AnonymBruker Skrevet 28. mai #1 Del Skrevet 28. mai Ikke på noen måte en selvmordstanker. Men er i den fasen, hvor ting virker for seint å gjøre noe med 37 år, jomfru, mann..Har ikke levd det livet jeg burde. Prøvde å gjøre andre fornøyd. Men det gikk ikke (ikke offerrolle jeg prøver å ta, men har jo blitt sånn). Tenjr ofte som Lars Kilevold "please la meg få slippe.å leve lenger nå, i neste liv kan jeg bli en blomst, dom du kan lukte.på" Vil ikke dø før min mor.Men etter det, går når som helst Anonymkode: efb2a...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Del Skrevet 29. mai 100 år hvis helsa holder. Anonymkode: 6271c...06b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. mai #3 Del Skrevet 29. mai Om helsa og hode henger med mellom 90 og 100 år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Del Skrevet 29. mai Det har føltes greit for meg siden jeg var 15-16. Anonymkode: b00b6...9d3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Del Skrevet 29. mai 37 år? Du er jo bare barnerumpa. Mange år igjen til å snu livet i den retningen du ønsker. Jeg traff min mann, da han var 39 år. Han hadde ikke barn, hus, bil og jobb (var jobbsøker). Nå har han alt 🙂 Syns 85+++++ er en ok tid å forlate verden på. Anonymkode: 0e9b5...047 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 29. mai #6 Del Skrevet 29. mai 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 29. mai #7 Del Skrevet 29. mai 43 her. Slik livet er nå kunne jeg godt levd evig. Det har ikke alltid vært sånn og ting har vært mørkt i perioder, men livskvaliteten min nå tatt i betraktning er jeg glad jeg investerte mye av meg selv i å komme meg på beina igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Del Skrevet 29. mai For meg, når som helst hvis det går raskt. Fordi når man er død er man død, er ikke akkurat som at man tenker «det var kjipt at jeg døde sp ung» men av hensyn til familie, i hvert fall komme seg til 55år. Anonymkode: 23826...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 29. mai #9 Del Skrevet 29. mai 80 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #10 Del Skrevet 29. mai 75-80👍🏼 Anonymkode: e7dbb...fd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 29. mai #11 Del Skrevet 29. mai Idag. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Del Skrevet 29. mai 95. Jeg har et godt liv, og samtidig tror jeg på det neste livet, men jeg har masse å gjøre og masse å lære videre i dette. Anonymkode: 43647...470 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 29. mai #13 Del Skrevet 29. mai Livet er godt, til tross for utfordringer. Jeg håper å forlate livet med skoa på, før helsa blir så dårlig at livet ikke er godt lenger. Så rundt 85/ 90-ish tenker jeg er passelig. Og nei, det er ikke umulig å gjøre endringer i livet når man er 37. Min mann fikk begge sine barn etter fylte 38. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 29. mai #14 Del Skrevet 29. mai 89 som min mormor ☺️🌼da tenker jeg at jeg har levd et langt liv fått vært der for barn, barnebarn og oldebarn. Jeg er en gang i uken med de eldre på bibloteket og ser hvor mange som fortsatt lever gode liv opptatt av kultur og kunnskap og sosialisering ☺️Mormor var tidligere mitt forbilde nå er de disse eldre menn oh kvinnene. Om mitt liv fortsatt er like rikt på den alderen har det absolutt verdi. Skravlet i vei med en enke i dag som stadig fartet rundt på alt som var av tilbud,lese bøker, opplevde verden og ville nyte livet til sin siste dag. Alle har vi ulike liv men vi må gjøre en innsats selv hele veien for å skape et godt liv. Mitt mål her i livet er å aldri slutte å leve før den dagen jeg ligger i grava 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Del Skrevet 29. mai 100 år, helst aldri. Jeg elsker å leve og oppdager stadig nye gleder jeg aldri hadde forventet, på tross av alle utfordringer jeg har. Skulle ønske jeg kunne leve flere liv. Anonymkode: 0e624...b4b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Del Skrevet 29. mai 90, mor er 100, bor hjemme har livsglede, men jeg har ikke noe ønske om å bli så gammel. Anonymkode: 85aaa...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #17 Del Skrevet 29. mai Når man tenker over det så er mennesket nå veldig opptatt av å leve lengst mulig. Men hvor man store deler av livet kanskje bare har levd det berømte hamsterhjulet. I gamle vaner og rutiner. For 200 år siden var gj snitt levealder i Norge 45 år (menn). For 100 år siden 60 år. Kan med hånden på hjertet si jeg har fått mye ut av livet og er for fornøyd. Så om jeg i dag som 50 åring døde ville ikke det vært noen katastrofe. Fordi jeg tror på Jesus Kristus, Gud og den hellige ånd. Og det som kommer etterpå kommer til å være en ny dimensjon jeg ser frem til. Anonymkode: 1008a...fe1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Del Skrevet 29. mai Så lenge jeg er selvgående og hode henger med. Men jeg er ikke interessert i å bli pleietrengende. Anonymkode: 996f8...027 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #19 Del Skrevet 29. mai Jeg er 56 i dag, og har hatt et godt liv så langt. Ser at barn og barnebarn kommer etter meg og har det fint. Ektefelle, jobb og karriere er bra. Men jeg har sagt til de rundt meg at om jeg skulle komme ut for en ulykke nå, så vil jeg ikke bli en grønnsak og bo på sykehjem. Heller dø enn det alternativet. Om jeg blir en frisk 80-åring, så gjerne det. Men skrøpelig og pleietrengende og avhengig av andre, neitakk. Anonymkode: 017e5...32b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #20 Del Skrevet 29. mai Det er tilstand, og ikke alder som avgjør det. Med god helse kunne jeg godt vært udødelig. Men ville helst slippe å jobbe i hundretusenvis av år da, så det kommer også an på den økonomiske situasjonen. Og selvsagt om man lever i fred og et levelig klima. Mange faktorer som spiller inn. Anonymkode: 16b1f...acf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå