Gå til innhold

Noen flere som opplever dette og vet hva det kommer av? Jeg dovner noen ganger bort i tunga/nedre leppe når jeg spiser.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skjer typisk hvis jeg har spist lite proteinrik mat iløpet av dagen og blir skikkelig sulten, når jeg da spiser så går det en liten stund så begynner det å prikke/være numment i nedre leppe/under tunga. Da slutter jeg å spise fordi jeg blir litt bekymret av dette, så går det over etter en halvtime-time kanskje. Når jeg da spiser akkurat den samme maten igjen når det har gått over, så blir det ikke sånn igjen. Og da er det jo heller ikke allergi. Så hva kan dette være? Noen fler som har opplevd dette? 
Det er heldigvis sjeldent det skjer, fordi jeg passer på å spise mye proteiner iløpet av dagen, da virker det som jeg unngår dette. Også spiser jeg ofte, sånn at jeg ikke blir så sulten.

Har prøvd å spørre legen, men han bare avfeier det med at sånt har alle 🤷‍♀️

Anonymkode: a3737...0dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

AnonymBruker
Skrevet

?

AnonymBruker
Skrevet

Lavt blodsukker? Lenge siden du har spist. Diabetes?

Anonymkode: 20f1b...2e6

Skrevet

Allergisk reaksjon kanskje?

AnonymBruker
Skrevet
Blåbærrips skrev (1 time siden):

Allergisk reaksjon kanskje?

Det er det ikke, jeg spiser samme maten litt senere når prikkingen har gått over, da går det fint 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lavt blodsukker? Lenge siden du har spist. Diabetes?

Anonymkode: 20f1b...2e6

Får man sånn reaksjon av lavt blodsukker? Jeg har ikke diabetes nei. Men blir fort sulten og ubehagelig å være veldig sulten, får svimmelhet/litt tåkesyn osv.

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke kjenne etter så veldig.

Anonymkode: 4fa25...5d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...