AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Del Skrevet 28. mai 2024 Er helt nybegynner, og har for første gang sådd? plantet? georgineknoller selv. På bildet er det en eller annen form for georgine, og jeg lurer på hvorfor noen av bladene er litt lysere? Hva trenger den? Den er relativt nyompottet i kraftig gjødslet jord fra Plantasjen, men trenger den enda mer næring? Anonymkode: 0f780...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 Ser kanskje ut som om den ikke er tilvent sollys. Ikke rett i sterk sol etter ompotting. Anonymkode: 00bde...25b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ser kanskje ut som om den ikke er tilvent sollys. Ikke rett i sterk sol etter ompotting. Anonymkode: 00bde...25b Ups 😅 Gadd ikke herde den, har ikke plass innendørs... Anonymkode: 0f780...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 20.53): Er helt nybegynner, og har for første gang sådd? plantet? georgineknoller selv. På bildet er det en eller annen form for georgine, og jeg lurer på hvorfor noen av bladene er litt lysere? Hva trenger den? Den er relativt nyompottet i kraftig gjødslet jord fra Plantasjen, men trenger den enda mer næring? Anonymkode: 0f780...014 Jeg ser du har fått svar på det du egentlig lurte på, men vi kan jo oppklare dette også: Du setter knoller og løk, sår frø og planter ferdige planter. Anonymkode: 791a7...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #5 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg ser du har fått svar på det du egentlig lurte på, men vi kan jo oppklare dette også: Du setter knoller og løk, sår frø og planter ferdige planter. Anonymkode: 791a7...ee9 Takk skal du ha, greit å vite hva som er riktig! 😊 Anonymkode: 0f780...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå