Gå til innhold

Hvem ville du valgt?

Hvem ville du valgt?  

27 stemmer

1. 1. Hvem ville du valgt?

• Suksessfull advokat på 40 år, som har ligget med 100 damer
    • 20 år gammel jomfru uten utdannelse som bor hjemme hos foreldrene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne begrunn svaret ditt. 

Anonymkode: 3a2cd...2ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger den jeg har følelser for.

• Liker 4
Skrevet

Heldigvis må jeg ikke velge noen av de 😊

• Liker 4
Skrevet

Jøss, det var ingen mellomting her. Så da blir svaret mitt: 

Ingen av disse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de 🤣

Anonymkode: 9662f...f49

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg spiller det ingen rolle hvor mange han har ligget med, så lenge han er tro mot meg. 

Vil heller ha en som har livet på stell, som fortsatt strekker seg for å videreutvikler seg. 

En en som har strandet. 

Men igjen veldig forskjell på 20 og 40 år. 

Anonymkode: 1c367...44e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den hvor utseende, personlighet og oppførsel appellerer til meg.

Anonymkode: 9281a...430

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av de er attraktive, så takk, men nei takk.

Anonymkode: 7c357...578

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke interessert i noen uten fremtidsutsikter, og det virker ikke som en 20 år gammel person uten utdannelse og som bor hjemme, har særlig mange av dem. Hvor mange/få vedkommende har ligget med er totalt irrelevant.

Jeg går derfor for advokaten. 

Anonymkode: 422d2...e8f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 50 år så en 20 åring er yngre enn mine barn. Hadde følt et snev av pedofili. Så da er det 40-åringen. Også yngre men 10 år er ikke noe hinder.

Som 30 åring ville jeg også valgt 40-åringen, enkelt og greit fordi jeg ikke gidder å lære opp en jomfru. Jeg går ut fra at en 40-åring har lært seg en ting eller to om kvinnekroppen. Såpass gammel kommer han ikke etter 10 sekunder heller. Tanken at mor og far ligger på naborommet til 20-åringen hadde det nok gjort det til en pinlig affære.

Anonymkode: 84da3...8b6

AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen grunn til å velge noen av dem. Skulle jeg mot formodning få sterke følelser for en av dem, noe som virker lite sannsynlig, så velger jeg selvfølgelig den jeg får følelser for.

Anonymkode: 5c399...092

AnonymBruker
Skrevet

Ingen mellomting? Ville ikke valgt noen av de 

Anonymkode: 6237f...83c

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Jeg er 42 år, og en 20 år gammel mann hadde vært fullstendig uaktuelt for meg. I tillegg en 20 år gammel jomfru. 20 år gamle jomfrumenn går etter 42 år gamle damer med EN eneste hensikt - å få erfaring, gjerne bare en gang. En mann på 40 som ikke er i et forhold, men flyr fra fitte til fitte, er heller ikke et alternativ. Jeg har vært utsatt for utroskap i mine tidligere forhold, og har ingen tro på at en mann som puler alt han ser, vil slutte med det med en gang han etablerer et fast forhold. Yrke og sånt har ingenting å si, jeg har nok penger selv så jeg klarer meg bra.

Anonymkode: ecaf1...02f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. For gammel og for ung.

Men er her for å si at det ikke er noe galt å være 20, jomfru å bo hjemme om noen er usikker i den situasjonen og ser dette 😊 

Anonymkode: 6e28f...a85

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er 50 år så en 20 åring er yngre enn mine barn. Hadde følt et snev av pedofili. Så da er det 40-åringen. Også yngre men 10 år er ikke noe hinder.

Som 30 åring ville jeg også valgt 40-åringen, enkelt og greit fordi jeg ikke gidder å lære opp en jomfru. Jeg går ut fra at en 40-åring har lært seg en ting eller to om kvinnekroppen. Såpass gammel kommer han ikke etter 10 sekunder heller. Tanken at mor og far ligger på naborommet til 20-åringen hadde det nok gjort det til en pinlig affære.

Anonymkode: 84da3...8b6

Som om 20 åringer har lyst til å bli lært opp av noen på 30? Det er det samme med oss og har vært det i veldig mange år allerede. Jeg er 30 å er ikke interisert, men forstår jo også at det er for gammelt for dem med meg, så syns svaret ditt var litt vel tone døft, han er jomfru og 10 år yngre. Han kan møte noen på sin alder som kanskje også er i litt samme båt som han.

Å hva er greia med å være så defensiv mot en ung jomfru? Alle må få være på sin del av livet, uerfarenhet er bare en del av livet og kan være fint å utforske, så slutt å skamlegg det. Det var liksom aldri meningen han skulle ligge med deg uansett, men de kan fortsatt lese dette å kanskje bli redd for ting som er normalt, som å komme fort. Eller at de ikke vil ta med jevnaldrende hjem, for det er jo sannt at foreldrene også er der. Som 20 kan det være vanskelig å bo hjemme for noen. Spørs på situasjonen.

Anonymkode: 6e28f...a85

AnonymBruker
Skrevet

Advokaten. Giftet meg. Og skilsmisse etter noen år og halve formuen hans..

Anonymkode: 48a4b...a32

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Advokaten. Giftet meg. Og skilsmisse etter noen år og halve formuen hans..

Anonymkode: 48a4b...a32

Jeg tenker at advokaten ville visst bedre...

Anonymkode: 0e1e9...723

AnonymBruker
Skrevet

Advokaten. Om han debuterte seksuelt da han var 16, vært singel hele livet, så har han hatt ei ny hver 3. måned

Anonymkode: 4de6e...54f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...