AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #41 Del Skrevet 5. juni 2024 emdes skrev (3 timer siden): Et skikkelig Agatha Christie-mysterie fra virkeligheten, dette. Der er det alltid noe som skjer på et relativt avgrenset sted, slik at det er et begrenset antall mistenkte. Som regel er hvertfall halvparten i slekt. Alle kan potensielt ha gjort det, og vi må finne ut hvem av dem det var. Det blir jo akkurat det samme her! Trenger bare å frisere barten, og ta i bruk de små grå, så kanskje vi løser dette! Da er det jo nesten opplagt at det var hovmesteren. Anonymkode: 2ab65...43e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 11. mars #42 Del Skrevet 11. mars Gammel tråd, som jeg husket på her om dagen og ikke klarer å glemme. Hvis du er her fortsatt, TS: Har du funnet ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 11. mars #43 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 9.16): Men dette var litt sjokkerende. Jeg burde visst at voksne folk har sex og kan ha skjulte relasjoner. Men når jeg ser for meg de aktuelle "kandidatene" blir jeg litt satt ut. Jeg kan ikke forestille meg noen av dem i samme seng som X, men det har altså skjedd. Hva er det å gjøre, annet enn å holde kjeft - og kanskje følge litt med? Lokal tinder-date. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 11. mars #44 Del Skrevet 11. mars (endret) Snok1 skrev (23 minutter siden): Lokal tinder-date. Eller en søt innleid kelner😊 Endret 11. mars av Langline 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 11. mars #45 Del Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (På 4.6.2024 den 9.05): Du går utifra at X er hannkjønn. Jeg tror X er en dame. Og i så tilfellet, blir din hypotese med det samme langt mindre sannsynlig. Anonymkode: 1c21f...01d På ingen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars #46 Del Skrevet 11. mars Påskekrimen kom tidlig i år. Kanskje det var resepsjonisten, eller kelneren? Anonymkode: aa2d5...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #47 Del Skrevet 17. mars Hunmedham skrev (På 11.3.2025 den 9.19): Har du funnet ut av det? Nei. Har bare eliminert noe, og det som gjenstår er det greit å ikke tenke på. Morsomt med alle spekulasjonene. Anonymkode: b4e8c...609 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #48 Del Skrevet 17. mars Langline skrev (På 11.3.2025 den 13.22): Eller en søt innleid kelner😊 Eller en sexy servitrise .... 😁 Anonymkode: e9504...272 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars #49 Del Skrevet 17. mars Anonymkode: 6e9bd...c8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 17. mars #50 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 0.54): Har du ikke ønsket å vite det om noen begikk incest på naborommet på familietreffet? Anonymkode: 78f90...e48 Nei. Så lenge det er voksne mennesker som har samtykkende sex, så har jeg ikke noe med det å gjøre, uansett relasjon mellom dem. Og så lenge det er reelt frivillig og prevensjon er i orden er det begrenset med tapere i en sånn situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå