AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Del Skrevet 28. mai 2024 Har brukt Rituals en del, og også L'Occitane, men blir litt lei. Er det andre kjeder/merker av samme type jeg burde sjekke ut? Dette gjelder vanlig såpe, sjampo/balsam, dusjgele, håndkrem osv., ikke avanserte spesialkremer eller sminke, bare vanlige hygieneprodukter. Men gjerne noen som er gode, og føles som litt "hverdagsluksus". Anonymkode: cfca2...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Del Skrevet 28. mai 2024 Jeg liker Redken sine shampo/ balsam. Er frisørmerke, men selges på Europris og muligens Normal også. Anonymkode: fbaac...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #3 Del Skrevet 28. mai 2024 Takk for svar. Skal sjekke de ut. Men tenkte egentlig mer på merker/butikker med mange ulike produkter, litt som L’Occitane og Rituals. TS Anonymkode: cfca2...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Del Skrevet 28. mai 2024 Shampoo og balsam: maria nila, selges hos mange frisører, produkter med færre farlige kjemikalier Anonymkode: 2c06c...22c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Del Skrevet 28. mai 2024 På Vita er Erborian-merket veldig bra med tanke på kremer Anonymkode: 2c06c...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 28. mai 2024 #6 Del Skrevet 28. mai 2024 (endret) Jeg liker dusjsåpene til Body Shop, og enkelte body butter. Har ikke prøvd hårproduktene deres. Edit: i dag ble de visst slått konkurs, så se bare bort fra mine tips https://e24.no/boers-og-finans/i/o3Lx0K/skatteetaten-har-begjaert-butikkjeden-body-shop-konkurs Endret 28. mai 2024 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 28. mai 2024 #7 Del Skrevet 28. mai 2024 Dobbel Dusch ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #8 Del Skrevet 28. mai 2024 Eleni & Chris. Anonymkode: 116a5...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #9 Del Skrevet 28. mai 2024 Lano for liten og Lano for stor. Jeg gjør det enkelt og billig og kjøper Lano på 5-liter-kanner på Felleskjøpet. Finnes parfymefri og da kan du vaske både kropp og hår gullende rent uten at det lukter. Skulle du ønske å lukte noe, kan du jo skvette på litt parfyme hist og pist. Bruker aldri kremer eller annen hudpleie, og huden min er helt problemfri. Skulle jeg bli tørr på henda eller noe, da har jeg ei flaske Spenol i beredskap, men det er nok et par år siden den sist var i bruk. Nesten uansett hva reklamen prøver å fortelle, så er såpe et fettløsende kjemikalie som løsner fett og skitt. Spiller lite rolle om flaska er merket med sjampo, dusjsåpe eller håndsåpe og har verdens dyreste eteriske oljer eller hva det måtte være, de har alle den egenskapen at de løser opp fett og skitt, og gjør deg ren der du bruker den. Skal du ha noen dyre spesialprodukter, må det være fordi du har hudsykdommer, allergier eller noe som krever noe ekstra. I så fall er vel dette noe du får via lege eller apotek. Anonymkode: 0c0ef...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #10 Del Skrevet 28. mai 2024 Lush Anonymkode: 28a90...ff2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. mai 2024 #11 Del Skrevet 28. mai 2024 Slår og eit slag for Body Shop. Mine favorittdusjsåper. Trist at dei held på å gå konk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #12 Del Skrevet 28. mai 2024 Capazitet skrev (1 time siden): Slår og eit slag for Body Shop. Mine favorittdusjsåper. Trist at dei held på å gå konk De er dessverre slått konkurs i dag. Anonymkode: cfca2...2be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. mai 2024 #13 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De er dessverre slått konkurs i dag. Anonymkode: cfca2...2be Oi. Det var dårleg nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #14 Del Skrevet 29. mai 2024 Balmain hårprodukter. Anonymkode: e805a...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #15 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): De er dessverre slått konkurs i dag. Anonymkode: cfca2...2be De er begjært konkurs, men om de går konkurs blir ikke avklart før de har vært i retten på torsdag. Anonymkode: ce25a...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå