AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 En venn av oss driver og dater en ny jente, men det er følt å være vitne til. Han er så lite "på". Han er kjempeforelsket, men så vanvittig passiv. Snakker om at hun jenta er er så ordentlig, ikke en man rusher med osv osv. Og så hadde de kysset (!) på tredje (!) date. Jeg får mark. Greia er at både jeg og kjæresten min kjenner henne litt, sånn fra før. Og vi vet at hun har vært sammen med flere, og trolig hadde hoppet til køys med vår venn på første date dersom han hadde prøvd seg mer. Kan sikkert hende at de blir kjærester og skal feire sølvbryllup om 25+ år. Men han må få opp farten. Men vi kan ikke akkurat si noe, heller. Bare la naturen gå sin gang, eller hviske noen ord i øret. Kan jeg si, at som jente, på fjerde daten, hadde jeg forventet litt mer action en et forsiktig tungekyss? Anonymkode: 6f32a...8c8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 La han være seg selv, så ender han opp med hun som liker nettopp det 🥰 Anonymkode: 57f6e...730 3 1 4
carlberner1 Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 Ja.. riktig som nr 2 her skriver. Likevel så hoppa jeg på og skulle skrive at gi nå fyren et tupp og si han må gønne på. Hvis han har lyst til det da, det er jo spørsmålet. Selv ble jeg nesten 50 før jeg gikk litt den veien og med fare for å skryte så har jeg lurt på om ikke jeg er gått glipp av en del. De tre peneste/hotteste damene på ungdomsskolen på fanget, i snøball"krig" og den slags.. Til gjengjeld har jeg sluppet å gjøre så mye jeg ikke hadde lyst til likevel. Alt-i-alt helt ok fornøyd. Men si til fyren at det er "grønt lys" hos dama hvis han er interessert, ja. Hvor gammal/ung er han/dere/hun? 16?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Skrevet 29. mai 2024 De er vel 21-22 begge to. Anonymkode: 6f32a...8c8
carlberner1 Skrevet 29. mai 2024 #5 Skrevet 29. mai 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: De er vel 21-22 begge to. Anonymkode: 6f32a...8c8 Da er det vel ikke så mye som haster. Egentlig. Tenker de finner ut av det, ellers får de prøve igjen. Usikker på hva jeg tror om hjelp på området, men å nedkjempe sjenerthet tror jeg veldig på.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #6 Skrevet 29. mai 2024 Også ordentlige jenter kan like at det er lidenskap, selv om vi kanskje ikke hopper til sengs med det første. Anonymkode: 169e0...8ff
Gjest Smeltemann Skrevet 29. mai 2024 #7 Skrevet 29. mai 2024 Fortell han at hun er lett å få i seng,at hun ikke er så ordentlig som han tror.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #8 Skrevet 29. mai 2024 Hva har dere med dette å gjøre? Selvom hun er klar til å ha sex så betyr jo ikke det at det er noe han vil gjøre. Man kan være "på" uten haste med å ha sex. Anonymkode: d6f3a...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #9 Skrevet 29. mai 2024 kvinner klager når menn er pågående Kvinner klager når menn er passiv Kvinner klager på menn uansett hva menn gjør- Anonymkode: 9e339...daf 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #10 Skrevet 29. mai 2024 Min kyssa meg på 5. date og vi var intime etter vi var sammen (helsemessige årsaker, men likevel). Det går faktisk an, selv i 2024, og det var forfriskende å vente med sånt og bare la følelsene bli sterkere og sterkere uten noe press, eller følelse av at man burde gjort sånn og sånn fordi andre gjør det 😊 Anonymkode: dd9cb...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #11 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En venn av oss driver og dater en ny jente, men det er følt å være vitne til. Han er så lite "på". Han er kjempeforelsket, men så vanvittig passiv. Snakker om at hun jenta er er så ordentlig, ikke en man rusher med osv osv. Og så hadde de kysset (!) på tredje (!) date. Jeg får mark. Greia er at både jeg og kjæresten min kjenner henne litt, sånn fra før. Og vi vet at hun har vært sammen med flere, og trolig hadde hoppet til køys med vår venn på første date dersom han hadde prøvd seg mer. Kan sikkert hende at de blir kjærester og skal feire sølvbryllup om 25+ år. Men han må få opp farten. Men vi kan ikke akkurat si noe, heller. Bare la naturen gå sin gang, eller hviske noen ord i øret. Kan jeg si, at som jente, på fjerde daten, hadde jeg forventet litt mer action en et forsiktig tungekyss? Anonymkode: 6f32a...8c8 Mens jeg hadde dumpet en jente/date som ville hatt sex på første date. Vi er alle forskjellige. Anonymkode: 478ef...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #12 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Mens jeg hadde dumpet en jente/date som ville hatt sex på første date. Samme her Anonymkode: c6471...802
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #13 Skrevet 29. mai 2024 Har du veldig mye ledig tid i livet ditt, ts? Jeg forstår ikke hvorfor du blander deg borti dette. Anonymkode: 25fc7...19c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #14 Skrevet 1. juni 2024 On 5/29/2024 at 4:16 PM, AnonymBruker said: kvinner klager når menn er pågående Kvinner klager når menn er passiv Kvinner klager på menn uansett hva menn gjør- Anonymkode: 9e339...daf "If a man says something in the woods and there are no women there, is he still wrong?" - Karen K. Arenson Anonymkode: b5568...286
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #15 Skrevet 2. juni 2024 Jeg og dama møttes hver helg da vi pendlet hjem fra jobb, begynte og overnatte etter femte date. Men vi hadde ikke sex før vi hadde datet hver helg i 4-5 måneder. Vi kysset, sov sammen og tok på hverandre, tok å befølte også hverandre kjønnsorgan uten at det ble fingret eller runka. Kan meddele at den sexen etter 4-5 måneder er noe av det sykeste jeg har vært med på. Anonymkode: 9a8ca...2a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå