Gjest Kaare Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Hva forteller du kjæresten om tidligere seksuell aktivitet. Jeg synes det er opphissende å høre om damas tidligere sexhistorier. Hun synes ikke det er like kult å fortelle alltid. Hvor me forteller du, hvilket detalj nivå går du ned til og hvor mye vet kjæresten din om din historie? Jeg synes spesielt det er kult med hennes mest "slutty" historier.
Gjest baby-E Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 har fortalt antall partnere. Stoppet der. Hverken sambo eller jeg interisert i å høre noe mer.
Mossa Skrevet 12. februar 2006 #3 Skrevet 12. februar 2006 Vi har vel fortalt det meste om tidligere partnere, men detaljer om sexualakten er det ingen av oss som ønsker å høre. Derimot generelle sexopplevelser, det kan være både pirrende og lærerikt...
Gjest GreenSky Skrevet 12. februar 2006 #4 Skrevet 12. februar 2006 Ingen detaljer. Det er en privat greie mellom tidligere sexpartnere og meg.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 Jeg forteller ingen detaljer og minst mulig om konflikter som har vært i tidligere forhold. Jeg forteller heller ikke antall partnere, navnene deres og lign., men jeg forteller hvor mange samboerskap jeg har hatt.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 Jeg svarer på det jeg blir spurt om, resten holder jeg kjeft om. Siden jeg svarer, ender det ofte med at de spør mer og mer, så i bunn og grunn forteller jeg nok veldig mye.
Gjest gjesta Skrevet 12. februar 2006 #7 Skrevet 12. februar 2006 Jeg forteller minst mulig. Aldri på detaljnivå. Forteller jeg noe så er det litt mer generelt, f.eks. at dette har jeg gjort tidligere, men ikke med hvem og hvor ofte osv. Det er lettere å si noe om et ons enn om en jeg har vært i forhold til. Vil heller ikke ha detaljer av partneren. Har noen ganger fått det uten at jeg har villet og det er ikke ok.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #8 Skrevet 12. februar 2006 Jeg synes det er greit å vite om partneren min har prøvd ditt eller datt tidligere, det gjør det litt enklere å vite hvordan jeg skal forholde meg. Så jeg informerer om at "dette har jeg aldri gjort før" e.l., for at vi skal kunne finne ut av det i fellesskap. Men forteller ikke antall, nei, ikke har noen spurt heller, for den del. Forteller heller ikke noe om hvordan sexlivet var med mine forrige kjærester, den og den var bra i senga og den og den hadde liten pikk, nei, det blir for privat.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 12. februar 2006 #9 Skrevet 12. februar 2006 Både forteller og spør så lite som mulig om tidligere partnere- Det må da være mest interessant hvordan man har det sammen med sin nåværende og hva hun/han liker, tenner på, får lettest orgasme av. Man behøver jo ikke innlede med "Da jeg var sammen med Gudrun elsket hun at jeg bet i sideflesket hennes. Liker du det?" eller sånt?
Gjest -eline- Skrevet 12. februar 2006 #10 Skrevet 12. februar 2006 Ingen detaljer, men dersom det er noe jeg har forsoekt saa forteller jeg det dersom det er naturlig. Har ikke lyst til aa vite detaljer fra hans x'er heller.
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #11 Skrevet 12. februar 2006 Forteller ingen detaljer, tror det er best sånn. Ønsker heller ikke detaljer tilbake.
Gjest Gitte Skrevet 12. februar 2006 #12 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Ingenting. Om han spør detaljert får han ikke svar, fordi jeg orker ikke at han plutselig ikke skal "takle" det, og jeg spør aldri tilbake, fordi jeg vet ikke om jeg vil takle det selv. Heldigvis spør han ikke.. Og det hadde absolutt ikke være opphissende å høre om han og exens sexliv. Nei takk Endret 12. februar 2006 av Gitte
Gjest Jalileh Skrevet 12. februar 2006 #13 Skrevet 12. februar 2006 Det han vil vite. Og forhåpentligvis vil han ikke vite så mye.... Ikke at jeg har så mye svinn på skogen, men jeg klarer ikke å forstå at en gutt vil vite ting så veldig detaljert om meg og mitt tidligere sexliv.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #14 Skrevet 13. februar 2006 Jeg synes det er spennende å høre om, og det tenner meg (jeg er jente) å høre om hans tidligere seksuelle opplevelser.
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2006 #15 Skrevet 13. februar 2006 Hvis en gutt er overdrevet interessert i detaljer, tenker jeg i mitt stille sinn at han er en taper som må leve gjennom andre
Buster Skrevet 13. februar 2006 #16 Skrevet 13. februar 2006 Det er en gang slik at alle har vi en fortid, ikke sant? Denne fortiden er noe vi bringer med oss videre på godt og vondt uannsett hva som skjer videre i livet. Noe opplevelser vi har hatt kan det være veldig godt å slippe å fortelle, mens andre igjen vil vi gjerne fortelle. Når jeg sier det slik så mener jeg at det er ikke alltids at det passer seg å fortelle hva man har gjort og ikke gjort, men jeg tro at det kan ha sine fordeler å være ærlig om hovedtrekkene i sin seksuelle fortid. Mener ikke at man da skal sitte og fortelle detaljer osv, men om det er spørsmål som kommer om eventuelt hvor mange osv, så tro jeg at dette er sunt å fortelle. Det må være MYE bedre å høre fra sin partner at hun eventuelt har hatt en del, enn å høre på byen at hun har hatt den og den og den. Mener ikke med dette å si at hun skal nevne navn på personer eller slikt, men at man kan snakke om dette på en voksen og fornuftig måte uten å skulle bli sjalu eller ergre seg over dette. Min samboer og jeg har etter det jeg mener et meget sunt og godt forhold til dette å være ærlig med hverandre. Det blir spurt når en av oss lurer på noe, og utover det så trengs det ikke å nevnes noen detaljer om situasjoner osv. Har selv en kompis som "plutselig" fikk seg en overraskelse da en av hans kompiser igjen skulle sette på en privat film, denne viste damen hans i noen meget "kjipe" posisjoner og stillinger. Når dette er sagt så mener jeg at Ærlighet, Åpenhet og ikke minst Tillitt er de viktigste ingridienser i et sunt forhold.
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. februar 2006 #17 Skrevet 14. februar 2006 Greit å vite litt om tidligere eskapader men da mer rundt hva man har prøvd, for eksempel jentesex, trekant, gruppe, analsex osv. Får jeg et ja vil jeg nok spørre om det var en bra eller dårlig opplevelse og om det frister til gjentakelse? Flere detaljer har jeg ikke behov for å vite egentlig........ Dessuten, basert på de erfaringer man har med seg går det an å lansere ønsker om dette og hint uten at man innleder med "x'en min og jeg likte bla-bla-bla, hva om vi prøver det samme"? Da tror jeg heller jeg ville prioritert en reprise av en dårlig landskamp på TV'n for å si det sånn
Floja Felíz Skrevet 14. februar 2006 #18 Skrevet 14. februar 2006 Det er en gang slik at alle har vi en fortid, ikke sant? Denne fortiden er noe vi bringer med oss videre på godt og vondt uannsett hva som skjer videre i livet. Noe opplevelser vi har hatt kan det være veldig godt å slippe å fortelle, mens andre igjen vil vi gjerne fortelle. Når jeg sier det slik så mener jeg at det er ikke alltids at det passer seg å fortelle hva man har gjort og ikke gjort, men jeg tro at det kan ha sine fordeler å være ærlig om hovedtrekkene i sin seksuelle fortid. Mener ikke at man da skal sitte og fortelle detaljer osv, men om det er spørsmål som kommer om eventuelt hvor mange osv, så tro jeg at dette er sunt å fortelle. Det må være MYE bedre å høre fra sin partner at hun eventuelt har hatt en del, enn å høre på byen at hun har hatt den og den og den. Mener ikke med dette å si at hun skal nevne navn på personer eller slikt, men at man kan snakke om dette på en voksen og fornuftig måte uten å skulle bli sjalu eller ergre seg over dette. ← Enig med deg. Greit å vite litt om tidligere eskapader men da mer rundt hva man har prøvd, for eksempel jentesex, trekant, gruppe, analsex osv. Får jeg et ja vil jeg nok spørre om det var en bra eller dårlig opplevelse og om det frister til gjentakelse? Flere detaljer har jeg ikke behov for å vite egentlig........ Dessuten, basert på de erfaringer man har med seg går det an å lansere ønsker om dette og hint uten at man innleder med "x'en min og jeg likte bla-bla-bla, hva om vi prøver det samme"? Da tror jeg heller jeg ville prioritert en reprise av en dårlig landskamp på TV'n for å si det sånn ← Ja selvfølgelig, det går en fin grense mellom hva som er interessant å høre om og hva man ikke vil vite... Tror det må være individuelt jeg. Jeg vil gjerne høre litt om min samboers tidligere erfaringer. (ikke detaljer nei...), men han ønsker ikke å vite noe om mine. Han tror han kan bli sjalu, og da respekterer jeg selvfølgelig det. Svarer når han spør, og respekterer at han svarer på det han ønsker å svare på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå