Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr. 26 år, ferdig med master, kjekk kar. Interessert. Jeg er 22, litt forskjell men ikke for mye.

Første daten var koselig, Fikk kjemi. Andre gangen kysset vi, sto veldig tett og brukte tunge en stund. Dro hver til vårt. Jeg leier i Asker, han bor i Eiksmarka i Oslo. Litt avstand.

Nå er han på jobbtur, men det er meldt fint vær på lørdag og han har invitert på tredje date, på stranden. Det betyr badebukse og bikini og solkrem, dvs. nærkontakt og hud. Han skal plukke meg opp i Asker og jeg skal kjøre med ham til ytterst på Hurum-halvøya, på noen svaberg han vet om, og så spanderer han lunsj på Holmsbu senere. Kjøre meg hjem til leiligheten på kvelden, er planen. 

Skal jeg planlegge for å invitere ham inn når han har kjørt meg? Venter han det? Eller vil han synes feil om meg? 

Anonymkode: 4379a...94b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke publisere dette så detaljert. Hvem som helst i nærheten kan være tilskuere til daten deres. 

Anonymkode: 4db00...dde

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hehe. Dette vet du svaret på. Hvis dere har klint og vil på tredje date sammen, er det jo bare å la seg flyte med. Dette høres ut som et fantastisk opplegg. Han anstrenger seg, og "planen" er nok at det skal ende med mer enn et kyss. Hvis det ikke stresser deg, gled deg og nyt dagen. 

Hvis jeg var deg ville jeg tatt rent på sengen og ryddet leiligheten. Så ville jeg satt en flaske vin i kjøleskapet, stelt meg så shiny og pen jeg kunne, valgt en bikini med omhu og tenkt at det der tungekysset sikkert kommer til å bli repetert der ute på svabergene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er enig i at det ikke er lurt å utbredelse for mye, det er mange eklinger her. 

Ta det som det kommer, dere finner ut av det 😊 Om han syns det er feil, i den graden at han dropper deg over det så er han ikke riktig. Det kan jo hende han vil dere skal vente litt lenger, men det trenger heller ikke bety at han er interisert. Men er han en fin fyr er dette noe dere trygt kan prate om, så håper ikke du er redd for å snakke med han om ting. 

Anonymkode: 71b3b...2e3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er enig i at det ikke er lurt å utbredelse for mye, det er mange eklinger her. 

Ta det som det kommer, dere finner ut av det 😊 Om han syns det er feil, i den graden at han dropper deg over det så er han ikke riktig. Det kan jo hende han vil dere skal vente litt lenger, men det trenger heller ikke bety at han er interisert. Men er han en fin fyr er dette noe dere trygt kan prate om, så håper ikke du er redd for å snakke med han om ting. 

Utbrodere*

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Utbrodere*

Trenger ikke å bety at han er uinterisert* herlighet sorry for alle feil.

AnonymBruker
Skrevet

Han forventer nok ingenting. Tredje date er ikke synonymt med sex. Jeg hadde ikke bedt han inn dersom jeg ikke hadde følt veldig for det, men det er kanskje greit å rydde litt i tilfelle du føler for det 😊

Anonymkode: fdc05...29f

• Liker 1
Skrevet

Tror du ikke?

Han rigger badetur ytterst i fjorden (alene på svaberg, smøre med solkrem, romantisk med mye hud og garantert klinings med lite tøy), deretter spandere lunsj ute, og hele tiden kjører han og ordner og er gentleman. Dette er opplegg for å sjarmere og "get lucky", vær sikker!

Men det er ingenting galt i det. Tredje date er tredje date og en mann har lov til å anstrenge seg, og å være interessert. Dette høres bare fint ut. Og hvis de vil la det gå hele veien, er jo fjerde date morgenen etter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...