AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Når dere ikke reiser på ferie med barna lenger? Jeg lurer fælt på hva jeg skal gjøre i ferien. Reise et sted alene (som jeg ser for meg blir ganske kjedelig), melde meg på en gruppereise et sted (men hvilke andre mennesker er det som drar på gruppereiser mon🙄) eller rett og slett bare være hjemme...? Hva gjør dere andre? Anonymkode: 2d64f...5b2 1
Engel Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Jeg har fortsatt barn jeg ferierer med, men har hatt minst 1 uke ferie uten ungene hvert år som følge av at arbeidsplass stenger i fellesferien og begge foreldre ønsker å ha ungene deler av fellesferien (har tenåringer som begynner å flytte ut nå). Jeg har vært alene på ferie i utlandet en uke, og på flere fjellturer i Norge alene (ikke gruppeturer), og på turer med venninner. Har også familie jeg kan besøke. Og bor også et sted som er veldig fint på sommeren, så det er deilig å være hjemme også. Jeg skjønner jo at det blir mer krevende når man skal fylle mange uker med ferie altså, men det er mange muligheter. Jeg har vurdert å sjekke "Vilja reiser" (tidligere Jomfrureiser) som har turer spesielt for kvinner, men pr nå er reisekassa litt begrenset siden det blir ferietur med ungene i år også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå