AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Del Skrevet 28. mai 2024 Vi har kjent hverandre ei stund og funnet ut at vi liker å møtes, pirre hverandre opp og ha sex. Blir alltid veldig lysten rundt han. Jeg er 35 og han 37... får en lengsel til han om det går over ei uke men tenker ikke konstant på han. Er nok redd han er samme mot meg, mest bare lystenhet. Flere som har en sånn? Ble dere et par til slutt? Føles så merkelig å ikke vite hva jeg har eller føler Anonymkode: 5b9d7...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Del Skrevet 28. mai 2024 Må forholdet alltid defineres da? Det er vel ikke enestående om et forhold går fra vennskap, vennskap med fordeler til kjæreste. Gjør det som føles naturlig, så ser du hvor veien går, dere har jo allerede sex, så da er det vel viktigst avklare eksklusivitet og annet som er naturlig for dere. Anonymkode: 76ec9...af9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Må forholdet alltid defineres da? Det er vel ikke enestående om et forhold går fra vennskap, vennskap med fordeler til kjæreste. Gjør det som føles naturlig, så ser du hvor veien går, dere har jo allerede sex, så da er det vel viktigst avklare eksklusivitet og annet som er naturlig for dere. Anonymkode: 76ec9...af9 Vi har kun hverandre. Anonymkode: 5b9d7...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. mai 2024 #4 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi har kjent hverandre ei stund og funnet ut at vi liker å møtes, pirre hverandre opp og ha sex. Blir alltid veldig lysten rundt han. Jeg er 35 og han 37... får en lengsel til han om det går over ei uke men tenker ikke konstant på han. Er nok redd han er samme mot meg, mest bare lystenhet. Flere som har en sånn? Ble dere et par til slutt? Føles så merkelig å ikke vite hva jeg har eller føler Anonymkode: 5b9d7...d10 Har dere bare sex, eller deler dere innerste tanker med hverandre? Er dere fortrolige med hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #5 Del Skrevet 29. mai 2024 Irak skrev (11 timer siden): Har dere bare sex, eller deler dere innerste tanker med hverandre? Er dere fortrolige med hverandre? Vi deler litt, men han er ikke av tupen som snakker mye om følelser. Han ringer iblant og snapper hver dag til meg, spør hvordan dagen har vært. Jeg kan få en liten tendens til å bli litt urolig om han blir litt av igjen. Men det betyr vel bare at jeg begynner å bry meg Anonymkode: 5b9d7...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 29. mai 2024 #6 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vi deler litt, men han er ikke av tupen som snakker mye om følelser. Han ringer iblant og snapper hver dag til meg, spør hvordan dagen har vært. Jeg kan få en liten tendens til å bli litt urolig om han blir litt av igjen. Men det betyr vel bare at jeg begynner å bry meg Anonymkode: 5b9d7...d10 Virker som det er mer enn bare sex her ja... Om du blir urolig når du ikke hører fra han, så er det et tegn på det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #7 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vi deler litt, men han er ikke av tupen som snakker mye om følelser. Han ringer iblant og snapper hver dag til meg, spør hvordan dagen har vært. Jeg kan få en liten tendens til å bli litt urolig om han blir litt av igjen. Men det betyr vel bare at jeg begynner å bry meg Anonymkode: 5b9d7...d10 Ikke nødvendigvis. Er enkelt å blande forelskelse med redsel for avvisning. Anonymkode: 9d009...b40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #8 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ikke nødvendigvis. Er enkelt å blande forelskelse med redsel for avvisning. Anonymkode: 9d009...b40 Vi har 200 dager med gult hjerte om det sier deg noe. Altså hatt mest kontakt med hverandre de siste 200 dager. Han har hver dag spurt hvordan jeg har det, brydd seg. Så nå endelig jeg begynner å åpne meg og vil ha noe tilbake, så roer han seg. Ikke hørt noe særlig fra han idag.. Sa at jeg var ledig i helgen, jobber turnus i helse pluss barn. Så når jeg endelig er litt fri vil jeg gjerne treffe han. Får ikke helt overbevisning om at han vil det samme, men sa at det må vi jo få til. For å ikke bli såret nå så får han komme til meg, orker ikke å utsette meg for å bli såret igjen. Blitt det endel av menn... Finner han en uskyldning så lar jeg han være. Orker ikke å være en reserve fôring... Skjønner du meg? Anonymkode: 5b9d7...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #9 Del Skrevet 29. mai 2024 37 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har 200 dager med gult hjerte om det sier deg noe. Altså hatt mest kontakt med hverandre de siste 200 dager. Han har hver dag spurt hvordan jeg har det, brydd seg. Så nå endelig jeg begynner å åpne meg og vil ha noe tilbake, så roer han seg. Ikke hørt noe særlig fra han idag.. Sa at jeg var ledig i helgen, jobber turnus i helse pluss barn. Så når jeg endelig er litt fri vil jeg gjerne treffe han. Får ikke helt overbevisning om at han vil det samme, men sa at det må vi jo få til. For å ikke bli såret nå så får han komme til meg, orker ikke å utsette meg for å bli såret igjen. Blitt det endel av menn... Finner han en uskyldning så lar jeg han være. Orker ikke å være en reserve fôring... Skjønner du meg? Anonymkode: 5b9d7...d10 Anxius avoidant dance. Typisk, som tatt nøyaktig ut fra eksemplene. Les deg opp, fiks den delen av deg som gjør ar du søker mot menn som ikke er emosjonelt tilgjengelige. Anonymkode: 387dd...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #10 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Anxius avoidant dance. Typisk, som tatt nøyaktig ut fra eksemplene. Les deg opp, fiks den delen av deg som gjør ar du søker mot menn som ikke er emosjonelt tilgjengelige. Anonymkode: 387dd...c56 Så hva burde jeg gjøre? Hvorfor holder han meg der og hva oppnår han med det? Anonymkode: 5b9d7...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå