Trolltunge Skrevet 29. mai 2024 #21 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Overnatting da vel? Anonymkode: 3cfb0...dc4 Nei dessverre. Måtte nå en båt i Danmark, så kjørte i ett gjennom Europa, med noen få spisepauser. Var en spesiell situasjon jeg håper jeg aldri kommer i igjen. Gikk bra, men det var galskap egentlig. Ikke noe man bør gjøre selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 29. mai 2024 #22 Del Skrevet 29. mai 2024 (endret) Har ved flere anledninger kjørt rundt et døgn faktisk. Med kun korte stopp for mat og andre nødvendige ærend. Her i Scandinavia er vel 15 timer det meste jeg har vært oppe i. Og det var første gang jeg kjørte virkelig langt sammenhengende. Kjørte fra Narvik til Værnes, men da via Kiruna, Gällivare og Östersund. Endret 29. mai 2024 av Kjetil E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #23 Del Skrevet 29. mai 2024 Det avhenger av bil og føre. Jeg har kjørt Oslo-Bodø med kun et tissestop og en halvtimes spisestopp, og det gikk fint fordi det var en bil jeg satt meget godt i, og den lå godt på veien. Føret var upåklagelig, og det var særdeles lite trafikk hele veien. I andre jeg har hatt, så sliter jeg med mer enn halvannen time, fordi jeg er lang og får vondt i setemuskulaturen pga manglende støtte og dårlige vinkler. Anonymkode: cf418...267 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå