AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 Jeg bor i kollektiv sammen med tre andre gutter. Har datet en jente to ganger, uten å si det til noen av de andre. Har gått fram litt forsiktig, hun virker som om hun liker det. En uke siden nå. Så skal en av gutta ut, og jeg skjønner at han har spurt hun jeg har datet. Og så er han veldig selvsikker liksom. Står og shaver overkropp og alt nede, viser oss kondomene og spør om noen har ananasjuice og ler rått. Vi spør hvem det er, og han sier at det er han traff en gang før, kul dame. Blunker. Og jeg bare - hva skjer, liksom. Anonymkode: ade78...e50
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og jeg bare - hva skjer, liksom Ja, hva tror du selv, da? Anonymkode: 5e38b...115
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Skrevet 29. mai 2024 Hvis han ikke vet at du dater henne så tar han jo ikke noe hensyn til deg? Hvordan skal han kunne gjøre det? Hvem hun velger å date er opp til henne. Hvem hun evt velger å fortsette å date er også opp til henne. Om du vil fortsette å date ei som dater andre selv etter 2 dater er opp til deg. Anonymkode: 1a7de...4ab
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #6 Skrevet 29. mai 2024 Han kan jo ikke vite, men hvis de to møtes så bør du ikke møte henne igjen. Anonymkode: 69785...f9e
KallePils Skrevet 31. mai 2024 #7 Skrevet 31. mai 2024 Syng med, alle sammen: 🎶 Dagens unge kvinner er ikke koneemner 🎶 😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #8 Skrevet 31. mai 2024 KallePils skrev (52 minutter siden): Syng med, alle sammen: 🎶 Dagens unge kvinner er ikke koneemner 🎶 😂😂😂 Begynner å innse dette selv Anonymkode: a73fe...306 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå