Gå til innhold

OSL Lounge utland

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Er det noen som har vært på OSL Lounge utland i det siste, og kan fortelle litt om det?

Jeg har en lang mellomlanding på OSL (08.30-13.00), og lurer på om det kan være mer behagelig å tilbringe (en del av) tiden i loungen. Tenker jeg fort sparer inn de 400 kronene det koster; såpass lang tid jeg må tilbringe på flyplassen kommer jeg uansett til å kjøpe lunsj, et par kaffekopper og kanskje et glass vin. 

Det jeg lurer om er 1) om det serveres noe varm lunsj såpass tidlig på dagen, og 2) er det sånn at man først kan gå inn 3 timer før avgang, sånn at når flyet mitt går kl. 13 kan jeg ikke gå inn før kl. 10 - har jeg forstått det riktig?

På forhånd takk for svar! :) 

Anonymkode: 503eb...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Pleier å dra innom når jeg skal ha litt vin eller øl ifm tur til utlandet.  Er billigere å betale 400.- og drikke og spise der enn alle andre steder. Tror det er 3 timer du kan være der før flyavgang. De har litt av hvert av mat, tror ikke det er varm mat der. 

Anonymkode: bbd9b...c58

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Pleier å dra innom når jeg skal ha litt vin eller øl ifm tur til utlandet.  Er billigere å betale 400.- og drikke og spise der enn alle andre steder. Tror det er 3 timer du kan være der før flyavgang. De har litt av hvert av mat, tror ikke det er varm mat der. 

Anonymkode: bbd9b...c58

Takk for svar! 

Ja, det er sånn jeg også tenker, får ikke stort for 400 kroner på flyplassen uansett. 😅 

Er det noen som vet om det pleier å være mye folk der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er alltid i loungen utland når jeg reiser. 

Stille, rolig og avslappende. 

Anonymkode: 96d0e...4d1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Betaler man ved inngangen? Må ikke bestille på forhånd?

Anonymkode: 6cf10...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm mat er som regel supper, og tidlig på morgenen havregrøt og kokte egg. Ellers litt salater, brød og snacks. Så ikke så veldig spennende… På innlandsloungen pleide de før på torsdagene å servere pølser. Lenge siden jeg har vært der på torsdager, vet ikke om de fortsatt har det?  

Endret av reiseglad
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er alltid i loungen utland når jeg reiser. 

Stille, rolig og avslappende. 

Det er ikke min erfaring 

Anonymkode: b1545...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OSL Lounge er helt fullstendig krise om sommeren når alle skal på ferie! At hvem som helst kan kjøpe seg tilgang for 400kr gjør det selvsagt enda verre (siden det tross alt er en god deal).

Ville definitivt heller gått for OSL Premium Lounge, eller SAS Business Lounge om du har anledning (altså oppgradert billetten til business).

Anonymkode: 8ce01...26d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du har mulighet ville jeg heller gått for SAS lounge. 

Om det ikke er mulig ville jeg kjøpt meg inn på OSL lounge. Det er raskt tjent inn igjen. Og mer behagelig å sitte der enn i terminalen. Men som en over nevner, det kan være travelt om sommeren. 

Anonymkode: 8686d...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 23.33):

Det er ikke min erfaring 

Anonymkode: b1545...331

Kanskje fordi jeg prøver å ta det første flyet som går om morgenen. Er generelt stillere overalt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg skal fly utland drar jeg på premium loungen på OSL. Har gratis tilgang gjennom bankavtalen.

Ikke altfor overbefolket og behagelige seter samt gratis mat og drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar, alle!

Det vil koste såpass mye å oppgradere billetten at jeg ikke synes det er verdt det, foretrekker å bruke pengene på destinasjonen. ;)

Jeg skal reise ganske snart, så før skoleferien og det verste ferierushet begynner, så håper det ikke er alt for folksomt.  🤞

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Takk for svar, alle!

Det vil koste såpass mye å oppgradere billetten at jeg ikke synes det er verdt det, foretrekker å bruke pengene på destinasjonen. ;)

Jeg skal reise ganske snart, så før skoleferien og det verste ferierushet begynner, så håper det ikke er alt for folksomt.  🤞

TS

Riktig god tur 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...