Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og eksen min gikk fra hverandre for 1,5 år siden og er fremdeles i separasjon.

Vi klarer ikke snakke sammen siden den andre bedre halvdel var utro og hver eneste samtale mellom oss avslutter med dårlig stemning...

Selv om det, når jeg har datteren vår på 5 år ringer hun... og ringer... helt frem til jeg tar telefon og hun vil snakke med datteren eller snakke med meg om noen tull

Vi får ikke tid til oss 2 mens vi er sammen, og datteren er også lei av det og ikke alltid vil hun snakke på tlf...

Jeg begynner å ble veldig lei da vi er ikke lenge sammen, men jeg følger meg at hun bor med oss på en måte.

Har noen opplevde samme?

Hva dere har gjort/ Hva kan jeg gjøre?

Trenger hjelp da jeg orker ikke mer...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sett grenser. 

Si tiden med datteren din vil du slippe disse hyppige telefonene da de hemmer dere i samværet. 

Anonymkode: 9260d...e73

AnonymBruker
Skrevet

Hadde satt en "telefontid" på samtalen med datter under samvær, max 15 min pr dag. Og hadde skaffer en helt egen telefon til dette, som kun hun har nr til, og hatt den skrudde av/lyden av untatt i "telefontid". 

Og alt annet kun skriftlig. 

Anonymkode: 2bf2c...dca

• Liker 2
Skrevet

Det er enkelt, slutte å gi respons (altså svar eller ta telefonen).

Så lenge du gir respons så vil dette fortsette, viser du at det er uaktuelt ved å ignorere, da er det lærekurve på slik...

Det er ditt ansvar å sette en stoppe for det, hvorfor du ikke har gjort det alt aner jeg ikke...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bli enige om ett tidspunkt på dagen som hun ringer på. Og si til henne at dere er travle utenom dette tidspunktet.

Hvis ikke dette går over så tror jeg du må blokkere henne utenom det fast tidspunktet. Hun kan ikke ringe og ringe hvis du ikke tar telefonen.

Anonymkode: 70f7f...2a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...