AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 Jeg var en av de heldige som fikk psykolog hos DPS. Ikke bare fikk jeg psykolog, men psykologen var opptatt av at jeg skulle være frisk nok til å klare meg selv før hun avsluttet behandlingen. Følte ikke at psykologen var opptatt av å avslutte behandlingen raskest mulig, om noe føler jeg at hun kanskje ga meg for lang tid. Men psykologen ønsket visst å være helt sikker på at ting hadde stabilisert seg før hun avsluttet behandlingen. Anonymkode: e0839...e83
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 Jeg føler meg endelig veldig godt ivaretatt på DPS, var pasient der for 6 år siden og følte meg da hastet ut, diagnosen jeg har fått nå, ble også oversett. Nå har jeg fått riktig diagnose, og er i et forløp som varer over to år. Vil bli fulgt opp både i gruppe og individuelt. Har mye håp for fremtiden. Anonymkode: 05b5d...862
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 Jeg var veldig fornøyd, fikk hjelpen jeg trengte og ble mye friskere. Følte det var veldig effektiv, målretta og god behandling. Ble avsluttet hos psykiater litt tidlig siden hun skulle slutte, men hun overførte meg til en sykepleier som jeg fikk fortsette hos. Lærte mye av sykepleieren også og synes jeg fikk det beste av to verdener. Anonymkode: 08dee...1eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå