Creo Skrevet 14. mars 2002 #1 Del Skrevet 14. mars 2002 Kjøpte meg "jente-slips" i dag - kort, svart. Det jeg lurer på er om de finnes i flere størrelser/lengder? Eller er det jeg som er så talentløs at jeg ikke skjønte hvordan man "stiller" det? Synes det kom litt for langt opp i halsen når jeg har to-tre åpne knapper i skjorta. Hvor langt "nede" bruker dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 15. mars 2002 #2 Del Skrevet 15. mars 2002 slipset mitt er litt slakt, etttersom hvor mange knapper som er åpne! Liker å ha en knapp åpen, da slakker jeg slipset med.. Det er så tøffe til dress bukser som er stripete, og høghelet sko til...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 16. mars 2002 #3 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg finner ikke slike slips noen steder!! Hvor har dere handlet henne? klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 16. mars 2002 #4 Del Skrevet 16. mars 2002 Hei elle! Jeg kjøpte mitt dameslips på Glitter. Kosta 50 kroner eller noe sånt! Fint, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 17. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg kjøpte også mitt på Glitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 18. mars 2002 #6 Del Skrevet 18. mars 2002 parfymeriavdelinga på H&M har også slips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 20. mars 2002 #7 Del Skrevet 20. mars 2002 Er Glitter en kjede? Hva slags butikk er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 20. mars 2002 #8 Del Skrevet 20. mars 2002 Glitter er en kjede av bijouteri-forretninger (er det ikke det det heter på fint?) Alt mulig tilbehør som f.eks. smykker, armbånd, øredobber, hårbånd og hårpynt etc! Billig og greit! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 21. mars 2002 #9 Del Skrevet 21. mars 2002 Noen som vet om Glitter finnes i Trondheim? Har ikke sett butikken der, men elsker tilbehør og med mitt budsjett høres dette ut som noe for meg... Klem fra meg Forresten..slips så jeg nettopp på neste stopp. Det var korte "blanke" slips. De fantes i fargene sort, beige og hvit. Det går nok ikke å løsne så mye på disse da.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 21. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 21. mars 2002 Miss Gemini, Glitter finnes på Solsiden i Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 21. mars 2002 #11 Del Skrevet 21. mars 2002 Tusen takk Må vel stikke innom en tur å se i morgen jeg. Klem fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå