AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 Jeg skal kjøpe en kullsyremaskin som tar alle typer patroner, og ser etter noe som ikke er Sodastream. Jeg ser rusta tilbyr disse patronene til refill, har noen noen erfaring med de? De er så mistenkelig billige 😆 https://www.tek.no/samletest/i/474n8R/den-beste-kullsyremaskinen?utm_source=vgfront&utm_content=hoyrelopet_row9_pos1&utm_medium=dre-6654af152761038dcf05d975 Anonymkode: 3c9bc...c26
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 Som alle andre. Du kan også kjøpe Sodastream, Rusta sine patroner passer. Du må bare passe på at det ikke er en Sodastream med Quick-lock eller hva det heter, disse som er rosa, da passer ikke Rusta sine. Europris har også billige patroner, heter Watermaxx og koster bare halvparten til Sodastream. Anonymkode: 4bd43...24a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 Jeg vil ikke ha Sodastream av personlige årsaker. Takk for tipset om Europris, det er også kjekt å vite 😊 Anonymkode: 3c9bc...c26
Kinder Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 13.48): Som alle andre. Du kan også kjøpe Sodastream, Rusta sine patroner passer. Du må bare passe på at det ikke er en Sodastream med Quick-lock eller hva det heter, disse som er rosa, da passer ikke Rusta sine. Europris har også billige patroner, heter Watermaxx og koster bare halvparten til Sodastream. Anonymkode: 4bd43...24a Takk for tipset😊 Trodde ikke de andre patronene passet i sodastream, men da skal jeg kjøpe Rusta eller Europris sine fremover😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå