Gå til innhold

Typen har tidligere kjøpt brukte truser…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Snakket litt om seksualitet, fetisher osv i helgen. Da kom det frem at han flere ganger har kjøpt brukte klesplagg, spesielt undertøy, treningsplagg osv fra jenter og damer på finn.

Han har altså ikke kjøpt fra slike profesjonelle truseselgere, men fra folk som selger mer vanlige klær på finn.

Spurte litt om hvorfor, og hva som tenner ham med det. Da sier han at det er mer kontakten, forhandlingen med jenta osv enn klærne i seg selv. Han har typisk kommet med ønsker som å kjøpe en treningstights brukt etter trening, og noen ganger biler av at de tar klærne av og på …

Fikk litt sjokk når jeg spurte om hvor mange han har handlet av. I følge han selv en godt over 100 damer..

Han har god økonomi så er ikke noe problem sånn sett, men ble litt satt ut og vet ikke helt hvordan reagere på det…

Anonymkode: 3dd05...7b7

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ick. Både produktet, og at han betaler damer for å ta klær av og på. Høres ut som en type som ikke har sperrer for slik. Betaler han damer for andre ting også kanskje.

Anonymkode: c8c14...fb5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ick. Både produktet, og at han betaler damer for å ta klær av og på. Høres ut som en type som ikke har sperrer for slik. Betaler han damer for andre ting også kanskje.

Rødt flagg altså?

Er nesten mer overrasket over at så mange norske kvinner har latt seg overtale og «kjøpe» på denne måten. Tenker litt som deg. Føler de nesten har prostituert seg.. ?!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt uskyldig. Herregud.

Anonymkode: 4723f...32d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rødt flagg altså?

Er nesten mer overrasket over at så mange norske kvinner har latt seg overtale og «kjøpe» på denne måten. Tenker litt som deg. Føler de nesten har prostituert seg.. ?!

Jeg hadde blitt bekymret for mine egne truser forsvant😂 Men det at han tenner på det betyr jo ikke at han er en utro drittsekk liksom🤷 Men utrolig at noen betaler for en brukt truse🙈

Anonymkode: 0abf2...90e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Snakket litt om seksualitet, fetisher osv i helgen. Da kom det frem at han flere ganger har kjøpt brukte klesplagg, spesielt undertøy, treningsplagg osv fra jenter og damer på finn.

Han har altså ikke kjøpt fra slike profesjonelle truseselgere, men fra folk som selger mer vanlige klær på finn.

Spurte litt om hvorfor, og hva som tenner ham med det. Da sier han at det er mer kontakten, forhandlingen med jenta osv enn klærne i seg selv. Han har typisk kommet med ønsker som å kjøpe en treningstights brukt etter trening, og noen ganger biler av at de tar klærne av og på …

Fikk litt sjokk når jeg spurte om hvor mange han har handlet av. I følge han selv en godt over 100 damer..

Han har god økonomi så er ikke noe problem sånn sett, men ble litt satt ut og vet ikke helt hvordan reagere på det…

Det er en fetish alle har som regel en eller annen, kunne vert noe verre🤷 du kan høre med han hvordan dere kunne utnyttet denne fetishen hans ilag. Feks at neste gang dere går på resturant så kan du gå inn på toalettet ta av trusene og legge de i bukse lomma hans eller noe. 

Anonymkode: b62ac...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Dette er jo en megataper. De aller fleste som utvikler slike fetisjer har ikke tilgang på et ordinært sexliv med attraktive damer. Derfor utvikler de mer tilgjengelige tenningsmønstre. Som å kjøpe truser. Fordi det er tilgjengelig for dem.

Anonymkode: 1bc57...09e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Rødt flagg altså?

Jeg synes det er mye verre at mannen tenker at seksuelle opplevelser er noe man kjøper. Det er menn som skaper markedet for sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg synes det er mye verre at mannen tenker at seksuelle opplevelser er noe man kjøper. Det er menn som skaper markedet for sånt. 

I din teori så ville alle ha solgt trusene sine hvis de hadde dårlig råd en periode, men det er det ikke. Det er de som finner det umoralsk, uetisk og fornedrende å tilby sine egne truser selv om de har dårlig råd. Så har du den gruppen som gjør alt for å tjene penger, de som selger truser, sokker, treningstøy og til slutt seg selv. 

Hadde jeg vært kvinne og truffet en mann som har kjøpt brukt undertøy i det antall det er snakk om her så skulle jeg også ha vært totalt blottet for moral og etikk hvis jeg fortsatte dette forholdet. 

Anonymkode: 2d648...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette er jo en megataper. De aller fleste som utvikler slike fetisjer har ikke tilgang på et ordinært sexliv med attraktive damer. Derfor utvikler de mer tilgjengelige tenningsmønstre. Som å kjøpe truser. Fordi det er tilgjengelig for dem.

Anonymkode: 1bc57...09e

Er det som er litt rart. Han er attraktiv, vært i flere forhold og hatt generelt mye sex.

Men tror han er litt for seksuell. Han kjøpte fjernstyrt vibrator til meg han ville jeg skulle ha på på andre date 😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...