AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #141 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 14.53): Jeg blir temmelig oppgitt fordi hovedtyngden av svarene her er tankeløse. "Flytt, dere får lukke vinduet", og den beste må vel være "legg ut litt durian". Ingenting av dette er nyttig, det er bare ufattelig irriterende. Anonymkode: bb7b8...910 Nyttig nok, siden det ikke finnes andre løsninger. Anonymkode: a9a6b...e12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #142 Del Skrevet 1. juni 2024 Hadde dette vært en sak mellom Donald og hans kjære nabo Jensen, er jeg sikker på at han hadde funnet på noe. Anonymkode: 0d5e3...a83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #143 Del Skrevet 2. juni 2024 Jeg er veganer og blir krenket av eimen av svidde uskyldige dyr når naboen fyrer opp grillen!!! Anonymkode: 119ef...934 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #144 Del Skrevet 2. juni 2024 Føler med dere. Må være pyton. Anonymkode: 9dbe9...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 3. juni 2024 #145 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 14.53): Jeg blir temmelig oppgitt fordi hovedtyngden av svarene her er tankeløse. "Flytt, dere får lukke vinduet", og den beste må vel være "legg ut litt durian". Ingenting av dette er nyttig, det er bare ufattelig irriterende. Anonymkode: bb7b8...910 Du må nok ta et grep selv. Ingen andre som gjør det for deg, uansett hvor irritert du er. Hva med lukkede vinduer og en aircondition/luftfukter enhet på rommet. Da blir du skjermet fra både støy og røyk. Jeg har dette selv og god erfaring. Derfor jeg sier dette.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 3. juni 2024 #146 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 13.53): Ja, så sant ikke dette går ut over helsen til naboen din. Noe det her gjør. Anonymkode: 321b6...efe Som sagt en kan ikke forby alt en ikke liker. Hayden skrev (På 1.6.2024 den 13.54): "Plages"? Du bør kanskje lese tråden ordentlig. Snakk om å snakke seg vekk, og vri om til noe som aldri er sagt. Ja ,,plages'' Og har kun lest det du har skrevet og besvart til det. Men du skal få for forsøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 3. juni 2024 #147 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 14.53): Jeg blir temmelig oppgitt fordi hovedtyngden av svarene her er tankeløse. "Flytt, dere får lukke vinduet", og den beste må vel være "legg ut litt durian". Ingenting av dette er nyttig, det er bare ufattelig irriterende. Anonymkode: bb7b8...910 Selv om du ikke ser/ønsker å se nytten i rådene så er det med å lukke vinduet ett enkelt og godt råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #148 Del Skrevet 3. juni 2024 Hayden skrev (På 1.6.2024 den 12.33): Det er ikke hersketeknikk at det gjøres oppmerksom på at mange av svarene gitt i tråden her later å være fra røykere. Og grunnen til at det blir nevnt, er fordi mangelen på forståelse og empati er veldig gjennomtrengende. Og der gjør du det igjen, legger det over til at dette handler om synsing og følelser - til tross for at du har blitt vist lovverk og hvordan situasjoner med naboer og røyking egentlig skal håndteres. Du har fått linker og utdrag av disse linkene, men "vil ikke lese det" fordi "det er ikke nødvendig". Jeg er ikke-røyker, men støtter allikevel folks rett til å røyke i eget hjem. Så sant det ikke er barn der. Anonymkode: 78802...b73 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå