Gå til innhold

Når folk skriver forskjellige anmeldelser på klær etc..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på utkikk etter caps, siden jeg bruker det når jeg går tur, beskytter ansiktet og øynene. Den jeg har nå er mega gammel så er jeg på utkikk etter ny. Er ute etter slike New era caps. Har bestilt et par ganger på nett, så viser det seg at den er for stor så ble retur. Jeg har lite hode og synes alle virker svære. 

Nå har jeg sett på en, og når man leser anmeldelser så skriver folk: den er passe, passer perfekt, den er for stor og  går nedover ørene, den er passe jeg har lite hode og den satt godt på osv…

Hvordan skal man da vite hva som er riktig?😖 Hva gjør dere, som bestiller på nett? Leser dere og stoler på anmeldelser? Har ikke mulighet å gå i fysisk butikk.

Anonymkode: 32c26...3ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper ikke hva folk sier når det ikke står hvor mange cm den dekker når den strammes eller utvides.

Her er det nettbutikken som har en dårlig beskrivelse av varen, de burde ha skrevet at den passer hodeomkrets x til y.

Anonymkode: b636e...7d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hjelper ikke hva folk sier når det ikke står hvor mange cm den dekker når den strammes eller utvides.

Her er det nettbutikken som har en dårlig beskrivelse av varen, de burde ha skrevet at den passer hodeomkrets x til y.

Jeg vet. Det står heller ikke andre steder, bare at den fits the most eller one size😖🥴

AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg helt ærlig droppet den, og heller søkt på caps med riktig størrelse for å finne en som passer, og som du liker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan skal man da vite hva som er riktig?😖 Hva gjør dere, som bestiller på nett? Leser dere og stoler på anmeldelser? Har ikke mulighet å gå i fysisk butikk.

Problemet er jo at anmeldelsar er subjektive og smaken er delt. 

Feks kan ein lese "OMG, denne buksa er helt perfekt til årets festgalla", medan ein annan kan skrive "Denne buksa er den beste pysjamasbuksa jeg noen gang har hatt!".. :P 

Anonymkode: 92573...40f

Skrevet

Man må vel bare lese alle beskrivelsene og forsøke å forstå summen av det som skrives. 

Jeg tolker det som at den capsen er ikke så stor rundt hodet/omkrets, men at den muligens er litt høy. Dermed vil hodefasong avgjøre om den dekker ørene eller ikke, alt ettersom hvor stor avstand det er fra ørene dine og opp til toppen av hodet. Men min tolkning kan selvsagt være feil.

Akkurat sånne ting som dette gjør det fristende å bare handle i nettbutikker med gratis retur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...