AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Jeg vil først være tydelig på at hun har aldri gjort eller sagt noe som har fått meg til å føle dette. Det er ikke vanskeligere enn at det er ren fakta, jeg vil si jeg er noe under gjennomsnitte, og litt kunne sikkert trengt å miste 5-10 kilo for å ha litt mindre dad bod og se mer gjennomsnittlig ut. Jeg trener for å holde meg i grei nok form, mens hun har model som side jobb. Normalt sett har jeg ikke med slikt å gjøre men traff dama via jobben hvor hun skulle gjøre model arbeid i 3 dager. Jeg hadde ikke kommet til å prøve meg uansett, ville vært uprofesjonelt. Det hjalp at hun er så latterlig pen, jeg kunne slappe helt i viten om at jeg ikke hadde noen som helst sjanse. Vi slo ann en god tone med en gang, fra mitt ståsted var det rent platonisk. Siste dag, hun skjønte jeg ikke kom til å be om å få nummeret hennes, hun tok initiativ. Vitset med at siden vi ikke kom til å jobbe sammen lenger var det ikke noen fare for at en av oss kom til å måtte gå til personalavdelingen om vi gikk ut for å ta noen drinker sammen. Gav meg nummeret sitt og møttes den kvelden. Vi pratet og pratet, vi hadde utrolig mye tilfelles når det kom tils livserfaringer og verdier, fikk hverandre til å le, vi ville ikke takke for kvelden når byen stengte. Sov over hos henne uten at noe skjedde den kvelden, og vi trivdes så mye at vi tilbringte hele helgen sammen. Siden har vi vært et par. Alt mellom oss er kjempe fint, men det er merkbart når vi er ute hvor mange som stusser på når de ser oss sammen. Om hun er alene skjønner jeg godt at menn kommer til å prøve seg og jeg kan ærlig si at jeg ikke blir sjalu av det. De kan jo ikke vite at hun er i et forhold og de prøve å skyte sjansen sin, ingen skade skjedd når de respekterer et nei. Menn som sjekker henne ut når de får øye på henne, fullt forståelig. Det er de som totalt ignorerer at jeg er til stede og ikke bare sjekker henne ut men prøver seg på henne i viten om at vi er sammen og tror de kan overtale henne. Hun takler det bra og ber dem dra lære seg folkeskikk om de ikke tar hinte en gang. Begynner de å fortsette, eller kommenterer til meg at jeg må ha fet lommebok sier hun de kan dra til helvette om jeg ikke rekker å komme med en replikk tilbake. I går var vi å satt ute på cafe, det er utrolig varmt så hun hadde på seg en enkel fin topp, at menn sjekket ut utringingen hennes, forventet. Så gikk hun for å kjøpe is til oss, og to kvinner som satt på bordet på andre siden av oss så skikkelig stygt på meg. Snudde meg først og tenkte noe galt måtte foregå bak meg. Innser det er meg de ser på, spør om det er noe problem. De presterer å si at jeg burde skamme meg fordi jeg ikke er mann nok til å finne meg en ordentlig kjæreste så jeg kjøper det isteden og verre tvinger henne med ut for å vise henne frem. At de egentlig burde ringt til politiet. I øyeblikket viste jeg at jeg måtte forholde meg rolig og ikke vise at det påvirket meg. Lo det bort og sa når hun kom tilbake skulle jeg vippse pengene over til henne og la henne gå uten å måtte gjøre noe mer. Kom tilbake og jeg i en sarkatisk komisk tone sa "Hvor mye var det vi ble enige om?" hun ble litt forvirret og spurte om jeg mente isen, det var ikke meningen hun skulle ha noe for den. Jeg forklarte da at disse to var overbevist om at hun ikke var der av egen fri vilje. Fikk ikke sagt mer før hun slo på alle tenningene og kjeftet dem opp tils de begynte å pakke sakene sine mens en vekter kom bort for å finne ut hva som foregikk. Var en annen dame som satt et bord bortenfor og startet å filme så det er vel bare tidspunkt før det dukker opp på tiktok eller youtube. Jeg var ikke naiv når jeg gikk inn i forholdet, jeg viste at folk kom til å tenke at det var noe med det bildet av oss som ikke virket som at det stemte. Jeg kunne vært veldig attraktiv og hadde fortsatt akseptert at andre menn kom til å sjekke henne ut med eller uten model jobben. Det er helt greit, men jeg må innrømme selv så mye som jeg var forberedet har jeg forsatt vært overasket over hvor frekk folk er. Ikke bare mot meg men også mot henne. Jeg kan la være å vise at jeg blir påvirket. Er heldig som har funnet en kvinne som skjønner at jeg holder det for meg selv og i starten privat prøvde å beklage å jeg måtte finne seg i slike ting. Tils jeg sa, jeg setter pris på at hun tenker på meg. Men behøver virkelig ikke å beklage, det er ikke hennes feil at folk ikke kan oppføre seg. Rasjonelt klarer jeg å tenke slik, jeg elsker henne og om dette er prisen betaler jeg. Men om noen har tips til verktøy jeg kan bruke for å ikke la det gå innpå meg overhode hadde jeg satt pris på det. Når slike lignende ting skjer nok ganger er det vanskelig å ikke kjenne på følelsen en liten stund om de har et poeng og at jeg ikke er bra nok for henne. Anonymkode: a38ef...541 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Folk altså... Bare å respondere med at du har en amazing personlighet og er en gud i senga, så det går opp i opp Anonymkode: 5b85a...a0a 4
Blåbærrips Skrevet 28. mai 2024 #3 Skrevet 28. mai 2024 Hvis hun har valgt deg er du jo bra nok for henne. Du må slutte å tenke at du ikke er bra nok for henne, for det vil jo gjøre noe med selvtilliten din. De fleste skikkelige damer som har noe vett i skallen uansett hvordan de ser ut velger partner utifra kjemi/hvordan han får henne til å føle seg. personlig hadde jeg aldri valgt en arrogant muskelbunt med sixpack, kritthvite tenner, full av seg selv..det er viktig å kunne le sammen. Virker jo som at dere har funnet tonen veldig godt så ikke ødelegg det med å tro at du ikke er bra nok 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Skrevet 28. mai 2024 Det høres ut som du har en veldig mild ydmyk personlighet og det hjelper i møte med vanskelige mennesker. Men i tilegg tror jeg du må være mer åpen om at dere faktisk elsker hverandre. Dette går på din bekostning å det er jo dumt men hva med å si: Jeg trodde ikke mine øyne jeg heller når hun prøvde seg på meg, men vi har det utrolig fint sammen og det er ekte kjærlighet. Jeg elsker henne også for flere grunner enn det ytre og håper dere skjønner at det er mer til oss begge enn hva dere ser her nå. Som jeg regner med det er for dere også. På samme måte som du blir satt i en urimelig gjørme, blir jo hun satt på en urimelig pidestall. Hadde du ikke elsket henne om hun ikke var så pen? Hadde ikke hun elsket deg om du var penere? Anonymkode: 9a131...41c 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det høres ut som du har en veldig mild ydmyk personlighet og det hjelper i møte med vanskelige mennesker. Men i tilegg tror jeg du må være mer åpen om at dere faktisk elsker hverandre. Dette går på din bekostning å det er jo dumt men hva med å si: Jeg trodde ikke mine øyne jeg heller når hun prøvde seg på meg, men vi har det utrolig fint sammen og det er ekte kjærlighet. Jeg elsker henne også for flere grunner enn det ytre og håper dere skjønner at det er mer til oss begge enn hva dere ser her nå. Som jeg regner med det er for dere også. På samme måte som du blir satt i en urimelig gjørme, blir jo hun satt på en urimelig pidestall. Hadde du ikke elsket henne om hun ikke var så pen? Hadde ikke hun elsket deg om du var penere? Anonymkode: 9a131...41c Men husk at du også ikke trenger å skylle tilfeldige mennesker info om livet ditt. Om noen ser stygt har du lov å ignorere dem Jeg går ikke bort til folk som ser på meg, verken positivt eller negativt. Å menn ser jo på meg også, selv om jeg ikke er en modell. Livet går videre, jeg ser også på masse folk, men det betyr jo ikke at alle skal ha en bit av noen. Vi er sosiale dyr og noen ganger blir det drama. Anonymkode: 9a131...41c 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #6 Skrevet 28. mai 2024 Høres ut som sjalu kvinnemennesker som aldri har hatt et stabilt forhold fordi de går etter enten badboys som behandler dem som dritt, eller kjekkaser som kun ser på dem med en "bruk og kast" mentalitet. Dessverre er det ekstremt mange av disse der ute. Anonymkode: 013ee...dfd
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Skrevet 28. mai 2024 Så du er en voksen, moden mann med passe selvtillit og selvinnsikt, du er i et godt parforhold med en fotomodell og livet leker. Så din innskytelse er å logge inn på singelseksjonen på Kvinneguiden og skrive om det uten mål og mening. Jada... Stille før sommeren.. Anonymkode: e094c...dbb 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #8 Skrevet 28. mai 2024 Blåbærrips skrev (23 minutter siden): Hvis hun har valgt deg er du jo bra nok for henne. Du må slutte å tenke at du ikke er bra nok for henne, for det vil jo gjøre noe med selvtilliten din. De fleste skikkelige damer som har noe vett i skallen uansett hvordan de ser ut velger partner utifra kjemi/hvordan han får henne til å føle seg. personlig hadde jeg aldri valgt en arrogant muskelbunt med sixpack, kritthvite tenner, full av seg selv..det er viktig å kunne le sammen. Virker jo som at dere har funnet tonen veldig godt så ikke ødelegg det med å tro at du ikke er bra nok Påminner meg selv hver dag om at jeg ikke må gå tilbake til gammelt mønster hvor jeg slet med negative tanker. Den personen jeg lærte å bli når jeg jobbet på meg selv lenge før jeg traff henne er den hun har falt for. Samtidig har hun gjort det så mye lettere, det er nok at jeg hører stemmen hennes og jeg føler meg automatisk sterkere. Jeg hører latteren hennes og det fyller meg med en glede jeg ikke har følt på før. Mitt mål i livet er nå å være den mannen hun sier jeg er, helst overgå det målet hvis mulig. Å kunne være der for henne og støtte henne i de tingene hun ønsker å ha fokus på i framtiden i hva slags enn kapasitet hun trenger. For det meste klarer jeg det, men denne opplevelsen fikk begret til å renne over litt og jeg ville ha innputt nøyaktig fordi jeg ikke ønsker å gjøre unødvendig feil. AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du er en voksen, moden mann med passe selvtillit og selvinnsikt, du er i et godt parforhold med en fotomodell og livet leker. Så din innskytelse er å logge inn på singelseksjonen på Kvinneguiden og skrive om det uten mål og mening. Jada... Stille før sommeren.. Anonymkode: e094c...dbb Har jeg misforstått noe? Jeg trodde dette var for både single og folk i parforhold når det kommer til dating? Målet mitt er ikke gjør dumme feil ved å la meg bli påvirket av folk som ikke ønsker at jeg skal ha det bra. Personen jeg var for 5 år siden ville ikke hatt det så bra som jeg har det nå. Dette slo meg som et bra sted å få innsikt i hvordan å fortsette å ha det bra. Vet ikke om du har fulgt med hva som har skjedd de siste årene. Jeg trengte ikke å få råd fra menn som ville sagt at jeg burde lære å ta kontroll over dama mi, ned til å bestemme hvordan hun skal klæ seg. I motsetning til dem ønsker jeg ikke bare å beholde dama mi, jeg vil ha en partner, ikke en tjener som skal være halvt mor halvt sex maskin som kan få lov til å ha et fåtall hobbyer så lenge det ikke kræsjer med min vilje. Anonymkode: a38ef...541 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #9 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Påminner meg selv hver dag om at jeg ikke må gå tilbake til gammelt mønster hvor jeg slet med negative tanker. Den personen jeg lærte å bli når jeg jobbet på meg selv lenge før jeg traff henne er den hun har falt for. Samtidig har hun gjort det så mye lettere, det er nok at jeg hører stemmen hennes og jeg føler meg automatisk sterkere. Jeg hører latteren hennes og det fyller meg med en glede jeg ikke har følt på før. Mitt mål i livet er nå å være den mannen hun sier jeg er, helst overgå det målet hvis mulig. Å kunne være der for henne og støtte henne i de tingene hun ønsker å ha fokus på i framtiden i hva slags enn kapasitet hun trenger. For det meste klarer jeg det, men denne opplevelsen fikk begret til å renne over litt og jeg ville ha innputt nøyaktig fordi jeg ikke ønsker å gjøre unødvendig feil. Har jeg misforstått noe? Jeg trodde dette var for både single og folk i parforhold når det kommer til dating? Målet mitt er ikke gjør dumme feil ved å la meg bli påvirket av folk som ikke ønsker at jeg skal ha det bra. Personen jeg var for 5 år siden ville ikke hatt det så bra som jeg har det nå. Dette slo meg som et bra sted å få innsikt i hvordan å fortsette å ha det bra. Vet ikke om du har fulgt med hva som har skjedd de siste årene. Jeg trengte ikke å få råd fra menn som ville sagt at jeg burde lære å ta kontroll over dama mi, ned til å bestemme hvordan hun skal klæ seg. I motsetning til dem ønsker jeg ikke bare å beholde dama mi, jeg vil ha en partner, ikke en tjener som skal være halvt mor halvt sex maskin som kan få lov til å ha et fåtall hobbyer så lenge det ikke kræsjer med min vilje. Anonymkode: a38ef...541 Det er ikke alltid et bra sted, men det å snakke om ting, som du gjør er jo med på å gjøre det. Åh nei, det er det bra du ikke burde! Tenkte aldri tanken en gang at det serriøst var et tema at du skulle kontrollere henne eller behandle henne som halvt mor halv sexmaskin??? Usunnt av dem det gjelder wtf. Hun har sikkert ikke latt deg gjøre det heller, håper jeg ikke. Anonymkode: 9a131...41c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #10 Skrevet 28. mai 2024 Det er ikke lett å alltid ignorere negative tilbakemeldinger når det ikke bare handler om en eller to tilfeller. Du virker også å være klar over at du vet kjæresten din er sensitivt til at du blir uglesett mens du er sensitivt til at det er noe hun også går igjennom bare fra et annet perspektiv. Så du ønsker ikke fylle på mer på lasset hennes en nødvendig. Det er beundringsverdig, og du burde ikke ta opp hver gang du føler på usikkerhet. Bare pass på at du ikke holder inn for mye til det punkte at hun kan ende opp med å føle seg utestengt fra følelses livet dit. Det er en balanse gang å gå, det er også lov å sette seg ned å si at disse tingene ikke her hennes problem eller hennes feil. Dette er ukjent territorium for deg, og be om tillatelse til å være litt mer åpen, og be henne om å være ærlig å si når du går litt for mye på kanten av å overtenke og når du har noe legitimt å snakke igjennom. Da vil du få lært deg. Anonymkode: 37a2b...b20 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #11 Skrevet 28. mai 2024 Er dette samme dama som bruker å binde deg fast? Anonymkode: fa338...b70
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #12 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke alltid et bra sted, men det å snakke om ting, som du gjør er jo med på å gjøre det. Åh nei, det er det bra du ikke burde! Tenkte aldri tanken en gang at det serriøst var et tema at du skulle kontrollere henne eller behandle henne som halvt mor halv sexmaskin??? Usunnt av dem det gjelder wtf. Hun har sikkert ikke latt deg gjøre det heller, håper jeg ikke. Anonymkode: 9a131...41c Nei det kan jeg garantere at hun ikke ville tillat. Vet ikke om du misforstod meg eller om jeg misforstår deg akkurat nå. Bare for ren oppklaring jeg ønsket ikke råd fra slike mennesker. Om du derimot prøver å lese om dating på ulike forumer eller gud forby se på folk snakke om dating. Er det bare snakk om hvem som har det verst og at alt var bedre i 1950. Når du faktisk dukker borti noen med legtime råd er det som å ha gått i en ørken uten vann. Anonymkode: a38ef...541 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #13 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er dette samme dama som bruker å binde deg fast? Anonymkode: fa338...b70 Vi har ikke eksperimentert med noen form for leke kinker med håndjern om det er det du mener. Kanskje en dag, men vi har et veldig godt og varierende sex liv. Anonymkode: a38ef...541
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #14 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har ikke eksperimentert med noen form for leke kinker med håndjern om det er det du mener. Kanskje en dag, men vi har et veldig godt og varierende sex liv. Anonymkode: a38ef...541 Jeg tenkte mer på tråden din fra lørdag. Anonymkode: fa338...b70
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #15 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte mer på tråden din fra lørdag. Anonymkode: fa338...b70 Skjønner ikke hva har denne tråden med meg og kjæresten min å gjøre. Er dette en trolling som går over hode mitt? Anonymkode: a38ef...541
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #16 Skrevet 28. mai 2024 Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, Ts, men fra den andre siden. Jeg er en feminin kvinne og hadde et forhold til en veldig maskulin kvinne en periode. I mine øyne var og er hun utrolig vakker, men jeg ser jo tydelig at hun ikke er modellpen (ikke at det spilte noen rolle, heller tvertimot vil jeg si, for jeg foretrekker kvinner med litt karakter). Jeg synes ikke selv at jeg er spesielt pen, men jeg har alltid hatt draget på menn og får høre hvor vakker, flott og sexy jeg er, så da synes vel kanskje andre at jeg er pen, da. Greit nok det, men jeg hørte mange ganger, både fra venner, bekjente og fremmede, og til og med fra hennes kolleger, at de ikke kunne skjønne hvorfor jeg var sammen med en sånn dame når jeg kunne ha fått hvilken som helst slags mann. Jeg skal si deg en ting, Ts: Det gjorde meg rasende at folk snakket sånn. Jeg opplevde det som en fornærmelse, ikke bare mot henne, men også mot meg. Og i mine øyne var hun verdens skjønneste og mest sexy kvinne. Jeg følte meg heldig som fikk være sammen med henne. Og fremdeles er jeg utrolig takknemlig for den tiden vi hadde sammen. Så TS: Ikke tenk så negativt om deg selv. Kjæresten din ser garantert noe i deg som du ikke ser selv. Prøv å gi blaffen i andre, de er noen dumme idioter. Anonymkode: c42cb...42e 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #17 Skrevet 28. mai 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner ikke hva har denne tråden med meg og kjæresten min å gjøre. Er dette en trolling som går over hode mitt? Anonymkode: a38ef...541 Ignorer, er noen her inne som samler på alle tråder hvis noen overgår en hvis lengde av det som blir skrevet + det har skrivefeil, anklager de for å være samme person. Anonymkode: 37a2b...b20
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #18 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ignorer, er noen her inne som samler på alle tråder hvis noen overgår en hvis lengde av det som blir skrevet + det har skrivefeil, anklager de for å være samme person. Anonymkode: 37a2b...b20 Det er mitt bidrag til KG-universet. Lurer på hva ts har for motivasjon, bortsett fra å få utløp for en eventyrlig kreativitet? Anonymkode: fa338...b70
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #19 Skrevet 28. mai 2024 Den største predikatoren for samlivsbrudd er at en av partene har en opplevd tilgang på bedre alternativer. Dersom det er skjevhet i markedsverdi og fysisk attraktivitet mellom de to er det lav sannsynlighet for at et langvarig forhold forblir langvarig. Kvinner spesielt vil alltid søke etter å oppgradere. Anonymkode: daee6...87f
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #20 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den største predikatoren for samlivsbrudd er at en av partene har en opplevd tilgang på bedre alternativer. Dersom det er skjevhet i markedsverdi og fysisk attraktivitet mellom de to er det lav sannsynlighet for at et langvarig forhold forblir langvarig. Kvinner spesielt vil alltid søke etter å oppgradere. Anonymkode: daee6...87f Greit, var dette jeg prøvde å unngå ser Tate har spredd infeksjonen sin selv her inne også selv om den ikke er så stor. Lykke til. Anonymkode: a38ef...541 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå