AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #41 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ingen normale menn som tar på guttetur til Amsterdam uten å dra innom red light district. Der står de å gjør seg deilige i vinduene…. ( få av de er pene da men) menn er menn, de er dyr og de vil pule. jeg blir imponert hvis de ikke oppsøker spenning på turen, han kommer neppe til å innrømme det.. Anonymkode: 8ede3...ec3 Å joda normale menn unngår det Anonymkode: 0b78b...e98 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #42 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hadde ikke tillat det 🧘♀️ Anonymkode: 351ad...345 😂😂 Anonymkode: 0b78b...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #43 Del Skrevet 29. mai 2024 What happens in Amsterdam stays in Amsterdam. Just saying… Anonymkode: 5ede0...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #44 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Han dro til Amsterdam og bla. så på strippere, kom hjem og ville snakke om strippere. Jeg hadde trodd han ville snakke mer om resten av turen og gjerne om at han kunne vise meg Amsterdam neste gang. Han dro med studiene og de hadde faglig opplegg der, så jeg syntes det var vanskelig å si at han ikke fikk dra. Det var sikkert fint der, og de hadde vel ikke tid til så mye vanlige turistting. Men han hadde nok aldri dratt på en strippebar i Norge, og ihvertfall ikke kommet hjem og fortalt om det som spennende.... Jeg syntes det var litt ekkelt, dårlig stemning. Anonymkode: fb8df...51e Herregud, for en tonedøv fyr. Hadde begynt å hate han. Anonymkode: 09a05...bc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #45 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ingen normale menn som tar på guttetur til Amsterdam uten å dra innom red light district. Der står de å gjør seg deilige i vinduene…. ( få av de er pene da men) menn er menn, de er dyr og de vil pule. jeg blir imponert hvis de ikke oppsøker spenning på turen, han kommer neppe til å innrømme det.. Anonymkode: 8ede3...ec3 Åja. Så de som ikke gjør det er unormale? Snakk om å ta seg friheter. Man gjør noe unormalt, men ikke nok med det, man stempler det som normalt også? Praktisk og fantastisk. Anonymkode: 09a05...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #46 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, dette hadde jeg nå bare ledd av. Har vært på utdrikningslag et par ganger med mannlig stripper. Det er virkelig ikke noe stor greie. I vårt forhold, kan vi heldigvis tøyse og le av sånt Anonymkode: fcdd0...75d Når noen svarer som det her, så undrer jeg meg alltids på om vedkommende virkelig ikke vet bedre, eller er tilbakestående? Sexarbeidere på strippebuler selger som oftest langt flere tjenester enn selv strippingen. En annen ting er at å være sexarbeider er i de fleste land ikke noe å tøyse eller le av. Det er en råtten bransje, med råttent syn på andre mennesker. Med din uttalelse er du i samme kategori. Anonymkode: 9fed9...dca 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #47 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når noen svarer som det her, så undrer jeg meg alltids på om vedkommende virkelig ikke vet bedre, eller er tilbakestående? Sexarbeidere på strippebuler selger som oftest langt flere tjenester enn selv strippingen. En annen ting er at å være sexarbeider er i de fleste land ikke noe å tøyse eller le av. Det er en råtten bransje, med råttent syn på andre mennesker. Med din uttalelse er du i samme kategori. Anonymkode: 9fed9...dca Strippere i Norge kan kanskje kun holde seg til det. Men er du stripper i Amsterdam er det umulig å leve av inntekten fra kun stripping. Du må suge en snopp i ny og ne. Anonymkode: 5ede0...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #48 Del Skrevet 29. mai 2024 Kjæresten min kunne fått hvem han ville her hjemme og kunne enkelt vært utro her også om han ønsket det, så hadde ikke bekymret meg for guttetur til Amsterdam. Anonymkode: fbc6f...0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. mai 2024 #49 Del Skrevet 29. mai 2024 "Jeg stoler på mannen min, men....". Nei, du stoler ikke på mannen din. Derfor går du og kverner på dette nå. Er du redd for at mannen din skal være utro, betale for sex eller generelt sett tråkke over dine grenser så kan han helt fint klare å gjøre dette hjemme i Norge og. Trenger ikke dra til Amsterdam for det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #50 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Når noen svarer som det her, så undrer jeg meg alltids på om vedkommende virkelig ikke vet bedre, eller er tilbakestående? Sexarbeidere på strippebuler selger som oftest langt flere tjenester enn selv strippingen. En annen ting er at å være sexarbeider er i de fleste land ikke noe å tøyse eller le av. Det er en råtten bransje, med råttent syn på andre mennesker. Med din uttalelse er du i samme kategori. Anonymkode: 9fed9...dca AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Strippere i Norge kan kanskje kun holde seg til det. Men er du stripper i Amsterdam er det umulig å leve av inntekten fra kun stripping. Du må suge en snopp i ny og ne. Anonymkode: 5ede0...f36 Dette stemmer rett og slett ikke for Amsterdam og andre land hvor prostitusjon er regulert. For det første er det ikke så mange strippeklubber at det er noe særlig konkurranse å snakke om. Dessuten vil det være lettere, tryggere og mer lønnsomt å selge sex i de områdene som er regulert for sexsalg. De som er interessert i å dra på strippeklubb er ikke nødvendigvis de samme som er interessert i å kjøpe sex, og de som vil kjøpe sex vil nok heller dra på steder hvor det er bedre lagt til rette for det. Anonymkode: a2693...8ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #51 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er jo litt manglende sosiale evner av han. Bare fordi det er på en bar er jo ei naken dame som ikke er deg, fortsatt ei naken dame som ikke er deg. Å her mange nakne damer, som er der for at han skal betale for å se dem, at de gniir seg på han, rister kroppsdeler og mer. Det er på en måte en hverdagsliggjort gråsone hvor det som ellers 100 prosent er utroskap, ikke er det på grunn av at damene ikke har geniun interesse i kundene, å da er det liksom ikke det samme. Men hvem bryr seg sånn egentlig om det, det er jo partnerens tanker som er de vi virkelig bryr oss om her. Hva hadde han tenkt om du kom hjem å fortalte hvor spennende det var med fremmed pikk om magemuskler du får beføle? Det er jo over terskelen for en god del av mennesker, for andre kan det være helt griet. Spesielt om de vil se andre nakenhet og fortsår at for å få viljen sin må de oppfordre parneren til det samme. Anonymkode: e637e...dfe Tror de må betale ekstra for at det skal komme og gni seg på dem og danse ved bordene. Ellers befinner de seg vel på en scene.. Anonymkode: 08535...137 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #52 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kjæresten min kunne fått hvem han ville her hjemme og kunne enkelt vært utro her også om han ønsket det, så hadde ikke bekymret meg for guttetur til Amsterdam. Anonymkode: fbc6f...0fb Men hjemme får alle vite det. What happens in Amsterdam stays in Amsterdam. Anonymkode: 5ede0...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 29. mai 2024 #53 Del Skrevet 29. mai 2024 La nå mannen få se på strippere hvis han har lyst til det. Skjønner ikke problemet. I samme slengen så kan kvinner også dra på strippeklubber hvis dem ønsket der. Likhet for "loven"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #54 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånne verdier sjekker jeg FøR jeg går inn i forhold. Gidder ikke en harrytass som synes det er spennende med strippeklubb. Anonymkode: f475b...ca2 Tro meg, eksen min hadde aldri vist interesse for strippeklubber før denne turen dukka opp. Kanskje han rett og slett ikke brydde seg om sånt så lenge han var dypt forelsket i og hadde det gøy med meg, og ikke levde et komplisert voksenliv med jobb og utdanning som da han dro til Amsterdam på studietur. Anonymkode: fb8df...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #55 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror de må betale ekstra for at det skal komme og gni seg på dem og danse ved bordene. Ellers befinner de seg vel på en scene.. Anonymkode: 08535...137 Å dette er et argument fordi? Jeg vet det koster ekstra, men er det sjelden eller umulig for noe å betale de ekstra pengene for at de skal komme bort? Anonymkode: e637e...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #56 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hjemme får alle vite det. What happens in Amsterdam stays in Amsterdam. Anonymkode: 5ede0...f36 Godt poeng. Og noen gjemmer seg bak en moral om at strippeklubb ikke er utroskap slik det er med Anne borti svingen. Og strippere er ikke ment å få følelser og er ser så mange svin at de ikke sier ifra til konene hjemme om det skjer noe. Det blir liksom den tryggeste plassen å slippe unna med å få tilgang til nakne damer. Å gaslighte folk med at, du er så kjedelig dette er normalt. Ja det er normalt for folk som vil være utro. Du er ikke alene om det Johannes. Anonymkode: e637e...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 29. mai 2024 #57 Del Skrevet 29. mai 2024 Hadde ikke personlig hatt noe problem med det. Det er jo bare strippere 🤷🏻♀️ ser jenter på stranden i lignende outfits stadig vekk sommerstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #58 Del Skrevet 29. mai 2024 Strippeklubb er ikke min mann sin greie, men han har kamerater som fort kan dra igang litt guttastemning. Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert egentlig. Tur med kamerater er alltid greit. Jeg stoler såpass på han at han ikke hadde utsatt seg for situasjoner som komprimerte integriteten hans. Guttetur til Amsterdam med de gifte kompisene på jobb som han har kjent i 15 år, helt uproblematisk. Guttetur til hvorsomhelst sammen med kamerater som er single eller nyskilt og vil drikke og feste natten lang, det tror ikke jeg han hadde vurdert en gang. Om de mot formodning havnet på en strippeklubb og tok seg noen øl der, så, ja. Hva så. Skal det liksom true forholdet vårt på noe vis? Mitt drømmescenario i et forhold er total åpenhet og trygghet. Hvis de havnet på strippeklubb at han kunne si rett ut at de fleste var litt nasty men hun ene hadde sykt fin kropp, eller slike ting. Det å være ærlig. Si ting som de er. Ikke pynte på noe. Da er det meste greit Anonymkode: 76943...95f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #59 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Dette stemmer rett og slett ikke for Amsterdam og andre land hvor prostitusjon er regulert. For det første er det ikke så mange strippeklubber at det er noe særlig konkurranse å snakke om. Dessuten vil det være lettere, tryggere og mer lønnsomt å selge sex i de områdene som er regulert for sexsalg. De som er interessert i å dra på strippeklubb er ikke nødvendigvis de samme som er interessert i å kjøpe sex, og de som vil kjøpe sex vil nok heller dra på steder hvor det er bedre lagt til rette for det. Anonymkode: a2693...8ec Fordi om prostitusjon/sexarbeid er lov i enkelte land, så betyr ikke det at bransjen er stueren. Hele denne tanken om at en dame på 22 fra Estland, skal ha noen egeninteresse i å strippe, suge eller pule en svett halvfeit araber eller nordmann i 50-årene, eller for en høylytt guttegjeng fra Norge er så dehumaniserende at jeg blir kvalm over at noen kan være så teite at de tror det er okay. Anonymkode: 9fed9...dca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #60 Del Skrevet 30. mai 2024 On 5/29/2024 at 3:16 AM, AnonymBruker said: Skjønner godt følelsen. Det er vanskelig å ikke få tanker som svirrer om mannen skal på guttetur og Amsterdam eller Thailand. Det vil nok være minst en av de single der som kommer til å bryte loven å ha seg med en prostituert. Og det er oftest ikke i red light district det skjer. Vil velge å påstå at de aller fleste damer ville hatt negative tanker om en slik tur slik du har. Jeg ville nok først og fremst vært åpen om disse tankene var jeg deg. Prate med ham hvorfor denne turen betyr så mye for ham. Hvorfor akkurat Amsterdam. Anonymkode: 14368...f2f Det er ikke å bryte loven å ha seg med en prostituert i Nederland eller Thailand. Norske lover gjleder ikke der, selv om moralpolitiet i Norge tror det. Anonymkode: a3de9...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå