AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 Ønsker å høre fra dere som har vært I lignende situasjon. Jeg har følelser for min fuckfriend, holdt på i 6 mnd. Vi har slettet hverandre på snap,vært uenige og jeg har flere ganger prøvd å bryte.Dette fordi jeg synes det er vanskelig å forholde meg til det.Likevel kommer vi alltid tilbake til hverandre. Han sender meldinger hver dag,stort sett han som sender først.han sier han ikke har følelser, men noe i meg sier at det tror jeg at han har. Han hadde kunnet velge ei annen å ha en relasjon til når som helst. Han er følelsesmessig ganske lukket,men det jeg trenger råd til er hvordan kan jeg få han til å forstå at dette er veldig bra det som er mellom oss? Er det i det hele tatt noe håp?skal man være tilgjengelig, utilgjengelig?råd mottas med takk,og ingen kritikk om hvor svak jeg er som ikke har klart å bryte💗 Anonymkode: b09f5...244
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 Han har ikke følelser for deg. Han holder deg på gress/du er et enkelt ligg Anonymkode: 8e5a2...48a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 Har han samboer/er gift? Anonymkode: 02af9...03a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Skrevet 29. mai 2024 Vanskelig å si. Jeg har vært i en liknende situasjon, men uten ff-greiene. Jeg skjønte lenge før ham at vi var gode sammen, og var derfor veldig tålmodig. Etter lang tid innrømmet han også følelser og ville være sammen, men en stund etter det igjen trakk han seg på det. Han blir redd for følelser og for å gå inn i noe forpliktende (også på grunn av at det er mer å miste da, "enklere" å forholde seg til å være alene). Jeg synes fortsatt det er vanskelig å gå videre, vi er hverandres bestevenner og fortsatt veldig gode sammen. Siden jeg ikke har kuttet kontakten kjennes det mest som at jeg er tilbake til å være tålmodig og vente på at han skal finne ut av seg selv (som selvsagt er en veldig dårlig plan for meg). Samtidig tror jeg ikke at å kutte kontakt vil ødelegge noe. Enten kommer han tilbake til meg, kanskje raskere enn når jeg likevel er her og gir det positive i hverdagen, eller så mister vi hverandre og da var det uansett ikke liv laga. Jeg jobber med å finne ut av hva jeg skal gjøre, men det er ikke lett. Anonymkode: 4830d...6fe
Trolltunge Skrevet 29. mai 2024 #5 Skrevet 29. mai 2024 Om han sier at han ikke har følelser for deg så tro på ham. Om menn virkelig har følelser for en kvinne har menn oftest så stort konkurranseinstinkt at da sikrer de seg kvinnen de ønsker ved å inngå forhold, så de ikke risikerer at noen andre stikker av med henne foran nesa på seg. Om de kan, og hun også vil ha ham selvfølgelig. Noe som er tilfellet her. Han ikke bare sier dette, han viser det også.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #6 Skrevet 29. mai 2024 At han har følelser for deg er ren ønsketenkning fra din side. Det er nok best om du kutter han helt ut, ellers kommer du til å bli såra. Anonymkode: c9849...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå