Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en gutt på 7 mnd, er så drittlei duse blåtoner, grønt, brunt og beige. Syntes alt jeg ser av klær har denne paletten, og for gutter er det selvfølgelig mye dinosaur, biler etc på klærne. Er det helt umulig å få tak i klær med glade farger, men av god kvalitetet. ?? 

Endret av Tanuki
skriveleif
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Polarn O. Pyret. Synes de har mange fine prints.

Anonymkode: 44f87...ee9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Støtter den over. De har knall-farger i ulike kombinasjoner 

Anonymkode: 0da9e...539

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle også til å nevne Polarn O. Pyret. Ellers har jeg funnet fargerike unisex-klær hos Arket. Enig i at det er altfor mye beige og mørke farger i gutteavdelingen, trist!

Anonymkode: 2918e...df3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk på Aliexpress. Min gutt elsket sterke farger som barnehagebarn og jeg fant alt mulig på Aliexpress. Da det var for det meste mørkeblå og svart for gutter i typiske kjedebutikker. Søk etter merke Carters f.eks. det er bra kvalitet.

Anonymkode: e8715...36b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Frugo, a happy Brand og småfolk er fine og fargerike. Litt små på størrelse de to første 

Anonymkode: 97962...30e

AnonymBruker
Skrevet

Polarn O.Pyret, Villervalla , Adidas 

Anonymkode: f1f3b...5ae

AnonymBruker
Skrevet

Brukte masse tid på nettbutikker 🙈 Frugi, Cotton On, Mini Rodlini, Molo og Freds World har en del fint!

Anonymkode: cd102...62f

AnonymBruker
Skrevet

Gåsungen i Oslo, nettbutikk også. 

Div. Hjemmesydd. 

Finn, Tise, bruktbutikker, markeder, o.l. 

Anonymkode: 15d27...d9d

• Liker 1
Skrevet

Lolakids.no  har merker som småfolk, geggamoja og villervalla 

Spragle.no har merket småfolk 

Disse tre merkene har ofte klær med forskjellige farger, spesielt småfolk har klær med sterke farger. 

Ellers finner jeg litt på finn.no, zalando, polarn o.pyret og Lindex 

AnonymBruker
Skrevet

Lindex

Anonymkode: ddb38...7fe

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle også til å nevne Polarn O. Pyret. Ellers har jeg funnet fargerike unisex-klær hos Arket. Enig i at det er altfor mye beige og mørke farger i gutteavdelingen, trist!

Anonymkode: 2918e...df3

jeg sjekket POP, de har mye fint, mye blått der og, men med fine prints, ikke så voldsomt skille mellom gutte og jenteklær:)

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Brukte masse tid på nettbutikker 🙈 Frugi, Cotton On, Mini Rodlini, Molo og Freds World har en del fint!

Frugi hadde mye fint! Skjønner at jeg må begynne å handle mer på nett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, og disse merkene finner du en del av på Zalando. 😊 I tillegg så Polarn O. Pyret, Kappahl.. HM kan glimte til. 

Anonymkode: 1ea50...71c

AnonymBruker
Skrevet

Lindex. Iallefall for et par år siden da mine var så små, men sikkert ikke endret seg så mye siden den gang.

Anonymkode: b7e8f...e70

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Tanuki said:

Har en gutt på 7 mnd, er så drittlei duse blåtoner, grønt, brunt og beige. Syntes alt jeg ser av klær har denne paletten, og for gutter er det selvfølgelig mye dinosaur, biler etc på klærne. Er det helt umulig å få tak i klær med glade farger, men av god kvalitetet. ?? 

guttelus.no, heltunik.no, polarnopyret, lindex  

Anonymkode: f5f01...896

AnonymBruker
Skrevet

Lindex og Kuling har fargerike klær med gøyale print. Merker som Bobo Choses, Mini Rodini, A Happy Brand, Liewood og Kongens sløjd har også mye fint, men det er en annen prisklasse 

Anonymkode: a680f...dac

• Liker 1
Skrevet

Jeg finner mye fint hos LolaKids, Spragle.no, Gåsungen og Lindex.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kjøpte faktisk på Aliexpress. Min gutt elsket sterke farger som barnehagebarn og jeg fant alt mulig på Aliexpress. Da det var for det meste mørkeblå og svart for gutter i typiske kjedebutikker. Søk etter merke Carters f.eks. det er bra kvalitet.

Anonymkode: e8715...36b

Du kjøper klær fulle av giftstoffer, ikke bra!

Anonymkode: 2cb06...8ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte mye fint på Lindex til mine gutter, de hadde noe av og til, og jenteavdelingen hadde mye fint som funket som unisex. 

Anonymkode: aa4b7...ad6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...