Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Av ulike grunner ønsker jeg tarotkort som er rettet mot begjær, seksualitet, sensualitet, sex og mot en ny og sterkere fremtid, hvor jeg følger min lyst, begjær.

Finnes dette? 

Anonymkode: 55ec6...803

Spesifikke kort og kombinasjoner peker til slikt ja. Men du formulerer det som om du ønsker en stokk som har dette som tema, eller?

Anonymkode: f19e6...6d6

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spesifikke kort og kombinasjoner peker til slikt ja. Men du formulerer det som om du ønsker en stokk som har dette som tema, eller?

Både og. Tenkte en slags kombinasjon med vanlige tarotkort og en som peker mot begjær og seksualitet. Regner med at det finnes slik kort i en anli tarotkortstokk? Også tenkte jeg det kunne vært gøy med en ekstra, for litt begjær og gøy!

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Av ulike grunner ønsker jeg tarotkort som er rettet mot begjær, seksualitet, sensualitet, sex og mot en ny og sterkere fremtid, hvor jeg følger min lyst, begjær.

Finnes dette? 

denne 

https://www.adlibris.com/no/bok/goddess-of-love-tarot-9780593541098?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMImrzX66OyhgMVCwuiAx0VkQOgEAQYAiABEgL39vD_BwE

Anonymkode: 9499a...11d

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan virker den for deg? Syns du kortene stemmer for deg og ditt utgangspunkt?

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Både og. Tenkte en slags kombinasjon med vanlige tarotkort og en som peker mot begjær og seksualitet. Regner med at det finnes slik kort i en anli tarotkortstokk? Også tenkte jeg det kunne vært gøy med en ekstra, for litt begjær og gøy!

Jeg vet ikke helt om du enten ikke forstår hvordan tarot fungerer, eller om jeg ikke forstår hva du skal fram til.

Tarot avdekker hva som finnes i din underbevissthet, og energiene rundt deg, i det øyeblikket kortene blir lagt. De er, contrary to popular belief, ikke til for å avdekke hva som vil forekomme i fremtiden. De kan gi en pekepinn på hva som KAN skje, men avhengig av hvilke valg du gjør i morgen, kan den fremtiden endres med det samme.

Du sier du ønsker kort for begjær og seksualitet, men jeg forstår virkelig ikke helt hva du mener her. Det vanlige vil jo være å stille spørsmål om begjær og seksualitet, og deretter tolke svarene utifra kortene du legger.

• Liker 2
  • Nyttig 2

Annonse

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg vet ikke helt om du enten ikke forstår hvordan tarot fungerer, eller om jeg ikke forstår hva du skal fram til.

Tarot avdekker hva som finnes i din underbevissthet, og energiene rundt deg, i det øyeblikket kortene blir lagt. De er, contrary to popular belief, ikke til for å avdekke hva som vil forekomme i fremtiden. De kan gi en pekepinn på hva som KAN skje, men avhengig av hvilke valg du gjør i morgen, kan den fremtiden endres med det samme.

Du sier du ønsker kort for begjær og seksualitet, men jeg forstår virkelig ikke helt hva du mener her. Det vanlige vil jo være å stille spørsmål om begjær og seksualitet, og deretter tolke svarene utifra kortene du legger.

Så enig med hvert ord du skriver!

• Hjerte 1
AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan virker den for deg? Syns du kortene stemmer for deg og ditt utgangspunkt?

Det er ikke slik at noen tarotkortstokker fungerer og andre ikke.

Alt avhenger av din energi, eller altså energien til den som legger kortene. Den bouncer tilbake din egen energi.

Egentlig er tarotkort ikke annet enn et verktøy for å la oss lettere ta i bruk våre innebygde, synske evner. Vi er programmert til å tenke at slikt ikke finnes, eller noe som ikke alle har tilgang til, og tror at vi behøver noe eksternt for å få svar. Det stemmer ikke. Alle svar du får gjennom tarotkort, kan du faktisk få i deg selv, gjennom stillhet. Øvelse gjør mester. For mange er tarotkort et verktøy de bruker hele livet, men for mange, om ikke de fleste, er det et springbrett på veien i deres spirituelle reise hvor evnene kobles på mer underveis. Når man klarer å få svar uten kortene, så er det mange som da legger de til sides, naturlig nok. Andre derimot, foretrekker kortene gjennom hele sin reise. Alt avhenger av deg og dine behov,  evner, ønsker og mål.

• Hjerte 2
AnonymBruker

Alle kortene kan gi svar på seksuelle ting, alt avhenger av hva du spør om. Men om noen av de skulle betydd noe om lidenskap og begjær i et legg om sånt, ville det for meg vært djevelen, stavenes ess, stavenes pasje, ridder eller konge (fordi jeg er hetero og begjærer menn) 😅

Anonymkode: 34180...080

AnonymBruker

ts igjen her. Ja, jeg er ny med dette. Er veldig opptatt av seksualitet og sånt, så trodde jeg måtte ha en egen kortstokk for det, men det trenger jeg altså ikke?

Hvis jeg lurer på noe angående begjær, flørt og lignende, hva skal jeg spørre tarotkortene om da? Og hvordan vil de veilede meg i forhold til de kortene som komme og betydning bildene jeg trekker har?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ts igjen her. Ja, jeg er ny med dette. Er veldig opptatt av seksualitet og sånt, så trodde jeg måtte ha en egen kortstokk for det, men det trenger jeg altså ikke?

Hvis jeg lurer på noe angående begjær, flørt og lignende, hva skal jeg spørre tarotkortene om da? Og hvordan vil de veilede meg i forhold til de kortene som komme og betydning bildene jeg trekker har?

Selvsagt kan du bruke en ordinær stokk, men for å legge tarot må du være klarsynt og kunne betydningen av korta for å gi en reel reading 

Anonymkode: b0a36...bd3

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså; KORTENE i seg selv veileder ingen. 

Annonse

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Nyt den tiden du er i nå, men hvis du vil ha mitt aller beste tips for hvordan virkelig øke dine spirituelle evner?

Se hvor mye din intuisjon øker drastisk ved bevisst sølibat, eller kun intensjonsbasert onanering. Altså, å ikke dele din seksuelle energi med andre mennesker for en periode, mens du bevisst ønsker å øke din bevissthet. Mediter 10-20 minutter morgen og/eller kveld. Hvis ikke du klarer å meditere, så sitt bare i stillhet.

Du kommer til å bli helt fullstendig tatt på senga (pun intented) av hvor mye din intuisjon kommer til å øke. Godt mulig du kommer ut av det som en ordentlig klarsynt som jeg gjorde. Beste avgjørelsen i mitt liv, og jeg har alltid vært typen til å seksualisere det meste, og storkoste meg med den delen av meg. Det var en stor del av identiteten min, og det er det fremdeles, men nå i en ny, mer "hellig" fasong. Og når jeg nå først deler den energien min med noen, er det kun med mennesker av liknende energi, og det føles som om vi er rusa når vi er i gang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...