Gå til innhold

Kjæresten min henger med min 1 eggene tvillingbror!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann.

Jeg er sammen med en gutt vi og vi er i 20 årene. Problemet er at jeg har en 1 egget tvilling, og kjæresten min uttalte seg ofte istarten om at han ikke så forskjell på oss. 
Sakte men sikkert begynte han å snakke med tvillingen min på telefon. De kunne snakke i flere timer noen dager. Når jeg studerer i Trondheim og både tvillingen min og kjæresten er i hjembyen Meraker ( 1 time unna) har det dukket opp noen ting jeg ikke vet om er helt greit.

jeg fikk vite at han har tatt med søsteren min på middag hos seg, etterfulgt av mottorsykkeltur (jeg ble kun informert om kjøreturen) og dessuten endte de i samme seng hvor de spilte videospill. Jeg har vært veldig opptatt den siste uken med eksamen og har fått vite at de har hengt sammen nesten hver dag (både alene og med andre). 

jeg og søsteren har ett veldig nært forhold, og vi snakker sammen om alt. Hun har sagt at hun ikke er interessert i han, men at utseende messig er han noe hun kunne gått for. Jeg har sagt ifra til begge at jeg ikke er noe glad i at de henger alene og snakker så mye sammen.

Hva tenker dere om dette ?

Anonymkode: f5cda...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften er feil, skal selvfølgelig stå tvillingsøster!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du bør bestemme deg for om du har en tvillingbror eller tvillingsøster.

Anonymkode: 480d4...b27

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at du bør bestemme deg for om du har en tvillingbror eller tvillingsøster.

Anonymkode: 480d4...b27

Jeg har dysleksi, og skriving er vanskelig. Har allerede skrevet at det var feil overskrift.

AnonymBruker
Skrevet
Hallapådeg1 skrev (3 minutter siden):

Jeg har dysleksi, og skriving er vanskelig. Har allerede skrevet at det var feil overskrift.

Hørtes veldig lite troverdig ut😏

Anonymkode: 5e14f...b85

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet
Hallapådeg1 skrev (4 minutter siden):

Og skrive tvillingbror når du mente tvillingsøster har ingenting med dysleksi og gjøre.

Anonymkode: 25c6a...314

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dette vært en ekte historie, hadde det selvfølgelig vært uhørt.

Anonymkode: aea60...ed2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han vill ha trekant med dere.

Anonymkode: 58aaf...819

AnonymBruker
Skrevet

...og i tillegg til de andre som kommenterer skrivefeilene her vil jeg påpeke at TS ikke vet hva sin egen hjembygd heter

Anonymkode: 0d8d6...d93

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Meraker 😂

Det heter vel Meråker

Anonymkode: 99e37...e82

Skrevet

Hvor mange eneggede tvillingsøstre i 20-årene finnes det i Meråker hvor den ene studerer i Trondheim? Lett gjenkjennelig, i det minste …

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Hansehan skrev (1 minutt siden):

Hvor mange eneggede tvillingsøstre i 20-årene finnes det i Meråker hvor den ene studerer i Trondheim? Lett gjenkjennelig, i det minste …

Og skriver Meraker når man mente Meråker har med dysleksi å gjøre.

Anonymkode: 25c6a...314

Skrevet
Hansehan skrev (3 minutter siden):

Var ikke så fryktelig vanskelig å finne et enegget tvillingpar i 20-årene fra Meråker på facebook i hvert fall 😜 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Også veldig rart å kalle den lille bygda Meråker for en by...

Anonymkode: 2c280...345

AnonymBruker
Skrevet

Det er samme skrivestil som en del andre innlegg som har dukket opp i dag, mangler store bokstaver, punktum og fantasifulle problemstillinger.  Det med den 46 år gamle moren som skulle ha barn med datterens ekskjæreste, var hakket bedre enn denne.

Anonymkode: 593f9...048

• Liker 1
Skrevet
gobbledigook skrev (19 minutter siden):

Var ikke så fryktelig vanskelig å finne et enegget tvillingpar i 20-årene fra Meråker på facebook i hvert fall 😜 

Hvordan fant du ut det?

AnonymBruker
Skrevet
Hansehan skrev (3 timer siden):

Jeg er i 20-årene og fra Meråker. Vet om to tvillingjentepar i 20-årene….

Anonymkode: 73424...dfa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

...og i tillegg til de andre som kommenterer skrivefeilene her vil jeg påpeke at TS ikke vet hva sin egen hjembygd heter

Anonymkode: 0d8d6...d93

Og attpå til kaller Meråker for en by 😅

Anonymkode: 52f8a...a72

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...