AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Jeg fødte for over en mnd siden, så vet at blødning kan vare i noen uker til. Men jeg blør kun (friskt blod attpåtil) når jeg er i en del aktivitet, da får jeg også vondt i lysken/bekken/symfyse og verken vedvarer en stund - men har ikke feber eller illeluktende utflod e.l. (aka symptomer på betennelse/rester i livmor) så forstår ikke helt hvorfor dette skjer, for egentlig stoppet blødningen for 2 uker siden, og blør ikke når jeg tar det rolig. Noen med lignende erfaring? Anonymkode: 3eb8b...82b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Det skyldes nok rett og slett bevegelsen. At blodet strømmer mer, kroppen belastes mer. Hadde det slik selv etter nr 2. Var jeg i mer aktivitet, gikk litt raskere, beveget mer raskere, økt puls etc så blødde jeg litt mer - også etter den konstante blødningen stoppet. Snakket med lege om det, gikk beskjed om å gi det tid, ta kontakt hvis jeg blødde mer enn hva som var normalt som mens blødning eller vedvarende smerter. Gikk over etter ca 2 uker til. Snakk med lege/jordmor som kan svare for deg og din situasjon hvis du tenker at det burde vært sjekket. Anonymkode: 694b4...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #3 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det skyldes nok rett og slett bevegelsen. At blodet strømmer mer, kroppen belastes mer. Hadde det slik selv etter nr 2. Var jeg i mer aktivitet, gikk litt raskere, beveget mer raskere, økt puls etc så blødde jeg litt mer - også etter den konstante blødningen stoppet. Snakket med lege om det, gikk beskjed om å gi det tid, ta kontakt hvis jeg blødde mer enn hva som var normalt som mens blødning eller vedvarende smerter. Gikk over etter ca 2 uker til. Snakk med lege/jordmor som kan svare for deg og din situasjon hvis du tenker at det burde vært sjekket. Anonymkode: 694b4...9f7 Tusen takk- det hjalp veldig å lese om noen som har opplevd det samme! Har snakket med jordmor men virket litt usikker, så det var fint å høre. 6ukerskontrollen min ble også forsinket så da kan jeg roe meg litt fremover. Takk! Anonymkode: 3eb8b...82b 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tusen takk- det hjalp veldig å lese om noen som har opplevd det samme! Har snakket med jordmor men virket litt usikker, så det var fint å høre. 6ukerskontrollen min ble også forsinket så da kan jeg roe meg litt fremover. Takk! Anonymkode: 3eb8b...82b Bare hyggelig ❤️ er mye mellom himmel og helvete som er helt normalt, men som aldri snakkes om 😊 Skulle du være i tvil, økt blødning eller smerter som ikke gir seg av seg selv eller av paracet/varmeflaske så kontakt helsepersonell. Anonymkode: 694b4...9f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå