AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Del Skrevet 28. mai 2024 Noen som har erfaring med goodiebox? Har glossybox nå men det skal legges ned Anonymkode: cbc6c...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Del Skrevet 28. mai 2024 Erfaringen min er at man får masse ræl man ikke ville kjøpt ellers, og sitter med stappfulle skuffer på badet etter hvert. Fulle av rett og slett drit man aldri kommer til å bruke, men som er vanskelig å kaste fordi man tross alt har brukt penger på det. Anonymkode: fe7b3...bc4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 Jeg hadde goodiebox for et års tid siden og var fornøyd, men byttet til Glossybox i fjor for variasjonens del. Trist at Glossybox legger ned, for de har jo vært så bra i det siste! Hadde Glossybox en stund før goodiebox også, men da var de ikke like bra. Var derfor jeg byttet til goodiebox. Goodiebox er nesten dobbelt så dyrt da, men har også flere fullsizer. Jeg hadde også Lookfantastic i flere år for en del år siden, den var veldig bra, men de sender ikke boksene til Norge mer etter at siste rest av 350 kr-regelen forsvant ved nyttår. Jeg prøvde nemlig å bestille, men det gikk ikke an å velge Norge på den internasjonale siden og på den norske siden går det ikke an å velge boksene. Finnes jo mange andre bokser, men er så få som sender til Norge. Så blir nok goodiebox her om jeg skal ha noen boks. Har likt 90% av produktene jeg har fått derfra og skulle jeg få en krem som ikke passer ansiktet mitt bruker jeg den bare på kroppen i stedet. Har vært fornøyd med det aller meste jeg har fått derfra. Litt kult at de har mange skandinaviske merker også, syns jeg. Anonymkode: 41be9...f5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå