AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Vil gjerne høre fra dere som har opplevd at et vennskap går over i forelskelse/kjærlighet. Hva skjedde? Hvordan skjedde det? var det slik at den ene av dere var forelsket først, og ikke den andre? var det slik at ingen av dere trodde det kom til å utvikle seg? var det sånn at den ene sto veldig på og prøvde vinne den andre over? Fortell! Anonymkode: 89aab...433
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Han ble forelska i meg før jeg ble det i ham, men vi ble nære venner først. Jeg var kjæreste med hans bestevenn faktisk, og vi fikk et svært nært vennskap. En dag oppsto det ganske enkelt underlige kriblinger mellom oss, litt sånn kilende under huden, uten at noen av oss la opp til det. Vi satt ved siden av hverandre og jeg skuffa borti ham da vi tøysa med et eller annet. Etter det så bygde det seg bare opp for min del, og jeg innså på et punkt at jeg var full av kriblinger og sommerfugler i magen da vi var sammen, og at jeg alltid ønska å sitte ved siden av ham, og jeg tok meg i å gi ham små kjærtegn iblant. Et stryk på armen, f.eks. Kunne absolutt vært vennskapelig og jeg tror egentlig at jeg gjorde sånt før jeg ble forelska i ham også, men da uten å tenke over det. Jeg begynte å kjenne på glede og sitring hver gang jeg var nær ham. Det ble egentlig bare mer intimt, flere og flere av den type kjærtegn. Det tok ei stund før jeg forsto at jeg var forelska i ham. Jeg var ærlig med typen min, og det endte selvsagt med brudd. Noen uker så traff jeg ingen av dem, men så tok han jeg var forelska i kontakt, og ba meg ut på date. Han hadde da spurt eksen om det var ok, og han hadde sagt ja, så lenge han slapp å treffe meg. Vi har vært sammen i snart tjue år. Anonymkode: 1fe2d...42f 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #3 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han ble forelska i meg før jeg ble det i ham, men vi ble nære venner først. Jeg var kjæreste med hans bestevenn faktisk, og vi fikk et svært nært vennskap. En dag oppsto det ganske enkelt underlige kriblinger mellom oss, litt sånn kilende under huden, uten at noen av oss la opp til det. Vi satt ved siden av hverandre og jeg skuffa borti ham da vi tøysa med et eller annet. Etter det så bygde det seg bare opp for min del, og jeg innså på et punkt at jeg var full av kriblinger og sommerfugler i magen da vi var sammen, og at jeg alltid ønska å sitte ved siden av ham, og jeg tok meg i å gi ham små kjærtegn iblant. Et stryk på armen, f.eks. Kunne absolutt vært vennskapelig og jeg tror egentlig at jeg gjorde sånt før jeg ble forelska i ham også, men da uten å tenke over det. Jeg begynte å kjenne på glede og sitring hver gang jeg var nær ham. Det ble egentlig bare mer intimt, flere og flere av den type kjærtegn. Det tok ei stund før jeg forsto at jeg var forelska i ham. Jeg var ærlig med typen min, og det endte selvsagt med brudd. Noen uker så traff jeg ingen av dem, men så tok han jeg var forelska i kontakt, og ba meg ut på date. Han hadde da spurt eksen om det var ok, og han hadde sagt ja, så lenge han slapp å treffe meg. Vi har vært sammen i snart tjue år. Anonymkode: 1fe2d...42f Fin historie. Hvor lenge var du nær venn med han før dere ble sammen? Og visste du at han var forelsket i deg da du ikke var det? Bare lurte på om du påvirket deg, til å falle for han, at du visste han var forelsket i deg? Anonymkode: 89aab...433
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fin historie. Hvor lenge var du nær venn med han før dere ble sammen? Og visste du at han var forelsket i deg da du ikke var det? Bare lurte på om du påvirket deg, til å falle for han, at du visste han var forelsket i deg? Anonymkode: 89aab...433 Vi var venner i nesten tre år før vi ble sammen 🙂 Jeg visste ikke at han var forelska i meg før han ba meg på date, og da var allerede jeg forelska i ham og hadde også gjort det slutt med typen. Så det hadde ingen innvirkning på følelsene mine. Det var først da jeg fikk vite at han hadde hatt følelser for meg leeeenge... men ikke tørt å si noe, i fare for å ødelegge vennskapet både til og med kameraten (min eks). Anonymkode: 1fe2d...42f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #5 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 22.57): Vi var venner i nesten tre år før vi ble sammen 🙂 Jeg visste ikke at han var forelska i meg før han ba meg på date, og da var allerede jeg forelska i ham og hadde også gjort det slutt med typen. Så det hadde ingen innvirkning på følelsene mine. Det var først da jeg fikk vite at han hadde hatt følelser for meg leeeenge... men ikke tørt å si noe, i fare for å ødelegge vennskapet både til og med kameraten (min eks). Anonymkode: 1fe2d...42f Så skjønt å høre! ❤️ Hører gjerne flere historier også! 😊 Anonymkode: 89aab...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå