Gå til innhold

Har du kjempet for å få en person - og hvordan vant du han/hun?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang kjempet for å få en person som egentlig ikke ville ha deg? Hvordan klarte du vinne han/henne over? Trenger alle triks som finnes ;) jeg kommer til å kjempe alt jeg har for å vinne hjertet til denne personen. 

Anonymkode: f6e06...4ca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

5 år. Prøver og gi opp men så lenge ingen andre får meg til å føle meg så betatt og tiltrukket av dem så er det umulig å komme videre. Om jeg vinner han tilslutt? Tviler sterkt. Dette er nok once in A lifetime. 

Anonymkode: b320a...468

AnonymBruker
Skrevet

Var vel friendszonet i et år før jeg  fikk kapret hjerte hennes. Gjorde vel ikke mer enn å hele tiden være åpen om mine følelser, og hun fikk noen kjærlighetsbrev før vi bestemte oss om å forsøke. 2år siden nå 

Anonymkode: 491ad...1ff

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var vel friendszonet i et år før jeg  fikk kapret hjerte hennes. Gjorde vel ikke mer enn å hele tiden være åpen om mine følelser, og hun fikk noen kjærlighetsbrev før vi bestemte oss om å forsøke. 2år siden nå 

Datet du andre innimellom eller viste du henne at du holdt deg kun til henne? Og sa hun underveis at hun kun ønsket vennskap?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden vil du kjempe for å få en person som ikke vil ha deg?

Jeg har hatt kjærlighetssorg over slike, men vil ikke de ha meg, så vil et forhold uansett være dødfødt - så hvorfor i all verden kjempe for å få en som ikke vil ha deg?

Anonymkode: 88140...f94

• Liker 11
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Datet du andre innimellom eller viste du henne at du holdt deg kun til henne? Og sa hun underveis at hun kun ønsket vennskap?

Hun sa hun likte meg, men at hun ikke var klar for noe forhold og var derfor fast bestemt på kun vennskap, men det var da litt flørt.  Jeg så på sjansen som liten for at det skulle gå veien jeg håpet, men tok sjansen og selv om det ikke var noe jeg trengte å gjøre, så var jeg lojal til henne hele veien 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Så du vil prøve en som mest sannsynlig vil dumpe deg likevel?

Liker de deg ikke nå, vil jo det komme ganske godt frem etterhvert.

Mange angrer på at de gav etter for noe de egentlig ikke ville.

Ei venninne fikk helt avsmak på sex, etter å ha blitt sammen med en hun i ugangspunktet ikke ville ha. Men han gav seg ikke, og hun tenkte at det var verdt å prøve, da personen jo var snill og grei.

Anonymkode: aee12...de8

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvorfor i all verden vil du kjempe for å få en person som ikke vil ha deg?

Jeg har hatt kjærlighetssorg over slike, men vil ikke de ha meg, så vil et forhold uansett være dødfødt - så hvorfor i all verden kjempe for å få en som ikke vil ha deg?

Anonymkode: 88140...f94

OK så ordla jeg meg litt feil ser jeg. Hun sier hun liker meg, synes jeg er attraktiv men at det er dårlig timing. Det er ikke blitt uttalt bastant at hun ikke vil ha meg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne fikk helt avsmak på sex, etter å ha blitt sammen med en hun i ugangspunktet ikke ville ha. Men han gav seg ikke, og hun tenkte at det var verdt å prøve, da personen jo var snill og grei.

Skrev nettopp at jeg har ordlagt meg feil. Hun liker meg veldig, er tiltrukket av meg. Men dårlig timing. Og det er timingen som gjør at hun ikke vil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ville jeg aldri gjort. 

Anonymkode: 7f816...fcc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

OK så ordla jeg meg litt feil ser jeg. Hun sier hun liker meg, synes jeg er attraktiv men at det er dårlig timing. Det er ikke blitt uttalt bastant at hun ikke vil ha meg. 

Det er vel nesten akkurat slik det var med oss, og er glad jeg ikke ga opp.

Men du skal være veldig sikker før du bestemmer deg for å gi henne tid og kjempe videre, for sjansen for at det ender vondt er stor 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hun sa hun likte meg, men at hun ikke var klar for noe forhold og var derfor fast bestemt på kun vennskap, men det var da litt flørt.  Jeg så på sjansen som liten for at det skulle gå veien jeg håpet, men tok sjansen og selv om det ikke var noe jeg trengte å gjøre, så var jeg lojal til henne hele veien 

Så herlig å høre! Tror nok du vant på det å være lojal. Det ville gjort inntrykk på meg hvertfall. 

Å vente i ett år er ganske lenge. Når begynte hun å komme på gli? Tror du kjærlighets brevene hadde noen innvirkning der? Og ga du uttrykk for at du ikke kom til å gi deg? 

Bare nysgjerrig og lurer på hva som er lurt å gjøre her.... 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Eh... Litt forskjell på "å prøve" fordi ev person ikke gir seg til å gå hen og ha sex med vedkommende på en måte som i etterkant gir avsmak. Hun har jo seg selv å takke som går inn i et forhold med en som pusher og som hun egentlig ikke vil ha. Det handler om å sette grenser. Hvis jeg velger gi hun dama her tid og gå for det håpet jeg har, så må det være opp til henne å ikke "gi etter", men faktisk ønske det hvis den dagen kommer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er vel nesten akkurat slik det var med oss, og er glad jeg ikke ga opp.

Men du skal være veldig sikker før du bestemmer deg for å gi henne tid og kjempe videre, for sjansen for at det ender vondt er stor 

Ja det vet jeg. Hva var det som gjorde at du bestemte deg for å gi henne tid og ikke gi opp? 

Flott du ikke ga opp. Er det lov å spørre hvorfor det var dårlig timing? 

Her er det dårlig timing sier hun men at hun er tiltrukket og liker meg. Så det kan være jeg bør kjempe for henne. Det er jo henne jeg vil ha. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så herlig å høre! Tror nok du vant på det å være lojal. Det ville gjort inntrykk på meg hvertfall. 

Å vente i ett år er ganske lenge. Når begynte hun å komme på gli? Tror du kjærlighets brevene hadde noen innvirkning der? Og ga du uttrykk for at du ikke kom til å gi deg? 

Bare nysgjerrig og lurer på hva som er lurt å gjøre her.... 

Ja det er lenge, og jeg var nok ikke lenge før å bare gå videre. Vi hadde veldig god kjemi, og det at jeg visste hun egentlig likte meg, og at redsel for forhold var hovedårsak for at hun ville være venner, det gjorde at jeg så et håp der som jeg ikke klarte å gi opp 

Ja jeg tror brevene påvirket, fordi jeg da hadde mulighet til å bruke tid på å formulere meg på en måte så hun virkelig forsto hva jeg følte, dette er noe jeg kan finne på å gjøre nå også, for å dele gode ord og gjøre henne glad❤️ når det gjelder litt dypere ting, så er det ofte lettere å bli forstått skriftlig for min del 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja det er lenge, og jeg var nok ikke lenge før å bare gå videre. Vi hadde veldig god kjemi, og det at jeg visste hun egentlig likte meg, og at redsel for forhold var hovedårsak for at hun ville være venner, det gjorde at jeg så et håp der som jeg ikke klarte å gi opp 

Ja jeg tror brevene påvirket, fordi jeg da hadde mulighet til å bruke tid på å formulere meg på en måte så hun virkelig forsto hva jeg følte, dette er noe jeg kan finne på å gjøre nå også, for å dele gode ord og gjøre henne glad❤️ når det gjelder litt dypere ting, så er det ofte lettere å bli forstått skriftlig for min del 

Takk for at du deler. Litt samme her. Hun er brent av tidligere forhold og ikke så veldig lenge siden forrige forhold. Hun er skikkelig redd for noe nytt og sier hun må være sikker før hun går inn i noe nytt. 

Jeg syns nok det kan være verdt å kjempe for henne siden jeg også vet hun liker meg og vi har en utrolig fin kommunikasjon. Hm... Syns du jeg skal gi det et forsøk, tro? 😉

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for at du deler. Litt samme her. Hun er brent av tidligere forhold og ikke så veldig lenge siden forrige forhold. Hun er skikkelig redd for noe nytt og sier hun må være sikker før hun går inn i noe nytt. 

Jeg syns nok det kan være verdt å kjempe for henne siden jeg også vet hun liker meg og vi har en utrolig fin kommunikasjon. Hm... Syns du jeg skal gi det et forsøk, tro? 😉

Jeg syns du skal kjempe for henne! Nå er det ikke meg du spør men har lest tråden og tenker det kan være verdt å ta sjansen! Go for it Selv om det krever sitt.... 

Anonymkode: 64b6a...c1b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du noen gang kjempet for å få en person som egentlig ikke ville ha deg? Hvordan klarte du vinne han/henne over? Trenger alle triks som finnes ;) jeg kommer til å kjempe alt jeg har for å vinne hjertet til denne personen. 

Nå lager du fremtidige problemer for deg selv.

Anonymkode: e7d82...502

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vanlige unnskyldninger fra en som ikke vil ha deg. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Vanlige unnskyldninger fra en som ikke vil ha deg. 

Vel, hadde du lest tråden så vet du at det er en annen her som skriver om akkurat de samme "unnskyldningene", men som han kjempet for og vant henne. 

Alt her i verden er ikke bare "unnskyldninger" men sannhet. Det går nemlig an å ikke være klar nå, være redd grunnet tidligere forhold men likevel like en person skikkelig godt, være tiltrukket og kjenne på kjemi. Alt det sier hun til meg. Hun har gått gjennom et grusomt tøft brudd med sin eks for ikke veldig lenge siden, så det er ingen grunn for meg å tenke at dette bare er "unnskyldninger" .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...