Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt kjæreste da jeg er redd for å havne i dårlige forhold... Foreldrene mine har hatt dårlige forhold både med hverandre og kjæreste og samboer som de har møtt senere.

Du som har datet/kjæreste/samboer som viste seg å være en dårlig person hvor lang tid tok det fra første møte og til du fant ut av at personen var en dårlig person? Var det en spesifikk hendelse eller noe som utløste det?

Ønsker gjerne svar fra alle uansett på hvilken personen viste seg å være en dårlig person. Altså alt fra negative kommentarer, psykopat, psykisk og/eller psykisk vold, utroskap osv. Hva som helst.

Anonymkode: 768b6...9ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan raskt komme dit om du tester han ved å gjøre noe han ikke liker. Da får du se hvor tålmodig han er med deg. Det vil lære deg mye om han.

Anonymkode: f11b6...310

• Liker 1
Skrevet

Skal du sitte her og lese bare sånne worst-case-scenario greier? Det er jo oppløftende og lovende for fremtiden din, må jeg si...

De aller fleste menn er helt ok, normale menn som er snille med menneskene rundt seg. Det tjener ikke til noe godt å sitte der og be om å få servert alle de fæle unntakshistoriene.

Spør du om elendighet, så får du bare elendighet. Og da blir det et liv i ensomhet for deg, fordi du har jo lest om at "alle" bare opplever fæle ting med mennene i sine liv...

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Når de flytter sammen

Anonymkode: fd1c4...32b

AnonymBruker
Skrevet

Ofte blir det enten når man flytter sammen, eller gifter seg etc. Ellers er en god pekepinn at det tar 6mnd-1år før man virkelig kjenner en person.

Anonymkode: 51f75...a82

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt fra 5 min til 50 år.

Anonymkode: 04287...458

AnonymBruker
Skrevet

Etter barn. Og når belastningen øker.

Anonymkode: 1446e...974

Skrevet

Noen menn er jo trofaste og ordentlige menn, men så finnes det unntak. Er jo helt umulig å si hvor langt tid det tar. Du går jo inn i et forhold fordi du føler dette er mannen du vil ha. Så må man bare ha tillit til at det vil fungere.

AnonymBruker
Skrevet

De dårlige sidene kommer som regel frem når man begynner å prompe sammen. 

Anonymkode: c1e92...6a0

AnonymBruker
Skrevet

De første dårlige sidene kommer tidlig frem, om man leter etter de. Feks via kvinneguiden. 

De fleste kan beskrive sider hos partner som virker virkelige dårlige i tekst. Men de velger ofte å se forbi disse og bli i forholdet. Sannsynligvis fordi virkeligheten er nyansert mens mange på kvinneguiden ikke er det. 

Anonymkode: 36c5d...acf

AnonymBruker
Skrevet

Ha egne meninger, si nei i stedet for å godta alt. Ta vare på egne behov.

Drittsekker liker ikke slikt, og vil enten vise sin stygge side, eller dumpe deg for å finne en nikkedukke de kan utnytte og tråkke på

Anonymkode: ffad3...b24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første året og mens forelskelsen fortsatt henger i, da ser man ikke helt klart på alt. Toner ned det som ikke er så full klaff og toner opp det man skulle ønske var mer av.

Min erfaring er at den virkelige virkeligheten viser seg når man flytter sammen. 

Anonymkode: 5983e...97e

Skrevet

Jeg leste eller hørte en gang at 3 måneder er maks tid en person kan klare å late som om man er noe annet enn den man er. Erfaringsmessig vil jeg si at det er først når man bor sammen man vil se alle sidene av personen man er sammen med – på godt og vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Cirka etter 7 måneder, når Ja-til -Alt-fasen er over.

Anonymkode: b6555...e8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...