Gå til innhold

Tidligere partnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke gøy når hun forteller detaljert uten å bli spurt. Hvor store alle har vært(ingen under 17,5cm siden jeg er minst!) og hvor vondt det var med en neger med gigantisk ####. koselig å tenke at jeg har sex med en som er blitt utfylt så utrolig mye, og hatt et hektisk sex liv før hun traff meg og så velger hun å roe ned nå....yay

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun forteller meg som regel bare at det har vært heller dårlig før, selv om en liten del av meg tror på det så tror jeg ikke all aktiviteten hun har vært i har vært dårlig, jeg tror nok hun unnlater å fortelle meg den gode biten for å spare sjalusien min :-) Og det takker jeg henne for, man skal ikke sitte å fortelle hvor deilig det var å ha sex med x-partnere, det er en dårlig dårlig idè om de fleste menn er som meg iallefall :P

Skrevet

Jeg har fortalt ham en del når vi har snakket om tidligere erfaringer. Jeg husker han sa noe om jente han hadde hatt ONS med og det klarte jeg ikke glemme med det første! Grr! Typen min har vært sånn evig singel i mange år og har ganske så mange ONS og det vil jeg helst ikke høre om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...