3117-toensberg/kilengaten-1 Man får opp flere personer og bedrifter på adressen på gulesider.no også: https://kart.gulesider.no/s/Kilengaten, 1, TØNSBERG Så det er nok ikke en tom bygning. Jeg tror dette er noen folk bak Hair Collection AS som importerer varer som de selger til frisørsalonger rundt i Norge, og så har de startet nettbutikken Youth.no og vært slurvete med å oppgi hvem som står bak nettbutikken. De er altså norske, men hvor seriøse de er, er en annen sak. De burde i det minste prøve å fremstå som litt mer seriøse ved å oppgi mer info til potensielle kunder. Anonymkode: 61cb1...23a Ok, betryggende for ts å vite. Jeg må ha feilstavet det eller noe da jeg søkte på gulesider.no i stad. Prøvde på nytt nå, og da kom det plutselig opp mange bedrifter! Mystisk. Men ja, det er noen på den adressen likevel da altså! 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #14 Skrevet 29. mai 2024 Hvis man søker på whois, får man opp at eieren av domenet er Norid og at man må søke via Norid sin side. Søker man der bekreftes det at det er Hair Collection AS som står bak youth.no Anonymkode: 61cb1...23a 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #15 Skrevet 30. mai 2024 Wow dere, tusen takk for svar og så god info 👍 Tror jeg skal la være handle der, tror ikke jeg tør å ta sjansen. Men, de var de eneste som hadde fin pris på det jeg leter etter Noen som har lyst og tid til å hjelpe meg til å finne hvor jeg kan kjøpe dette, trenger nemlig knivblader frisør? Har sett de har på Lyko også tror jeg, men gidder ikke å betale for 10 pk, når jeg trenger 1. Jeg skal ha dette merket, altså Feather styling blade, det må være det; legger ved bilde. Ts Anonymkode: 3610e...035
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #16 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Wow dere, tusen takk for svar og så god info 👍 Tror jeg skal la være handle der, tror ikke jeg tør å ta sjansen. Men, de var de eneste som hadde fin pris på det jeg leter etter Noen som har lyst og tid til å hjelpe meg til å finne hvor jeg kan kjøpe dette, trenger nemlig knivblader frisør? Har sett de har på Lyko også tror jeg, men gidder ikke å betale for 10 pk, når jeg trenger 1. Jeg skal ha dette merket, altså Feather styling blade, det må være det; legger ved bilde. Ts Anonymkode: 3610e...035 Når du skal kjøpe noe så "smalt" ville jeg heller gått til en frisør og spurt om du kan kjøpe via dem. pris bør ikke være den viktigste faktoren der- det har du ikke råd til 👍🏼 Anonymkode: 3c0ce...91c 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #17 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): ikke noe orgnr. ville ikke handlet her! Anonymkode: b4038...dab AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke org.nr, ikke telefonnummer. Ville ikke handlet der. Av prinsipp om ikke annet. Anonymkode: a2101...db4 De har begge deler faktisk... https://proff.no/selskap/hair-collection-as/tønsberg/kosmetikk-parfyme-og-friserartikler/IFNZADY0ZCC Org nr: 947 270 230 Telefon: 33 37 85 70 Anonymkode: 5e373...ab0
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #18 Skrevet 30. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: De har begge deler faktisk... https://proff.no/selskap/hair-collection-as/tønsberg/kosmetikk-parfyme-og-friserartikler/IFNZADY0ZCC Org nr: 947 270 230 Telefon: 33 37 85 70 Anonymkode: 5e373...ab0 Det handler om at informasjonen ikke står på nettsiden. Dette er viktig elementer. Anonymkode: 9dd2a...f66 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #19 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når du skal kjøpe noe så "smalt" ville jeg heller gått til en frisør og spurt om du kan kjøpe via dem. pris bør ikke være den viktigste faktoren der- det har du ikke råd til 👍🏼 Anonymkode: 3c0ce...91c Jeg har spurt og ingen frisører vil bestille for meg, de er litt spesielle når det kommer til slike ting 🫤 Anonymkode: 3610e...035
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #20 Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det handler om at informasjonen ikke står på nettsiden. Dette er viktig elementer. Anonymkode: 9dd2a...f66 Hva så? Det er fortsatt et norsk firma med informasjon på nettsiden, det er faktisk lettere å finne denne informasjonen på Youth.no enn for eksempel Meny sin nettside. Anonymkode: 5e373...ab0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå