Gå til innhold

Hvor direkte kunne du vært?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å tenne på en mann, sånn helt plutselig. En helt fremmed, som så på meg, noe med lukten, noe med etter eller annet. I hvert fall ble jeg instant kåt, og helt insane tiltrukket. Jeg gikk videre, gjorde ingenting med det. Men etterpå har jeg tenkt på hvorfor gjorde jeg ikke noe? Hva hadde skjedd hvis jeg hadde sagt - jeg er kåt på deg, kom. Og så gått på toalettet eller noe. I fantasien min skjedde det, men i virkeligheten kunne han jo ha vært i et forhold, vært homo, ikke hatt lyst på meg osv. osv.

Har noen opplevd dette? Og hvor langt ville du gå, hvis det ble din hemmelighet?

Anonymkode: 45635...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanken er kjent. Hun på bussen/toget eller noe sånt. Min greie er ofte hvordan hun ville høres ut når, hvis ..

En plan har vært å spørre om hun ville ta en kaffe på veien. Har (nesten) turt litt og det har gått bra så det er bare sommel og dumt jeg ikke har gjort mer. Skjerpings, lover, sommerforsett!!

Ei på banen stilte med DEN pule-sveisen stadig vekk, søt var hun. Jeg turte ikke si eller spørre eller ta noe initiativ til å bli kjent. Anger er alt man her ut av det :)

Gjest Lurven
Skrevet

De fleste blir vel ukomfortable i en sånn situasjon 

AnonymBruker
Skrevet

Selv jeg som er veldig glad i damer som tar initiativ og som er veldig direkte ville takket blankt nei til en slik dame, ville nok tenkt det var noe galt med henne som oppfører seg sånn 😅 

Anonymkode: b8a0c...860

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var i modus, og hadde rukket å tenke noe seksuelt om dama, så kunne det ha gått bra. Ellers hadde jeg nok blitt overrumplet, og kanskje trodd det var kødd.

Anonymkode: 0a5fe...099

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du spurt en vilt fremmed mann om sex på den måten, kunne det godt hende han hadde svart;"Er dette et lurespørsmål?"

Anonymkode: e09ba...cba

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig overrasket om ei dame var så direkte, på denne måten. Men overraskelsen hadde vært av det positive slaget.

Jeg tror svært få menn - ingen menn - hadde reagert negativt / blitt fornærmet.  

AnonymBruker
Skrevet

Så hvis jeg hadde sagt noe sånt: "Unnskyld, du kjenner ikke meg, og du må tro jeg er gal. Men jeg la merke til deg, og jeg tente på deg så vanvittig. Har aldri gjort noe sånt før, men - vil du ha sex med meg. Nå?"

Anonymkode: 45635...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...