sushigirl Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Hei! Jeg sitter her og spekulerer på om jeg skal shoppe Joico-produkter fra Lookfantastic, eller om jeg skal se om jeg finner de på Tenerife, til en ok pris. Skal dit om en uke. Noen som vet noe om prisene på sånne produkter der nede?
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Det er jo svært billig på Kanariøyene pga lav moms. Jeg kjøpte en ansiktskrem fra Rubinstein til 200 mindre enn her hjemme, og sparte nesten 500 på en Replay-bukse. Hårprodukter vet jeg ikke noe om prisene på. Men problemet, sånn som jeg ser det, er heller å finne det du leter etter...
Latee Skrevet 12. februar 2006 #3 Skrevet 12. februar 2006 Du kan jo dra dit ned og se om du finner det, og om ikke de har det kan du jo kjøpe på LF?
sushigirl Skrevet 12. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2006 Du kan jo dra dit ned og se om du finner det, og om ikke de har det kan du jo kjøpe på LF? Ja, tenkte det, men ville bare høre om noen tilfeldigvis visste.
lillesky Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har sett på prisene på parfyme og sminke på Gran Canaria, men det var ikke billigere enn tax-free. Jeg kjøpte en Kerastase-sjampo på GC, og den var billigere enn i Norge. Men om det gjelder alt, er jeg usikker på.
IdaC Skrevet 16. februar 2006 #6 Skrevet 16. februar 2006 Jeg kjøpte en del hårprodukter på Feurteventura og det var omtrent halv pris av prisen hjemme. Mens annen sminke, maskara, lipgloss ++, var omrent samme pris som Norge, så det var billigere på tax free.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå