Gå til innhold

Er han ekshibisjonist?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Samboeren min er verdens flotteste, men han har en litt rar greie. Det er som at han vil vise meg fram, eller vise sexen vår fram. Han synes jeg skal gå uten bh, eller sole toppløs selv om noen ser. Han kan ta på meg når vi kysser ute blant andre, eller knulle eller suge på nach. På ferie vil han ha sex selv om andre vi kjenner er på rom ved siden av, være nyshavet på nakenbadestrand og hatt sex sånn at det renner, foreslå nakenbad på ferie eller fest sammen med andre. Dette tenner ham veldig. Jeg elsker ham, og forsøker å forstå disse tankene han tydeligvis har. Men jeg vil ikke bli vist frem som "slutty" heller. Jeg klarer å sette grenser og si nei når det ikke passer. Er dette vanlig blant yngre menn, fordi de er stolte av å "ha dame"? Det er jo litt ekshibisjonist i dette, bare med meg.

Anonymkode: 31cb2...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han er stolt av deg. Han vilnhise frem at du er en hot dame. Både fordi det er hot at andre syntes du er hot - at andre tenker og ser deg. Eller fordi han syntes du blir mer attraktiv når han ser tydelig at flere vil ha deg. 

Mye av det han viser er helt normale fantasier. Han bør kanskje passe seg for å ikke være påtrengende på andre, men det er nok ikke seg selv han er exhibitionist med men mer deg. Han vil at folk skal se deg. 

Dette med slutty er et stort tema. Jeg ønsker også alle de tingene kjæresten din ønsker. Og har skjemtes over det og er redd en mann vil finne meg billig. Dette er jo veldig viktig å snakke om tydelig og  at han kan trygge deg. Men du er jo ikke sluttey når du gjør ting med kjæresten din tross alt. Han vil du skal være stolt over kroppen din , at andre skal se på deg, og at andre skal vite at han er heldig som har en seksuell kjæreste. Ingenting av dette er slutty selv om noen kvinner kan dømme deg slik om de ser deg. Jeg vil derfor passe på å aldri gjøre slike ting foran kvinner jeg kjenner. Men er jeg ikke lenger redd for å bli dømt av. Det er jo ting med kjæresten min jeg gjør. Det er ikke billig. 

Anonymkode: f3b1e...639

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er stolt av deg, ja. Han vifter med deg og føler seg ti centimeter høyere. Noen vil tro det handler om usikkerhet, men det er ikke nødvendigvis sant. 

Min mann hadde en nesten lik hang-up. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem det med "slutty". Gjør det du har lyst til, bli med på det du har lyst til, gjerne fordi han vil, gjerne for å tekkes ham - og se gjerne hvor langt han vil gå, om han også vil terges og lokkes. Det er viktig, uten likeverd eller jevnbyrdighet blir det feil i min bok. Det herligste er når begge kan "hale i" hverandre så sjøsprøyten står, ingen vil gi seg og begge blir slitne og flaue og det som bedre er..

Høres ut som han er heit på deg, får håpe det er på rett måte og at dere står stødig begge to. Kos dere!! :) (Au, fikk et minne her, det var tider. Om vi ble hivd ut av barer? Oh-yes..)

Men ekshibisjonisme er ikke det du beskriver. Eller i hvert fall ikke det jeg leste: https://snl.no/ekshibisjonisme "Trang til å vise seg frem. Dette er et personlighetstrekk som innebærer en stadig trang til å være i sentrum for andres oppmerksomhet." Hvis det er oppmerksomhet til ham for ting han skal ha deg til å gjøre eller være med på, høres det ikke ok ut i det heletatt. Hvis det er din oppmerksomhet, så ok hvis du syns det. Men søker han andres oppmerksomhet med deg som et slags redskap er det big no-no.

Uff, nå ble jeg nesten redd for å bli smitta av gas-light-eimen her på KG, ser spøkelser og overgripere på flatmark. Ut på repeterende jobb-date med seg, det er KG-motgiften sin det.

Endret av carlberner1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er ikke en spesielt rar greie og heller ikke noe som er forbeholdt yngre menn. Selv er jeg over 40 og liker også å "vise frem" kona.

Anonymkode: b99e3...2ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er dette:

Candaulism, or candaulesism, is a paraphilic sexual practice or fantasy in which one person exposes their naked partner, or images of their naked partner, to other people for their voyeuristic pleasure or the pleasure of their partner.[1] Candaulism is also associated with voyeurism and exhibitionism.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Candaulism

Anonymkode: 565b1...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes, der har du det. En fetisj som har fått veldig lite oppmerksomhet.

Min mann hadde dette sterkt i mange år, mens vi var yngre. Løse pupper under litt for åpen skjorte, ja. Brystvorter og tynn bomull. Barbert på stranden, oh yes. Buttplug eller dildo og glid liggende i dusjkabinettet med vilje når vi hadde selskap, slik at de som brukte doen kunne se. Bok om analsex med synlig tittel på bokryggen i hyllen - med bokmerker stikkende opp! Sexlyder. Truseløs og kort kjole. Alt slikt. Litt masete, litt utleverende, men en sterk del av seksualiteten til en flott mann som jeg fortsatt har, og jeg danset med, også kåt. Nå har det roet seg, men nå er vi over 50.

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hunmedham said:

Yes, der har du det. En fetisj som har fått veldig lite oppmerksomhet.

Hadde det ikke vært for det med dansen og ønsket om å vise eller innvolvere andre på en så klønete måte, så lurte jeg nesten på om det "var oss". En dame og en mann som seksuelt ikke passer eller passet sammen høres fryktelig kjent ut.

Litt masete og utleverende (han eller deg, egentlig? :)) skriver du - men hva syns du om det? Hvordan opplevde du det? OK nok til å bli værende sammen, men ellers? Mann i sex-ørken-tørke spør om hjelp og oppmuntring forkledt som forståelse, <-sic->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
carlberner1 skrev (30 minutter siden):

Hvordan opplevde du det? OK nok til å bli værende sammen, men ellers?

Jeg skrev det nok litt klønete.

Det var innimellom litt masete og litt utleverende, men jeg ble med i dansen - og kunne også bli kåt av det. Og mannen var flott, det var hans seksualitet, og vi deltok i den sammen,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samboeren min er verdens flotteste, men han har en litt rar greie. Det er som at han vil vise meg fram, eller vise sexen vår fram. Han synes jeg skal gå uten bh, eller sole toppløs selv om noen ser. Han kan ta på meg når vi kysser ute blant andre, eller knulle eller suge på nach. På ferie vil han ha sex selv om andre vi kjenner er på rom ved siden av, være nyshavet på nakenbadestrand og hatt sex sånn at det renner, foreslå nakenbad på ferie eller fest sammen med andre. Dette tenner ham veldig. Jeg elsker ham, og forsøker å forstå disse tankene han tydeligvis har. Men jeg vil ikke bli vist frem som "slutty" heller. Jeg klarer å sette grenser og si nei når det ikke passer. Er dette vanlig blant yngre menn, fordi de er stolte av å "ha dame"? Det er jo litt ekshibisjonist i dette, bare med meg.

Dette var utrolig herlig å lese. Fy søren så heldig du er! Han får ikke nok av deg er det jeg leser. Ikke noe billig over dette i det hele tatt. Men så klart så må du jo gjøre det du er mest komfortabel med, men å pushe litt grenser innimellom er jo bare sunt tenker jeg da. Gøy å utfordre hverandre litt 😉

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann er litt slik også, han elsker å vise meg frem og han er stolt av meg. Han liker at jeg går med klær som er litt avslørende, gjerne en anelse gjennomsiktig. Han har bla tatt bilder av meg i dusjen, eller deler av meg, og bilder der jeg er naken, vi står foran et stort speil, jeg står med ryggen til speilet og han holder rundt meg. Har også tatt noen bilder ute i skogen der jeg er naken oventil, de bildene er også bakfra. Og flere har sett de bildene. Det gjør meg ingenting da ikke alt vises, heller ikke ansiktet, og for å være ærlig, så er jeg litt stolt selv av de bildene. 

Han liker å ha sex der der er fare for å bli oppdaget/hørt, og en annen ting som er blitt vår "greie" er at vi har sex i vinduer på hoteller. I mørket, og kun når vi har rom litt oppe. 

Vi er ikke unge.

Anonymkode: 9bf6f...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...