Gå til innhold

Noen som har en annen farge enn hvitt i taket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke glad i hvit, og funderer på en lys/ dus rosa farge i alle takene. Rommene skal være grønn, rosa eller lilla. Så det blir jo spreke farger, selvom det ikke er de sterkeste nyansene. Uansett så tenker jeg da at kanskje en svak rosa vil være penere enn hvitt 🤔 noen som har prøvd det? Evnt lik farge i tak som på vegg. Prøvd det i stue? 

Anonymkode: ea68b...a08

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tenker det kan være fint ettersom du er glad i farger. Men den må være veldig lys ettersom rommet vil virke mindre.

You go girl! Det er din stue!!!

Endret av Rotemor
  • Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har farger i alle tak. Grønt, mørk rosa, blått og gult. Vi har ikke en eneste hvit vegg eller tak i huset. 

Anonymkode: 9cb84...df3

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har farger i alle tak. Grønt, mørk rosa, blått og gult. Vi har ikke en eneste hvit vegg eller tak i huset. 

Samme her, samme farge i tak som på vegger, taket forsvinner mer, enn om det hadde vært hvitt med farge på vegg. Og uenig i at mørkt tak gjør rommet mindre, jeg synes det har mer å si om taket skiller seg ut fra veggene eller ikke.

Endret av Sinsen
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting hvitt her heller! Alt av tak, vegger, lister og dører er malt. Enten i veggfarge eller noen toner lysere! Må ha farger rundt meg😀

Anonymkode: 5e658...8d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg maler hele huset nå. Maler takene i alle rommene i samme farge som veggene. Ikke et eneste rom skal være hvitt. Det blir kjempe fint🤩 

så på instagram, pinterest og interiørgruppe på facebook flere som hadde gjort det samme før jeg bestemte meg. Vi har store vinduer og mye lys:) 

Anonymkode: ee14b...07e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har soothing beige i tak, med serene blue på veggene på et stort soverom, det ble utrolig fint :)

Anonymkode: 8b6e9...2cb

AnonymBruker
Skrevet
Sinsen skrev (9 timer siden):

Samme her, samme farge i tak som på vegger, taket forsvinner mer, enn om det hadde vært hvitt med farge på vegg. Og uenig i at mørkt tak gjør rommet mindre, jeg synes det har mer å si om taket skiller seg ut fra veggene eller ikke.

Det var godt å høre. Blir litt skremt av alt snakk om at rommet blir lite. I huset jeg bor nå er ett rom svart, det også sies å "forminske" rommet, men det har jeg aldri merket noe til. Synes det er flott jeg. 

Da kjører jeg på med annet enn hvite tak, kanskje like gjerne samme farge som veggene 😃

• Liker 1
Skrevet

Ingen hvite tak :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ingenting hvitt her heller! Alt av tak, vegger, lister og dører er malt. Enten i veggfarge eller noen toner lysere! Må ha farger rundt meg😀

Anonymkode: 5e658...8d0

Så herlig å høre! Det er skummelt å gjøre noe som er "utenfor boksen". 

Jeg maler hele huset nå. Maler takene i alle rommene i samme farge som veggene. Ikke et eneste rom skal være hvitt. Det blir kjempe fint🤩 

så på instagram, pinterest og interiørgruppe på facebook flere som hadde gjort det samme før jeg bestemte meg. Vi har store vinduer og mye lys:) 

Anonymkode: ee14b...07e

Jeg burde antakelig også gjort mer egen research for å stå sterkere i valget og se hva som faktisk er pent etc. Men det har jeg ikke gjort 😅 Vi har ikke nødvendigvis mye lys, men ikke halvgæernt heller. Nydelig å høre at du er fornøyd! 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har taket i samme farge som veggen, syns ikke det gjør rommet mindre, heller tvert i mot. Tror dette med at man må ha hvite tak for at rommet skal virke større er en gammel myte.

Anonymkode: 86568...49c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...