Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et fryktelig dumt spørsmål, men siden jeg ikke vet så må jeg jo spørre :oops:

Tror jeg hadde en spontanabort før helga, visste ikke en gang at jeg var gravid, så det må ha vært supertidlig.

Men hvis jeg så hadde, er det noen (u)skrevne regler for om det går en viss tid før man blir gravid igjen etter en spontanabort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet ikke sikkert, men jeg tror ikke det er noen forskjell fra hvor raskt man blir gravid til vanlig.

Skrevet

DET ER VELDIG INDIVIDUELT FRA KVINNE TIL KVINNE NÅR DU KOMMER TIL Å BLI GRAVIDIGJEN. DET KAN GÅ KJEMPEFORT, MEN DU MÅ OGSÅ BASERE DEG PÅ Å MÅTTE VENTE NOEN MÅNEDER... NOEN LEGER ANBEFALER AT MAN LAR KROPPEN HA EN ELLER TO MENSTRUASJONER FØR MAN PRØVER Å BLI GRAVID IGJEN ETTER EN SPONTANABORT...

Skrevet

Dette er veldig individuelt tror jeg. En jeg jobbet med hadde en abort i midten av mars (var de nesten 3 mnd. på vei) og i slutten av januar fikk hun en liten, altås var hun blitt gravid igjen så og si med en gang.

Lykke til hvertfall. :)

Skrevet

Takk for svarene. Regnet ikke med at det var noe standardsvar på det nei.

:o

Ikke er jeg sikker på om det virkelig var en spontanabort heller, men jeg tror nå det var det. Får heller glede meg over at det da later til at jeg kan bli gravid, det er jo ikke alle forunt det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...