Gå til innhold

Musikk frå mp3 på bryllupsfesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sit å kikkar litt på musikklista vi skal ha på bryllupsfesten, den er aaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor lang no, men kor mykje skal eg korte ned? Kor mange timar musikk hadde de gjort klart til bryllupsfesten? Og kor mange songar skal eg rekne per time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du lager spilleliste på iTunes, så viser den hvor lang tid du har musikk for! Så er det bare å finne ut hvor mange timer festen skal vare, og legge til nok musikk i spillelisten.

Skrevet
Hvis du lager spilleliste på iTunes, så viser den hvor lang tid du har musikk for! Så er det bare å finne ut hvor mange timer festen skal vare, og legge til nok musikk i spillelisten.

Så lurt!!!

*lastar ned iTunes*

Skrevet

Og korleis legg eg til musikk i speleliste?

Det var visst ikkje så lett, syns eg...

Skrevet

Alle sangene ligger i iTunes ikke sant?

I så fall må du velge Fil og ny spilleliste. Gi den nye spillelista et navn og dra så sanger fra biblioteket over i spillelista di. :)

Skrevet
Alle sangene ligger i iTunes ikke sant?

I så fall må du velge Fil og ny spilleliste. Gi den nye spillelista et navn og dra så sanger fra biblioteket over i spillelista di. :)

Eg skal berre dra dei? Ja, då er det vel ingen sak! Tusen takk for hjelpa!! Held på å overføre alle songane inn i iTunes no...

Dette blir spennande..

Skrevet
iTunes er genialt!

Veit du om det fins nokon måte å konvertere musikk-filene til word eller liknande? Skulle ha sendt lista til ei venninne, ser du...

Går det an å sende iTunes-lista kanskje?

Skrevet
Veit du om det fins nokon måte å konvertere musikk-filene til word eller liknande? Skulle ha sendt lista til ei venninne, ser du...

Går det an å sende iTunes-lista kanskje?

Fil - Eksporter sangliste (.txt fil)

Skrevet
Fil - Eksporter sangliste (.txt fil)

Tuuuuuuuuuuuuse takk!!!!! :kyss:

Skrevet

Hei!

Vi skal også ha spilleliste i bryllupet vårt, men jeg er veldig usikker på hva slags musikk vi skal laste ned. Kanskje du Veslo har noen tips??

Skrevet
Hei!

Vi skal også ha spilleliste i bryllupet vårt, men jeg er veldig usikker på hva slags musikk vi skal laste ned. Kanskje du Veslo har noen tips??

Eg har maaaange tips, veit du!!! Et øyeblikk, skal eg kopiere inn det som foreløpig ligg i lista vår!

Skrevet (endret)

Det vart mykje ekstra når eg konverterte denne lista, men eg orkar ikkje å reinskrive den... Den foreløpige lista vår er på over 200 songar som tar over 13 timar å spele...

Håpar du kan finne noko som fell i smak!

Lista vår:

Endret av veslo
Skrevet

Oi, blir svimmel bare av å se den lista jeg...

Ganske lett å renskrive den med Finn-erstatt i et eller annet tekstprogram da... bare erstatte alt som går igjen med f.eks et mellomrom...

Skrevet
Oi, blir svimmel bare av å se den lista jeg...

Ganske lett å renskrive den med Finn-erstatt i et eller annet tekstprogram da... bare erstatte alt som går igjen med f.eks et mellomrom...

Eh, atte kva-for-noko!?!??!

Eg har ikkje peeeiling på data altså..

Teskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...