AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Eller har noen opplevd at de ikke passer deres toalett?😅 Anonymkode: 770c6...5a0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Uten at jeg kan skryte av å ha testet alle landets doringer, vil jeg våge å påstå at de alltid passer bra nok. Jeg har ikke opplevd at noen doring ikke har passet i hvert fall. Og jeg har hatt et barn med doskrekk, som over lang tid ikke torde å gå på do uten barnedoring, så vi har testet en god del toalett- og doringkombinasjoner 😅 Anonymkode: bb7e7...4be
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #3 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Uten at jeg kan skryte av å ha testet alle landets doringer, vil jeg våge å påstå at de alltid passer bra nok. Jeg har ikke opplevd at noen doring ikke har passet i hvert fall. Og jeg har hatt et barn med doskrekk, som over lang tid ikke torde å gå på do uten barnedoring, så vi har testet en god del toalett- og doringkombinasjoner 😅 Anonymkode: bb7e7...4be Takk da bestiller jeg på nett, litt vanskelig å komme meg rundt og evt returner om den ikke passer, så satser på det går bra:) Anonymkode: 770c6...5a0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Skrevet 28. mai 2024 Hvor lenge bruker barn sånn toalettring? Anonymkode: 770c6...5a0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Uten at jeg kan skryte av å ha testet alle landets doringer, vil jeg våge å påstå at de alltid passer bra nok. Jeg har ikke opplevd at noen doring ikke har passet i hvert fall. Og jeg har hatt et barn med doskrekk, som over lang tid ikke torde å gå på do uten barnedoring, så vi har testet en god del toalett- og doringkombinasjoner 😅 Anonymkode: bb7e7...4be Dessverre motsatt erfaring, vi kjøpte to stk og ingen av dem passet spesielt godt😂 Anonymkode: 69f0d...c28
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #6 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dessverre motsatt erfaring, vi kjøpte to stk og ingen av dem passet spesielt godt😂 Anonymkode: 69f0d...c28 Hadde dere slik do? Anonymkode: 770c6...5a0
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde dere slik do? Anonymkode: 770c6...5a0 Nei. Anonymkode: 69f0d...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå