Gå til innhold

Dere som husker Super Mario 2

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Hvordan skal jeg komme meg forbi her??

Husker ikke hvordan. :grine:

Poenget er jo å sprenge den porten men bombemannen jeg plukker opp fra bakken sprenger 1 sekund etter jeg har tatt han opp. Så jeg rekker ikke hive den bort dit. :tristbla:

HJELP!

Ikke flytt denne, værsåsnill. Håper på flere svar her enn på data.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh, jeg husker SuperMario2 - så gøøøøy!!! :ler2:

Gjest Gjesten
Skrevet

Du kan laste ned gratis og ha det på datan. ;) Har spillt Super Mario All-Stars i mange dager nå. :ler:

Skrevet
Du kan laste ned gratis og ha det på datan. ;) Har spillt Super Mario All-Stars i mange dager nå. :ler:

Hvor???

Gjest Gjesten
Skrevet

Dingsebomsen du spiller på er her. Under Downloads og på en av sidene den linker til.

Og selve spillet kan du laste ned på LimeWire el. Hvis du ikke finner det kan jeg maile filene til deg. De er ikke større en 3 MB og 8 KB. :)

Skrevet

Godt du fant ut av det - jeg kunne dessverre ikke hjelpe deg, for jeg husker ikke akkurat det brettet der, MEN:

MIMRE MIMRE !!! :ler:

Skrevet
Dingsebomsen du spiller på er her. Under Downloads og på en av sidene den linker til.

Og selve spillet kan du laste ned på LimeWire el. Hvis du ikke finner det kan jeg maile filene til deg. De er ikke større en 3 MB og 8 KB. :)

Får det ikke til jeg.... :sjenert:

Gjest Gjesten
Skrevet

:ler: Det gjorde ikke jeg heller til å begynne med.

hit. Velg en av linkene under 1.43 WIP1, Windows Binaries hvis du bruker windows.

Last ned og unzip.

Så går du inn på mailen din og legger de to filene jeg sendte deg i samme mappe som det du har lastet ned. ;)

(Det skal være to der: Super Mario All-Stars + Super Mario World.smc og Super Mario All-Stars + Super Mario World.srm)

For å spille dobbeltklikker du på snes9x.exe, går til File > Load Game og finner fram .smc og .srm filene. Velger en av de og klikk Open ROM. Da burde det gå. :)

Skrevet

Jeg får ikke valgt .smc eller .srm når jeg trykker load game. :klø:

Gjest Gjesten
Skrevet

Så rart. Hva skjer når du gjør det? :klø:

Skrevet

Jeg kan bare velge ntdlhagdløkfasdøfafdsfsxazxz, og den får jeg error på...

Gjest Gjesten
Skrevet

:overrasket: Merkelig. Prøv å legge de på skrivebordet eller et annet sted. Hvis det ikke funker så kan du laste ned filene på LimeWire.

Da søker du bare etter 'Super Mario All-Stars' under All Types. Filen du skal trykke på da er Super Mario All-Stars + Super Mario World.

Skrevet

Vet ikke hva jeg gjorde, men nå fikk jeg det til! :hoppe:

:kyss:

Skrevet

Hvorfor dauer de ikke når jeg hopper på dem? :klø: Og hva var de kirsebærene igjen?

Gjest Gjesten
Skrevet

Kirsebærene har jeg aldri fattet meningen med. :ler:

Og tingene skal du plukke opp og hive på hverandre.

Gjest Gjesten
Skrevet

Det er i Super Mario 3, 'dyrene' dauer når du hopper på de.

Skrevet
Det er i Super Mario 3, 'dyrene' dauer når du hopper på de.

Åhhhhhh. Lenge siden sist. :ler: Hvordan plukker jeg opp ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...