Gå til innhold

Gårdsjenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Mann bosatt i byen, men opprinnelig fra bygda. Det er sikkert min bygdebakgrunn som er årsaken, men jeg er svak for damer som jobber på gård. Spesielt synet av dem i kjeledress og støvler finner jeg nokså sexy, og litt lek på låven er en pirrende tanke. Ja, det er sikkert litt rart😌 Antar kanskje at man kanskje selv ikke føler seg så sexy i arbeidsklær, men hører gjerne hva dere tenker, og om noen har erfaring med lek i fjøset/låven/stallen?😊

Anonymkode: 7c4cb...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skal ta vekk litt av spenningen jeg, for jeg lover at i gårdslivet er det altfor hektisk til "lek på låven" 

Anonymkode: 71996...53b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, takk, da kan jeg føle meg mer vel i skittne svette arbeidsklær i dag🥳

Svaret på resten er nei🤭

Anonymkode: cfd0e...b9f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skal ta vekk litt av spenningen jeg, for jeg lover at i gårdslivet er det altfor hektisk til "lek på låven" 

Det tviler jeg ikke på altså.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde jeg vært gårdsjente så hadde jeg løpt i andre retning hvis jeg hadde lest innlegget ditt. Men så er jeg kun interessert i noe seriøst, og du kun interessert i lek. 

Ekstra kommentar: Møkk fra dyr og hygiene.

Anonymkode: c9b55...7a9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Haha, takk, da kan jeg føle meg mer vel i skittne svette arbeidsklær i dag🥳

Svaret på resten er nei🤭

Anonymkode: cfd0e...b9f

Hehe, det kan du😜😉

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Må innrømme at jeg og mannen har tatt oss en kjapp en på fjøsdoen, i forløa, og i fjøset (når alle dyra var ute på beitet, ja) mange ganger opp gjennom åra😁 Gårdslivet er hektisk, men en må pleie forholdet også, og flørting og spontansex er en del av å holde forholdet ved like. Mannen kan få meg til å føle meg sexy uansett hva jeg har på meg, og han er iallefall det🤩

Anonymkode: abaa0...0c4

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Må innrømme at jeg og mannen har tatt oss en kjapp en på fjøsdoen, i forløa, og i fjøset (når alle dyra var ute på beitet, ja) mange ganger opp gjennom åra😁 Gårdslivet er hektisk, men en må pleie forholdet også, og flørting og spontansex er en del av å holde forholdet ved like. Mannen kan få meg til å føle meg sexy uansett hva jeg har på meg, og han er iallefall det🤩

Anonymkode: abaa0...0c4

Deilig å lese😊

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Bare tull. Alle har pauser hver eneste dag, og opptil flere.

Anonymkode: 65bea...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om min fortid som bonde i Norge, kun i sommerferier i ungdommen, men dog. Mange anledinger og veldig inspirert periode i livet. Hendte det ble en blund i høyet, alene dessverre: fruen var veldig alergisk og gubben stor og sint .. så jeg turte ikke. Men duverden som hun og jeg kikket og tenkte, oh-lala. Sikkert på sin plass at gubben ..ermm.. fulgte med. Jo, og skulle han egentlig jobbe borte på anlegg en periode. Det ble ikke noe av. Sikkert bra det ikke ble... 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har mange gode minner om sex på gård. Mine besteforeldre hadde går, og hver sommerferie var jeg der og jobbet. Sammen med flere av mine kusiner. Vi debuterte der, for å si det sånn... og det var mye "lek" i høyet, ved elva som rant like ved og på gjesterommet på kvisten. 

Jenter fra bygda er for øvrig 100 x å foretrekker fremfor selvsentrerte bydamer. Det er ingen som er så rå i bingen (og i hverdagen) som jentene på bygda. 

Ellers har jeg fått innblikk i hestemiljøet. DER snakker vi sexmiljø. Er du erfaren mann med litt gode resultater i konkurranser, så får du så mye stalljenter du bare vil. For å si det slik; hadde jeg hatt en tenåringsjente som ble stalljente hos en hestekar i 40-åra, så hadde jeg blitt dypt urolig...

Anonymkode: 65cf5...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 9.35):

Bare tull. Alle har pauser hver eneste dag, og opptil flere.

Anonymkode: 65bea...203

Snakk for deg selv du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Snakk for deg selv du. 

Kan su ikke ta deg etpar pauser så du får knulla litt på en dag ,så kan du finne deg en annen jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jenter fra bygda er for øvrig 100 x å foretrekker fremfor selvsentrerte bydamer. Det er ingen som er så rå i bingen (og i hverdagen) som jentene på bygda.

Så enig, så enig.  Vet ikke hvordan det er nå, men i min ungdom (80-90 tall), var Oslo full av herlig kåte jenter fra bygde-Norge.     Jeg var aspirant i en statsetat, det kom inn folk fra hele landet.  Herregud for en deilig tid    🤩

Anonymkode: fc85c...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...