Gå til innhold

Ny iPhone tilsvarende iPhone 12 mini?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har en iPhone 12 mini som har tålt en del juling, men har fått med meg at feks iPhone 13 (?) ikke tåler like mye. Er det noen av de nye iPhonene som er like slitesterk som iPhone 12 mini, som tåler å falle på bakken uten å knuse? Nå er min riktignok knust, men det skulle *mye* til. 😅🥴

Anonymkode: 1a0ce...3ff

AnonymBruker
Skrevet

Ingen?? 🥹🥹🥹

Anonymkode: 1a0ce...3ff

Skrevet

Det lages ikke mini-iphoner mer. De sluttet med det fordi de solgte for dårlig. Så du må velge den siste de laget, som er iphone 13. Det er den jeg har. Har bare kommet i skade for å dytte mobilen ned fra stuebordet et par ganger, så ikke så høyt fall, men det har den tålt helt fint. Har mykt silikoncover på den, og det har en viss støtdempende effekt.

Jeg synes det er fryktelig synd de ikke lager flere minimodeller, for de får fint plass i lomma og i hånden. Jeg har små hender. Den vanlige store skjermen blir for stor for hånden min. Men jeg må jo bare venne meg til det etter hvert, for før eller siden er batteriet slitt ut på den jeg har, og da må jeg ha ny telefon...

Jeg vet ikke hvem som har fortalt deg at iphone 13 skulle være noe dårligere enn andre modeller Apple har laget? Det er vel kanskje heller sånn at de som påsto dette, har håndtert den ekstra dårlig og hatt flere uhell med den og så skylder på telefonen fordi den ble ødelagt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at det haster? Ellers skal det visstnok komme en ny iPhone SE til neste år, og den pleier å være mindre enn de andre.

Anonymkode: 5e610...6b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...