AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Bakgrunn: Jeg er sammen med en mann som er en del eldre (15-ish). Jeg synes han er helt nydelig, og det tror jeg mange er enig med meg i. Men, altså en god del år aldersforskjell, og i tillegg ser jeg en del yngre ut enn jeg faktisk er, og blir noen ganger tatt for å være i slutten av tenåra selv om jeg er i tredveåra... Jeg selv synes det er veldig kjipt om folk tror om han at er sammen med noen av helt upassende alder, og jeg synes heller ikke det er kult om folk tror jeg er sammen med han av andre årsaker enn at han er en kjempefin fyr. Så til problemet; I det fine sommerværet som har vært har det oppstått et par situasjoner på stranda, i hageparty med folk vi ikke kjenner så godt osv., hvor jeg har fått mye oppmerksomhet fra menn, kommentarer fra damer om at jeg er så ung, og at folk ikke har skjønt at vi er der sammen, samtalen stopper opp når jeg kommer bort fordi hvem er denne fremmede dama i bikini, liksom..? Dette skjer selv om vi er fysiske og kjærlige med hverandre også i disse situasjonene. Jeg tror dette forverres av at jeg ser enda yngre ut med mindre klær på, jeg er også et motvillig blikkfang fordi jeg har veldig mye former selv om jeg er slank.. Dette gjør at jeg sikkert ser betydelig yngre ut enn jeg gjør i det daglige på jobb f eks. Jeg tror jeg hadde syntes dette var kjipt om situasjonen var motsatt, og har begynt å overtenke.. 🙈 Jeg har ikke plukket opp at han synes det er verken negativt eller positivt at folk tilsynelatende tror han har fått seg "ung og bra dame", men burde jeg ta hensyn og prøve å sørge for at disse misforståelsene ikke oppstår? Burde jeg kle meg mer voksent og dekke til formene mine mer, for å prøve å signalisere at jeg tross alt er voksen? Eller er det utelukkende positivt at jeg ser ung og bra ut, selv om det gjør at folk stusser på oss sammen? Tipper han føler seg helt trygg på at jeg ikke skal noen steder, så sjalusi er ikke en del av ligninga her. Anonymkode: 34053...90c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Det du sier gir ingen mening. Du ser yngre ut med din formfulle figur? Men jeg mener, med en 15 år yngre dame kommer han til å få kommentarer uansett. Du også for den saks skyld. Anonymkode: 7016b...907 18 5
homber Skrevet 28. mai 2024 #3 Skrevet 28. mai 2024 Han er jo utrolig heldig. Dere er begge voksne så hva andre skulle mene betyr vel ingenting? 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Skrevet 28. mai 2024 Sånn er det bare. Menn tror/håper at noenlunde pene damer er single, spesielt om du ikke går med giftering. Du kan ikke akkurat gå med burka og kjeledress for at ingen skal vise interesse. Anonymkode: 3d9d8...e5b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Skrevet 28. mai 2024 Så han nærmer seg femti, og du ser ut som en tenåring?? Det er ikke veldig rart at folk stusser over at han er sammen med noen som kan se ut som datra aldersmessig, og synes det er fryktelig upassende. At menn som nærmer seg femti tenner på noen som ser ut som tenåringer er upassende for de fleste. Anonymkode: 4c7fd...7d2 16 1
Bombasi Skrevet 28. mai 2024 #6 Skrevet 28. mai 2024 Som du selv sier, du overtenker. Du gjør det som føles rett for deg, og hvis du føler deg plaget av kommentarer så kan du jo alltids gjøre noe fra eller til for å slippe ubehag. Utover det kan du jo alltids snakke med din godt voksne mann om det. Så kan dere dele tanker og komme fram til en felles "løsning". Kanskje gir dere faen begge to, kanskje ikke? 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det du sier gir ingen mening. Du ser yngre ut med din formfulle figur? Men jeg mener, med en 15 år yngre dame kommer han til å få kommentarer uansett. Du også for den saks skyld. Anonymkode: 7016b...907 Jeg ser åpenbart ikke ut som jeg er prepubertal, men ja, jeg har på et vis den kroppsformen som unge kvinner har når de akkurat har fått store bryster og rumpe, uten at resten har "kommet etter" om det gir mening, og har dessverre (i denne sammenheng) proposjoner som tiltrekker seg en del oppmerksomhet når jeg har lite klær på. (I det daglige kler jeg det bort) homber skrev (5 minutter siden): Han er jo utrolig heldig. Dere er begge voksne så hva andre skulle mene betyr vel ingenting? Vel.. svaret nedenfor illustrerer kanskje problemet litt. Han er jo ikke en gris, han ville aldri datet noen som var i tjueåra en gang, og vi er sammen fordi vi har veldig mye til felles og samme ønsker for fremtiden.. Men takk for oppmuntrende svar💕 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så han nærmer seg femti, og du ser ut som en tenåring?? Det er ikke veldig rart at folk stusser over at han er sammen med noen som kan se ut som datra aldersmessig, og synes det er fryktelig upassende. At menn som nærmer seg femti tenner på noen som ser ut som tenåringer er upassende for de fleste. Anonymkode: 4c7fd...7d2 Takk for svar, selv om dette her er det jeg frykter at folk tenker om han. Eller oss. Jeg føler meg trygg på at det er helt andre ting som gjorde at han ble tiltrukket av meg enn det faktum at jeg ser mye yngre ut enn jeg er, og synes det er stusselig om folk tenker annet om han. Anonymkode: 34053...90c
Grevling Skrevet 28. mai 2024 #8 Skrevet 28. mai 2024 Livet går fort. Hva andre mener betyr skremmende lite. Hvorfor bryr du deg om meningene til folk som ikke vil være der for deg i fremtiden når du eventuelt måtte trenge noen å lene deg på? Vil de være der for deg å hjelpe deg gjennom tunge tider, eller er de bare folk du ser i livets forbifart. Tenk på det. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #9 Skrevet 28. mai 2024 Bombasi skrev (5 minutter siden): Som du selv sier, du overtenker. Du gjør det som føles rett for deg, og hvis du føler deg plaget av kommentarer så kan du jo alltids gjøre noe fra eller til for å slippe ubehag. Utover det kan du jo alltids snakke med din godt voksne mann om det. Så kan dere dele tanker og komme fram til en felles "løsning". Kanskje gir dere faen begge to, kanskje ikke? Takk for fornuftig svar. Har nok gått i overtenkningfellen her ja.. Jeg har plukket opp at han synes det var litt pinlig i et par settinger hvor jeg ble spurt om legitimasjon, og da jeg møtte noen i hans omgangskrets som senere lurte på om han var "sikker på om jeg var voksen". Jeg har derfor tenkt at temaet er litt touchy, men du har jo rett, det må jo kunne snakkes om.. Anonymkode: 34053...90c 1
Bombasi Skrevet 28. mai 2024 #10 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for fornuftig svar. Har nok gått i overtenkningfellen her ja.. Jeg har plukket opp at han synes det var litt pinlig i et par settinger hvor jeg ble spurt om legitimasjon, og da jeg møtte noen i hans omgangskrets som senere lurte på om han var "sikker på om jeg var voksen". Jeg har derfor tenkt at temaet er litt touchy, men du har jo rett, det må jo kunne snakkes om.. Anonymkode: 34053...90c Det må absolutt kunne snakkes om. Tenker at sjansen er stor for at han også har "behov" for å snakke om det. Samtidig kan det jo hende at han liker problemstillingen. Blir en ego-boost for han å vite at andre menn legger merke til deg, og at du er så fin og flott som du er. Så kanskje er det ikke et problem i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #11 Skrevet 28. mai 2024 Grevling skrev (4 minutter siden): Livet går fort. Hva andre mener betyr skremmende lite. Hvorfor bryr du deg om meningene til folk som ikke vil være der for deg i fremtiden når du eventuelt måtte trenge noen å lene deg på? Vil de være der for deg å hjelpe deg gjennom tunge tider, eller er de bare folk du ser i livets forbifart. Tenk på det. Takk for perspektivet. Du har jo helt rett 💕 I det store perspektivet er jo dette et ikke-problem. Logger av og finner på noe annet å bruke kvelden på enn å lure på dette ☺️ Anonymkode: 34053...90c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #12 Skrevet 28. mai 2024 Du går vel ikke rundt i bikini hele tiden..? Forstår ikke helt problemet her. Anonymkode: 805f4...132 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #13 Skrevet 28. mai 2024 "Jeg ser for bra ut, jeg ser for ung ut, for ung ut for han. Uff, så kleint og vanskelig " Stakkars deg. Det er krig i verden og så går det folk rundt og bekymrer seg for slikt som dette. Panneklask. Anonymkode: 63288...4d6 12
MacadamiaNut Skrevet 28. mai 2024 #14 Skrevet 28. mai 2024 Er i samme situasjon som deg, men mannen synes det er stas. Jeg også, for den saks skyld💁🏻♀️ Så jeg ville ikke tenkt mer på d hvis jeg var deg😁 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #15 Skrevet 28. mai 2024 Luksusproblem, du har kroppen alle ønsker seg og han har dama alle ønsker seg. Du kan jo ta det opp hvis det er noe som øyensynlig plager han, men hadde nok ikke brukt så mye mer tid på det. Anonymkode: c062b...635 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #16 Skrevet 28. mai 2024 Tror ikke på at du blir tatt for å være tenåring når du er i trettiåra. Det kan umulig være ett problem. Mange blir spurt om leg. Jeg ble spurt til jeg var over 35. Vet jeg ikke ser ut som 18 for det. Det der er ett ikkeproblem. Tenker helt ærlig at du liker oppmerksomhet , folk plukker det opp, gir deg komplimenter de tenker du blir glad for, så overtenker du. Anonymkode: fafdb...315 11 7
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #17 Skrevet 28. mai 2024 Unge pene damer er det beste som finnes for menn, drit i hva andre synes, la han kose seg med den flotte dama si og du kan kose deg med å vite at du er helt fantastisk herlig i hans øyne. Anonymkode: a4df6...71d 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #18 Skrevet 28. mai 2024 Kommer nok veeeeldig an på miljø og personene selv, så umulig å si. I stedet for å lage en hel tråd om hvor digg du er og hvor belastende du føler det, hvorfor ikke bare spørre han? Anonymkode: 9b43d...4f2 5
AnonymBruger Skrevet 29. mai 2024 #19 Skrevet 29. mai 2024 Vil at dama skal se best mulig ut. Det vil si så ung som mulig. Har du noen gang hørt en mann klage på at dama holder seg for godt/for ung? Nei ikke jeg heller.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #20 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruger skrev (5 minutter siden): Vil at dama skal se best mulig ut. Det vil si så ung som mulig. Har du noen gang hørt en mann klage på at dama holder seg for godt/for ung? Nei ikke jeg heller. Hm...jeg som er tidlig i femtiåra har mang en gang hørt jevnaldrende menn klage over at jevnaldrende damer har så mye energi og så mange ting de orker og vil. Orker ikke å tenke på hvordan en ti år eldre mann hadde vært, min er heldigvis litt yngre. De vil kanskje ha ung dame som lever som en pensjonist? Anonymkode: dba0f...d29 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå