AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg skal snart til sørlandet for en måned. Jeg har mye nøtter og frø i kostholdet mitt, og her hjemme kjøper jeg det i løsvekt. Finner det noe sted i Arendal, Grimstad eller Kristiansand hvor man kan kjøpe dette? Anonymkode: 09a4b...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 Ikke svar på det du spurte om men jeg handler på Holdbart på stoa. Dårlig dato men billige frøpakker. Anonymkode: 0dde2...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #3 Del Skrevet 30. mai 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Ikke svar på det du spurte om men jeg handler på Holdbart på stoa. Dårlig dato men billige frøpakker. Anonymkode: 0dde2...2cc Jeg ønsker kun løsvekt 😊 Handler slik for å unngå plastemballasje Anonymkode: 09a4b...f3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 Hva slags nøtter? Mange store butikker har løsvekt av "Den lille nøttefabrikken", men du skal kanskje ha… litt andre typer nøtter enn peanøtter og yoghortnøtter kanskje? Anonymkode: 114ed...353 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minmorsbarn Skrevet 30. mai 2024 #5 Del Skrevet 30. mai 2024 Nøtteblanderen har butikk på Sørlandssenteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #6 Del Skrevet 30. mai 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva slags nøtter? Mange store butikker har løsvekt av "Den lille nøttefabrikken", men du skal kanskje ha… litt andre typer nøtter enn peanøtter og yoghortnøtter kanskje? Anonymkode: 114ed...353 Hovedsaklig frø, og nøtter. Nøtter: Hasselnøtter, cashew, valnøtter. Frø: Solsikkefrø, gresskarfrø, sesamfrø, hampfrø, pinjekjerner etc. Anonymkode: 09a4b...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 Sjekk hva Mango på Stoa kan ha. Men for en kortere periode må det gå med noe emballasje, det er jo ikke som at maten din kommer uemballert til butikken. Anonymkode: cdf5b...193 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 Om det er for å unngå emballasje kan du like godt kjøpe i store poser. Det du får i løsvekt i butikken kommer også i poser til butikken, så emballasjebruken blir den samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #9 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg har et personlig prosjekt hvor jeg skal klare å ikke fylle mer enn en tomflaske full av emballasje og søppel gjennom hele året. Så ja, det er klart at det kommer i emballasje til butikkene, men dette handler om mye mer enn det. Det gjelder også om et ønske å støtte butikker som driver med løsvekt i store kvanta, nettopp for å ikke oppfordre til mer emballasje. Og selv en ferie vil kunne ta et stort innhugg i det personlige prosjektet med tanke på emballasjen, så da handler jeg heller med meg herfra:) Men takker for tips! Anonymkode: 09a4b...f3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #10 Del Skrevet 31. mai 2024 Kanskje Torggata7 Arendal. Der er unwrapped. Anonymkode: 0dde2...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #11 Del Skrevet 1. juni 2024 Mango Arendal sentrum. Anonymkode: 0dde2...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå