AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #1 Skrevet 29. mai 2024 Usikker på om jeg har self transfer eller connection flight. Skal fly Oslo-Frankfurt-Malta, så 2 fly under 1 booking. Jeg regnet dermed at alt med baggasje skulle gå automatisk. Men under informasjon jeg har fått i ettertid på Mail så står det under Frankfurt-Malta: «bag drop off location: Hall B, Hall A» «bag drop off deadline: (tid)» Er denne informasjonen der fordi jeg har rett til å kunne forlate connection flight? Eller må jeg sjekke inn baggasje på nytt? Anonymkode: 7f4e9...0b0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Skrevet 29. mai 2024 Hvor har du booket billetten, og hvilke flyselskap skal du bruke? Anonymkode: 15d30...5da
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor har du booket billetten, og hvilke flyselskap skal du bruke? Anonymkode: 15d30...5da Lufthansa på begge flyene, booket gjennom Lufthansa sin app ts Anonymkode: 7f4e9...0b0
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #4 Skrevet 29. mai 2024 Da trenger du ikke tenke på bagasjen. Har selv reist til Malta med Lufthansa flere ganger. Bagasjen går direkte. Anonymkode: 15d30...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå